Sv: Försäkringar
Jag tycker också att 8-10 000 låter orimligt högt för en Forl-operation. När en av mina katter hade Forl gick jag till Bagarmossens regiondjursjukhus (som inte är de billigaste) och där har de paketpris vid Forl: 1-2 tänder kostar under 5000 och fler tänder kostar under 7000. För min katt blev det fler tänder (7 stycken närmare bestämt).
Men du, vad är det för pris du fått egentligen? Har en nu med FORL och förra siamesen hade också FORL. Kom ALDRIG upp i de där summorna ens när förra katten fick 9 tänder dragna.
Den där prisuppgiften känns extremt hög, och ta och hör med några andra kliniker. Jag har inte ens TOTALT betalt sådär mycket under alla behandlingar för TVÅ FORL-katter.
Jag tycker också att 8-10 000 låter orimligt högt för en Forl-operation. När en av mina katter hade Forl gick jag till Bagarmossens regiondjursjukhus (som inte är de billigaste) och där har de paketpris vid Forl: 1-2 tänder kostar under 5000 och fler tänder kostar under 7000. För min katt blev det fler tänder (7 stycken närmare bestämt).