Försäkringar

Sv: Försäkringar

Men du, vad är det för pris du fått egentligen? Har en nu med FORL och förra siamesen hade också FORL. Kom ALDRIG upp i de där summorna ens när förra katten fick 9 tänder dragna.

Den där prisuppgiften känns extremt hög, och ta och hör med några andra kliniker. Jag har inte ens TOTALT betalt sådär mycket under alla behandlingar för TVÅ FORL-katter.

Jag tycker också att 8-10 000 låter orimligt högt för en Forl-operation. När en av mina katter hade Forl gick jag till Bagarmossens regiondjursjukhus (som inte är de billigaste) och där har de paketpris vid Forl: 1-2 tänder kostar under 5000 och fler tänder kostar under 7000. För min katt blev det fler tänder (7 stycken närmare bestämt).
 
Sv: Försäkringar

Jag har min katt försäkrad i Agria, har haft honom där sen han var kattunge (idag är han 8 år) och betalar just nu 888:- per år, har nog lite rabatt för att han är kastrerad och tatuerad i örat (och var helt skadefri fram till maj i år).

Jag har bara behövt använda försäkringen en gång, men det gick otroligt smidigt med direktreglering, en undersökning+tårkanalssköljning (med sedering) som skulle ha kostat närmare 3000:- betalade jag bara 800:- för :)
 

Liknande trådar

Katthälsa Jag får förhoppningsvis hem min nya vän snart men jag försöker hitta en vettig försäkring Jag är en nojjig matte och vill ha en rätt...
2
Svar
26
· Visningar
2 335
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Hej! Nu har Agria höjt försäkringen IGEN. Betalar alltså 11500 om året vilket nästan blir 1000 kr/mån. Har till sista april på mig att...
Svar
4
· Visningar
879
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Jag ska införskaffa två katter till och börjar titta över våra djurförsäkringar, har samtliga på Agria. Jag har två kaniner; 1 388...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 204
Senast: Targa
·
Hundhälsa Snart är det äntligen dags att hämta hem en liten Sheltievalp. Efter att ha läst runt lite på forumet börjar jag mer och mer fundera på...
Svar
12
· Visningar
1 100

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Fodervärd som övertäckar? shettis

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp