Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag har en kastrerad Birmahane på 10 månader som jag ska sälja. Hur mycket ska jag sätta ut honom för? Han är köpt för 7000 kr 12 veckor...
Svar
7
· Visningar
1 297
Senast: Sorbe
·
Katthälsa Min ena katt är extremt hård i magen och har gått på låda flera gånger under morgonen. Ibland kommer det lite lite bajs som råttskitar...
2
Svar
22
· Visningar
24 695
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Vi har 3 katter. En av dom har vi haft sen hösten 2010 då hon var unge. Hogger är 3 nu, innekatt, ej kastrerad. Sedan har vi...
Svar
1
· Visningar
1 208
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Jag har en kattunge på 14 veckor. Han är väldigt busig och sover nästan aldrig. Dock bits han hela tiden. Man kan nästan aldrig mysa med...
Svar
4
· Visningar
1 066
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa Är det någon som har erfarenhet av korsbandsskada hos katt? Min lilla kisse fick diagnosen korsbandsskada i veckan och det är bokat...
Svar
0
· Visningar
971
Senast: Whirlie
·
Övr. Katt Vilka fler här har väldigt verbala katter? :D Isola låter när man kommer hem, när man vaknar, när man går förbi, när man pratar med...
2
Svar
25
· Visningar
4 472
Senast: Sara75
·
Övr. Katt Jag har en ny katt i huset. En söt röd lite långhårig kattfröken som är ca ett år. Jag köpte ett likadant halsband till henne som jag...
Svar
5
· Visningar
1 141
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt En rolig video där det först är en hund med valp där tiken stöttar sin valp att våga gå ner för en trappa. Sen kommer det en katt och en...
Svar
4
· Visningar
1 211
Senast: _FiA_
·
Katthälsa Jag behöver tips o tankar från er som är erfarna kattkännare! Jag har för tre veckor sedan fått hem två kattungar från en...
Svar
2
· Visningar
1 152
Senast: MonteRose
·
Katthälsa Nu har jag (typ) beslutat mig för att Malla och Bonnie ska äta blötmat istäållet för torrfoder. Torrfodret är slut, blötmaten är...
Svar
13
· Visningar
1 330
Senast: Sol
·
Övr. Katt Jag har ju skaffat katt i fredags. Innekatt i en lägenhet på markplan, som är skitskumt utformad så det enda som går att öppna är...
Svar
11
· Visningar
9 901
Senast: gul_zebra
·
Övr. Katt Jag kommer säkert ses som en riktig häxa men jag kunde inte låta bli att skriva ett svar på ett inlägg där någon letar efter långhårig...
Svar
8
· Visningar
2 262
Senast: Sorbe
·
Övr. Katt Nån här som håller på eller har hållit på? Har precis börjat trickträna min äldsta katt. Den jag trodde skulle vara minst intresserad...
Svar
3
· Visningar
1 702
Senast: Got2Be
·
Övr. Katt Har just fått hem den nya kattungen. Vilket försäkringsbolag ska man välja? Har Agria till den andra och betalar knappt 1000 kr/år. När...
2
Svar
21
· Visningar
4 351
Senast: Lyrisk
·
Katthälsa Vi hämtade en 12 v gammal kattunge för två dagar sedan. Men sedan hon kom till oss har hon inte ätit något alls, utom någon enstaka bit...
Svar
7
· Visningar
1 444
Senast: Boll
·
Övr. Katt Någon som ger rawfoder till er katt?Ger ni samma som hund då eller finns det speciella för katt?Använder ni enbart det eller som tillägg...
Svar
2
· Visningar
1 065
Senast: Speedway
·
Övr. Katt Hej! För tre dagar sedan fick min katthona ungar. Jag har letat hela dagen i sådana här trådar för att könsbestämma, men jag känner mig...
Svar
7
· Visningar
5 831
Senast: qita
·
Övr. Katt Ni som använt Feliway (feromoner) för olika problem och stressituationer, vad är er åsikt och upplevelse. Hjälpte det, blev bättre...
Svar
12
· Visningar
2 123
Senast: trofé
·
Övr. Katt Hej Är i katt tankar, har haft katt hela mitt liv men aldrig behövt tänka på vad det kostar då det var när jag både hemma. Men nu...
Svar
14
· Visningar
3 207
Senast: Zarro
·
Katthälsa Tog hem en katt för en månad sedan som gått runt utanför jobbet under en tid, han var frusen och vid tillfället var det -20 grader...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 373

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp