Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Har frågat på ett kattforum också men svaren haglar inte precis. Hoppas nån här kan ha någon idé. Katten var på klinik för ca 3...
Svar
4
· Visningar
1 798
Senast: MonteRose
·
Katthälsa Bonnie var på utställning i går och när vi kom hem blev Malla väldigt konfys och morrade och fräste. Anföll inte, men utdelade...
Svar
6
· Visningar
1 053
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Jag vill gärna höra hör ni som har uppfödning lägger upp det när ni lämnar ut en hona till fodervärd. Hur många kullar vill ni ha innan...
Svar
17
· Visningar
3 338
Senast: Shark
·
Övr. Katt Jag funderar på att byta till typ PeeWee-systemet, men är i valet och kvalet... Vill byta både ur "släp"- och kostnads-, och...
Svar
5
· Visningar
1 533
Senast: Sol
·
Övr. Katt Hej! Svärföräldrarnas katt fick i onsdags fyra, underbart söta kattungar. Jag var med under hela förlossningen och det var väldigt...
2
Svar
38
· Visningar
22 405
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Hur gör ni när era katter kommer med levande (men troligen skadade) möss? Låter ni katten hålla på med sitt (dvs leka och till sist...
Svar
5
· Visningar
5 879
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Den 8/7 fick jag låta min underbara katt tjej somna in. Hon fick njursvikt. Hon blev 12 år. Jag åkte in med henne på morgonen men få...
Svar
15
· Visningar
1 722
Senast: Pernilla34
·
Övr. Katt Hej! Jag och min mamma har en katt tillsammans som nu är runt 8 år. Katten bor just nu hos mamma, men mamma kommer att flytta till...
Svar
2
· Visningar
1 677
Senast: MayGrace
·
  • Låst
Katthälsa Jag är inte den som brukar skriva en massa inlägg om problem jag har här på forumet, men nu har jag en katt på 6 år som mår dåligt och...
2
Svar
21
· Visningar
9 477
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa Stora kattungeflickan (18 veckor) har varit rumsren redan innan hon flyttade hit och har aldrig misslyckats med att kissa i lådan förut...
Svar
9
· Visningar
1 854
Senast: zassoo
·
Övr. Katt Hämtade hem en katt för 1½ år sedan. Allt har varit en enda kissorgie sen dess. Vi har provat hormonspray, olika kattsand, flera lådor...
2 3
Svar
52
· Visningar
9 790
Senast: Milene
·
Katthälsa Har ett litet problem med min herre. Han hetsäter. Tuggar inte maten alls vilket resulterar i att magen tillslut säger ifrån och i...
Svar
19
· Visningar
20 016
Senast: Jenka
·
Katthälsa Kommentarer om att kattorna borde kastreras kan hoppas över, tid är bokad och bra hem är ordnat till de bebbarna jag själv inte ska...
Svar
1
· Visningar
1 187
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt I går hörde jag väs och fräs från min matplats och när jag kommer dit så sitter en helt främmande, smal ungkatt och smaskar i sig av...
Svar
9
· Visningar
1 498
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Vi har en katt också!
Svar
0
· Visningar
203
Senast: MissManic
·
Övr. Katt Hur har ni gjort när ni släppt ihop en ny kattunge med en äldre katt? Mina föräldrar tar i nuläget hand om två övergivna kattungar på...
Svar
2
· Visningar
4 078
Senast: zassoo
·
Övr. Katt Finns det att köpa färdigt, eller behöver man bygga ett? Jag tänker alltså på ett kryp in, som går att hålla hyffsat varmt, antingen...
Svar
0
· Visningar
1 127
Senast: Emor
·
Katthälsa Jag har en katt som är född i maj 2003, så hon är drygt 10 år. Det är en katthemskatt som visserligen var kattunge (hämtades i augusti)...
Svar
3
· Visningar
1 318
Senast: Kilauea
·
Katthälsa Den 8/7 fick jag låta min underbara katt tjej somna in. Hon fick njursvikt. Hon blev 12 år. Jag åkte in med henne på morgonen men få...
Svar
0
· Visningar
923
Senast: Pernilla34
·
Katthälsa Hej! Min katt Casper har fått ett litet sår vid örat. Det varar inte, och han kliar inte på det. Det jag har gjort nu är att tvätta...
Svar
5
· Visningar
1 117

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp