Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Jag har en kull kattungar på 6 veckor. Sommardagar som denna när det är varmt och hyfsat vindstilla funderar jag om jag kan ha en liten...
Svar
2
· Visningar
944
Senast: Sol
·
Katthälsa Vi har två kastrerade hanar. Friska, medelålders ute/innekatter. Båda låtsaskräks extremt mycket och den ena rosslar när han andas...
Svar
9
· Visningar
15 708
Övr. Katt Är nyfiken på hur alla andra gör. Tar ni med er katten/katterna när ni åker på semester om det finns möjlighet? Även om ni har...
Svar
10
· Visningar
6 111
Senast: mackan
·
Katthälsa Tre pojke har elak mot min katt att ta upp katts svans och min katt Olle skriker mkt och ont men min syster hör det och blev arg och...
Svar
6
· Visningar
1 378
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Den eviga frågan, vilken kattras ska jag välja? ;) Ett ämne som stötts och blötts i oändlighet :D. Nåväl, dags att dra det en vända...
Svar
4
· Visningar
1 584
Senast: Ruben
·
Övr. Katt Efter att ha bort min gamle herre i julas är jag nu sugen på att införskaffa en ny katt. Eftersom jag bor i lägenhet i stan måste det...
Svar
3
· Visningar
3 776
Katthälsa Min bror har en katt som har lagt på sig en del senaste tiden. När jag kom på besök idag så var min första tanke att katten måste vara...
2 3
Svar
46
· Visningar
29 398
Senast: Sasse
·
Övr. Katt Vi ska bli med katt nu på fredag! En kastrerad sphynxkille på snart 5 år flyttar hem till oss på prov. I sitt nuvarande hem får han inte...
Svar
2
· Visningar
1 082
Senast: Bison
·
Övr. Katt Vi har blivit med hittekatt (igen). en liten honkatt som vägde 800 g när hon dök upp för några dagar sen, nu äter hon kattungemat med...
Svar
5
· Visningar
1 225
Senast: Majvi
·
Katthälsa Hej, tänkte höra om nån har nåt bra tips eller hjälp till mitt problem som jag inte tänkt på. För 3 månader sedan tog jag hand om en...
Svar
6
· Visningar
1 380
Senast: Annostar
·
Katthälsa Hur ofta behöver man egentligen vaccinera katten? För hund är det var fjärde år, trots att många veterinärer säger varje år. När jag...
Svar
10
· Visningar
1 586
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Vår ena honkatt, 14 år gammal har ätit dåligt de senaste dagarna och varit allmänt trött och mest legat i sängen och sovit. Igår var vi...
2
Svar
20
· Visningar
20 408
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Frågar åt en kompis till mig som vart med katt när hennes kille flyttade in. Katten i fråga är väldigt pratglad väldigt högt efter...
Svar
6
· Visningar
1 667
Katthälsa Hej alla kattvänner! Min ena katt Mållgan, (den andre heter Alfons), har fått diagnosen diabetes. Alfons o Mållgan är helsyskon o...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
20 849
Senast: Kilauea
·
Övr. Katt Nu idag när jag var ute med min katt. Så slog det mig att jag nästan har haft honom halva mitt liv. Han är tolv och jag fyller snart 30...
Svar
10
· Visningar
1 517
Senast: Sorbe
·
Övr. Katt Hur länge tycker ni det är okej att lämna en katt ensam? Både regelbundet och mer oregelbundet, tänker hur många timmar när ni är på...
2
Svar
23
· Visningar
6 295
Senast: Sol
·
Katthälsa Jag börjar från början: förra veckan la jag märke till att vår honkatt på två år började slicka på golven hemma. Trodde att det bara var...
Svar
13
· Visningar
2 706
Senast: supersonic
·
Katthälsa Min ena katt har periodvis varit dålig i magen, med väldigt mjuk och/eller helt lös avföring och det stinker utav bara helskotta. När...
Svar
17
· Visningar
5 109
Senast: Sorbe
·
Övr. Katt Är minsann lite sugen på en kattunge. Har 2 vuxna katter som jag skaffade när dom var vuxna. Sambon älskar kisarna och det hade varit...
Svar
0
· Visningar
960
Senast: _Maria_
·
Övr. Katt Min mor har en innekatt och en balkong. Eftersom katten är tokigt uttråkad så börjar jag väl lyckas få morsan att inse att det vore en...
Svar
15
· Visningar
12 681
Senast: ullo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp