Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag hittar tyvärr ingen kattvakt & jag & sambon har planerat en resa ihop. Nu funderar jag på kattpensionat & tänkte höra mig för vad...
Svar
3
· Visningar
872
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Fick papperna till katterna idag och kollade igenom dom. I en av papperna där det var goda råd från uppfödaren om allt från hälsa till...
Svar
6
· Visningar
1 212
Senast: MonteRose
·
Katthälsa Min lilla Jycke har så konstig kroppsform; framdelen är skapligt hull på och lite muskulös, men bakkroppen är så förtvivlat benig...:(...
Svar
9
· Visningar
1 424
Senast: Milene
·
Katthälsa Kattmaten har gått åt snabbare än planerat och jag har ingen möjlighet att ta mig till stan fören i slutet på veckan så jag måste köpa...
Svar
4
· Visningar
5 224
Senast: MayGrace
·
Katthälsa Vår lille kisse ca 10 månader är ofta snorig och lite täppt i näsan. Han är vaccinerad och kollad av veterinär. Veterinären sa att hans...
Svar
3
· Visningar
1 762
Senast: MayGrace
·
Övr. Katt Vi har en tråd för bilder så jag tänkte att vi kunde ha en tråd för filmer också! Det går ju visserligen att posta videoklipp i...
2
Svar
34
· Visningar
5 959
Senast: Pazuzu
·
Övr. Katt Som någon kanske minns var jag tvungen att avliva min Cornish Rex-hona Skinny för ett tag sedan och efter drygt tretton år med...
2
Svar
36
· Visningar
5 415
Senast: Milene
·
Övr. Katt Varför lägger min katt alla sina mjuka leksaker i vattenskålen? :D
Svar
4
· Visningar
1 179
Senast: fluffig
·
Övr. Katt Det finns väl inget som är så lätt som att vara efterklok? Ångrar mig så bittert, men det hjälper ju inte nu. Bor sedan fyra år i ett...
Svar
10
· Visningar
1 952
Senast: Lotus
·
Katthälsa Jag hämtade i december hem två kattungar ur en snödriva hos en tant ute i skogen. Dom var totalt 3 stycken men en annan tjej tog den...
Svar
9
· Visningar
1 547
Senast: EmmaW
·
Övr. Katt Hej! Jag har en katthona som snart ska få bebisar och jag undrar hur hon beter sig dagarna innan och timmarna innan hon ska föda...
Svar
5
· Visningar
1 380
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Varje morgon sen 2 v tillbaka lyfter hon ur nån eller några av ungarna ur hagen. Bara på morgonen. Hon lägger dom på en madrass under...
Svar
9
· Visningar
1 316
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Så, lilla Ellen blir 6 veckor gammal nu i dagarna. Lillflickan är till stor del norsk skogkatt - mamma är 50 % skogkatt och pappa är...
Svar
7
· Visningar
5 331
Senast: Sol
·
Katthälsa Våran ena katthane kom hem med ett sår precis under svansroten för ungefär en vecka sedan. Svansen hängde rakt ner och han...
Svar
2
· Visningar
2 538
Senast: Kratus
·
Katthälsa Hej! Upptäckte att dottern fått ringorm och kollade katterna. En av fyra såg vi hade lite mjäll och lite håravfall. Har läst om det...
Svar
3
· Visningar
1 552
Senast: Coop
·
Övr. Katt Älskade Gizmo nu har du vandrat vidare. Du har gått över regnbågsbron och mött upp Snutten som väntat där. Vem ska nu vänta på mig...
Svar
6
· Visningar
1 121
Senast: Popcorn
·
Övr. Katt Japp! Ikväll hämtar sambon två perser katter på två och fyra år. Ägarna separerade och kunde inte ha kvar dom så de skulle egentligen...
Svar
9
· Visningar
1 202
Övr. Katt Min lilla kissekille på snart ett år är hur go och snäll som helst...:love: Men jag har ett problem... Han klöser på tapeterna i tid och...
Svar
16
· Visningar
1 671
Senast: Tarnin
·
Övr. Katt Jag och en kompis stötte på en vilt jamande katt precis intill vår lägenhetsbyggnad när vi skulle gå ut i kväll vid 18. Den verkade...
Svar
4
· Visningar
1 362
Senast: Centaur
·
Övr. Katt Vi funderar på att sätta upp nät på balkongen så våra kissar kan vara med ute där! Båda är ute katter men i för som lille man trillade...
Svar
2
· Visningar
967
Senast: MayGrace
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp