Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Katt Hur har ni gjort för att kattsäkra era balkonger? Vi har ingen egen katt just nu men är väldigt ofta kattvakt åt min mors kisse. Där vi...
Svar
4
· Visningar
3 527
Senast: bollen__
·
Katthälsa Nu kanske det redan finns en sådan här tråd men eftersom det inte går att söka här (bara via datorn) och Google visar bara en om...
Svar
6
· Visningar
4 784
Katthälsa Hej, I fredags steriliserades vår lilla pärla och hon har sedan dess haft tratt på sig så fort vi ej har full koll på henne. Hon äter...
Svar
3
· Visningar
1 394
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Om du har en katt som du behöver kattvakt till, är det okej att ge en gentjänst eller någon grej som betalning eller är det pengar som...
2
Svar
28
· Visningar
9 191
Senast: Magiana
·
Övr. Katt Det verkar som att vi istället för att para Malla i höst, köper en hane och använder oss av. Vi är alltså 2 som kommer äga honom. Jag...
Svar
4
· Visningar
1 666
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Har sedan ca en vecka tillbaka märkt att min katt "gråter" på ena ögat, det blir som en stor tårdroppe med klar vätska som sedan rinner...
Svar
2
· Visningar
8 585
Senast: Lyrisk
·
Övr. Katt Jag har en steriliserad honkatt på fyra år. I ett och ett halvt års tid har hon varit opålitlig och gör plötsliga attacker då hon biter...
Svar
4
· Visningar
1 624
Senast: Milene
·
Övr. Katt Jag vet inte riktigt vad jag ska göra! Jag har en ragdoll hona och har startat en liten uppfödning. Den ska förbli liten. Honan är tre...
Svar
7
· Visningar
1 803
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Vår lille kisse tog blodprover här om dagen, nu på kvällen har han börjat halta på de benet! Syns bara när han går inte när han...
Svar
2
· Visningar
1 257
Senast: MayGrace
·
Katthälsa Har märkt att min katt har varit lite lös i magen de senaste dagarna och jag undrar vad jag skulle kunna göra åt det? Jag har inte...
Svar
2
· Visningar
1 321
Senast: Sorbe
·
Katthälsa Har två katter; en f -05 och en f -12. Honkastrat. Åringen är så smal! Hon har växt väldigt mycket sista tiden, och är väldigt aktiv...
Svar
5
· Visningar
1 886
Senast: turbofling
·
Övr. Katt Känner att jag behöver få skriva av mig lite här. Lite långt inlägg men.. Jag kommer tyvärr att bli tvungen att ta bort min älskade...
Svar
6
· Visningar
1 580
Senast: supersonic
·
Övr. Katt Har en katt som andas i takt med sina "spinningar", har gjort sen han var liten. När han myser börjar han "hyperventilera" och spinna...
Svar
3
· Visningar
6 898
Senast: steve
·
Övr. Katt Den 2/5 (knappt 4 veckor sedan) fick vår katt ungar. Hon mös med en vildkatt så det var inget planerat. Jag har ingen koll på vad som...
Svar
7
· Visningar
1 724
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Tips på effektivt medel mot fästingar, ej halsband?
Svar
13
· Visningar
1 744
Senast: limona
·
Katthälsa Nu börjar jag tröttna på en av (har två kastrerade hanar på 2 år) mina katters bajsproblem. Han är en mycket kräsen katt med sanden i...
2
Svar
23
· Visningar
4 282
Senast: nangiialaa
·
Övr. Katt På onsdagsmorgonen for vår lilla 10 månader gamla Ludde ut som vanligt, fullt frisk och allt. Kvällen innan var han som vanligt, busade...
Svar
12
· Visningar
3 665
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Hur brukar ni göra om ni tar med katten när ni hälsar på hos folk, tar ni med lådan då? nu har jag tagit med lådan om jag planerar att...
Svar
7
· Visningar
23 688
Senast: _FiA_
·
Övr. Katt Min kära (nu ickekära) Minimannen har de senaste veckorna satt det i system att leva rövare ca 30 min varje natt kl 4. Det finns...
2
Svar
27
· Visningar
5 838
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt När låter ni de små få gå runt i hela bostaden? Mina små blir 7 v på fredag.
2
Svar
23
· Visningar
3 939

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp