Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Min ena katt har lite saker för sig som jag inte riktigt vet varför hon gör. Jag kopplar ihop det med trivsel men har någon någon mer...
Svar
2
· Visningar
1 595
Senast: _Maria_
·
Katthälsa Hej! Jag har en snart 5 månaders ragdollunge som verkar hur pigg och glad som helst. Hon äter och dricker bra och verkar inte ha ont nån...
Svar
9
· Visningar
5 226
Senast: Ruben
·
Katthälsa Vilket försäkringsbolag rekommenderar ni för innekatt? Och om man vill ge lite torrfoder medans man är borta om dagarna så katten har...
Svar
14
· Visningar
1 296
Katthälsa En bekant till mig har ett flertalet katter. Många av katterna trivs/fungerar bra ihop, men det finns också de som verkar vantrivas. De...
Svar
15
· Visningar
2 223
Senast: bengeten
·
Katthälsa Imorgon ska kisse ut och åka bil ca 50 mil. Katten i fråga tycker det här med bilåkning är väldigt läskigt och sitter mest och är ledsen...
Svar
3
· Visningar
1 203
Senast: ch791022
·
Övr. Katt Nu är jag lycklig igen, efter 5 veckors gråtande och sörjande efter min älskade Zizzo. Igår kväll kom han äntligen hem, jag har...
Svar
14
· Visningar
2 122
Senast: Majvi
·
Övr. Katt Jag är osäker på om katten är hemlös eller inte. Han har styrkt runt gården sen jag flyttade hit. Så hur länge han varit här vet jag...
Svar
7
· Visningar
1 463
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Katt I somras flyttade en kattunge hit som fick namnet Ashe :) Hon har väldigt ovanlig färg (enligt dom jag pratat med i alla fall), men...
Svar
5
· Visningar
1 097
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Hej! :) Jag har en utekatt som igår (?) kom in med hälta på ena frambenet. Han vill inte stödja på det och ligger still för att han får...
Svar
3
· Visningar
1 320
Senast: Speedway
·
Övr. Katt Jag har upptäckt en helt ljuvlig ras som har allt jag önskar av en katt :love: Jag som inte skulle ha fler katter :angel: Brukar de...
Svar
6
· Visningar
1 989
Senast: Hedwig
·
Övr. Katt Jag har kollat och mejlat runt en hel del efter en katt på sistone då min förra katt dog för några år sen och jag kände att det var dags...
2
Svar
32
· Visningar
4 745
Senast: Asko
·
Katthälsa Jag vet det finns enorma kunskapsresurser, så bättre fråga här än försöka sig googla till det, min egen kunskap är utdaterad vid det här...
Svar
19
· Visningar
5 005
Senast: Sasse
·
Övr. Katt Min 10-åriga katt som hittills i sitt liv endast bott ute i ett stall har idag flyttat in. Nu när vår hund gick bort i somras fanns...
Svar
9
· Visningar
1 868
Senast: Dandylinn
·
Katthälsa min katt har diagnos överaktiv sköldkörtel, vi ska prova om det blir bättre med den nya maten från Hills y/d annars får vi börja med...
Svar
3
· Visningar
1 451
Övr. Katt Är en myt! :D Jag är van vid serviceminded border collies som slår knut på sig själva för äran att jobba för matte. Av nån anledning...
Svar
12
· Visningar
1 926
Senast: martha
·
Katthälsa Jag kan inte sluta fundera över vad min mammas katt dog av och det slog mig att någon här kanske har lite förslag? Två veterinärer gick...
Svar
15
· Visningar
4 318
Senast: clusia
·
Övr. Katt Grabben här hemma gräver... Lite för bra. Har sand överallt, inte så han drar med sig men det sprätter överallt. Funderade på en låda...
Svar
3
· Visningar
1 346
Senast: gul_zebra
·
Övr. Katt Jag hade glömt hur oemotståndligt ulliga och gulliga kattungar är <3. Men imorse hämtade jag Soda, på dagen 12 veckor idag. Hunden är...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 081
Senast: Alexandra_W
·
Övr. Katt Vi har precis flyttat till ett hus med kattlucka= supergött för våra två kastrerade hankatter. Inte så gött för oss. Vi har bott här i...
Svar
11
· Visningar
2 071
Senast: Milene
·
Övr. Katt Vilken färg har den här damen? Vill ni se en bättre bild för att kunna avgöra eller duger denna? Grå/brun/beige/svart och vit tror jag...
Svar
2
· Visningar
1 046
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka