Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Har två katter. Båda är honor. 9 år gamla. Den ena katten har haft ett problem sen födseln i princip. Hon kissar inne. ÖVERALLT. Hon kan...
2 3
Svar
49
· Visningar
8 320
Senast: moiran
·
Övr. Katt Våra katter har sin kattlåda, mat och vatten inne i tvättstugan och trivs utmärkt med det. Men jag skulle vilja ha dörren stängd. Dels...
Svar
6
· Visningar
7 288
Senast: moiran
·
Katthälsa Tänkte ta med Bonnie och Malla till Finland i november, då Malla måste utomlands för att ta nästa titel. Men den jag skulle åka med...
Svar
14
· Visningar
2 108
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Vår katt ska äta antibiotika några dagar för en ful sårskada, en pasta som ska ges i munnen med en spruta. Katten hatar det och blir...
Svar
10
· Visningar
14 741
Senast: MonikaH
·
Katthälsa 14 veckor gammal kattunge, bondkatt, aldrig varit några problem med den, frisk o pigg. Men den har tappat päls på svansen, min sambo sa...
Svar
2
· Visningar
1 022
Senast: Kilauea
·
Övr. Katt Som rubriken lyder, vilka här inne föder upp katter? Vilken ras har ni, hur länge har ni hållt på osv? Vore kul med en liten...
25 26 27
Svar
524
· Visningar
69 767
Senast: Zarro
·
Övr. Katt Vet inte vad jag vill med tråden mer än att få ur mig allt... Alltså usch jag är så himla ledsen, det gör ont i hjärtat. En dag kom...
Svar
11
· Visningar
2 378
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Har några frågor till er med kunskap.:angel: *Hur länge går en katt dräktig? *Hur snart kan man se på magen att katten väntar ungar...
2
Svar
25
· Visningar
68 132
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Vi har 3 katter, hanar, kastrerade, den yngsta, som också är den minsta i storlek, 3 år får oftast stryk av en av grannens katter...
Svar
5
· Visningar
4 306
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa När jag har köpt mina katter så har det varit leverans vid 16 veckor. Men jag tycker att det verkar som om många (enligt annonser) har...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
15 919
Senast: Hedwig
·
Övr. Katt Min katt verkar så pass olycklig att jag måste göra något åt situationen. Jag funderar kan man bli fodervärd åt en katt? För att se om...
Svar
3
· Visningar
1 230
Senast: Red_Chili
·
Övr. Katt Ska jobba utomlands ett år och katten ska givetvis följa med. Pass och vaccinationer är redan klara. Nu till frågan; Hur flyger man...
Svar
6
· Visningar
2 035
Övr. Katt Vår ena katt, kastrerad hane 6 år, är på rymmen. Han har bott här i snart 1 år. Han var på rymmen för ett tag sedan, men då jamade...
Svar
13
· Visningar
1 824
Senast: cirkus
·
Katthälsa Vår katt pojke blev troligtvis påkörd i tisdags förmiddags. Åkte akut in med honom, inget brutet men hade fått en rejäl smäll på höger...
Svar
6
· Visningar
1 285
Senast: MayGrace
·
Katthälsa Är lite orolig för min ene kisse. Han är av en ganska slimmad typ, men nu undrar jag om han inte blivit lite väl smal. Man känner...
Svar
8
· Visningar
16 846
Senast: sillysinta
·
Övr. Katt Vår 1-åriga sibiriska honkatt har tappat hela sin "krage", visst har hon päls kvar men den är korthårig?! Det började för ett halvår...
Svar
4
· Visningar
3 611
Senast: Marty
·
Katthälsa Vår han katt Kastrerad som är strax över ett år har haft problem med andningsbesvär. De har inte hittat nått på proverna som är tagna...
Svar
14
· Visningar
2 831
Senast: MayGrace
·
Katthälsa Sådär nu ska Sören (som han nu heter) nappas upp för kung och fosterland. Fick hem mjölkersättningen idag (har "tvångs" ammat...
Svar
0
· Visningar
1 042
Senast: Monifa
·
Övr. Katt Hej! Jag har en honkatt på 1 år och 8 månader och är dräktig med sin första kull. Hon var ute i 3 dagar under löp perioden och...
2
Svar
29
· Visningar
11 077
Senast: Kilauea
·
Övr. Katt Jag har en trebent kisse efter en bilolycka, han hade ca 80% o överleva enligt vetrinären och idag ca 6 månader senare är han helt frisk...
2 3
Svar
52
· Visningar
19 048
Senast: Nafayette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp