Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt jag har tyvärr lyckats slarva bort stamtavlan till min katt. Jag fick med den från uppfödaren men sedan har den mystiskt kommit bort...
Svar
2
· Visningar
1 923
Senast: _FiA_
·
Övr. Katt Då det snart är dags för ett nytillskott här är jag nyfiken på hur era katter reagerat i denna situation? Är inte orolig för bäbisens...
Svar
9
· Visningar
2 247
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Är på gång och ska köpa en vattenfontän till mina skatter (:D) men känner mig lite lost. Det finns ju ett gäng olika modeller, men är...
Svar
10
· Visningar
2 393
Senast: Sorbe
·
Övr. Katt Var in till veterinären för Götes boosterspruta och fick bekräftat hur sjukt jobbigt det är att släpa på det som ska med på bussen - jag...
Svar
8
· Visningar
1 667
Senast: gul_zebra
·
Katthälsa Den röda galenpannan som flyttat in här sedan en månad tillbaka är alldeles för lös i magen tycker jag. Dessutom fiser han illa och...
Svar
5
· Visningar
4 709
Senast: Darkie
·
Övr. Katt Vi har "fått" en röd vit katt här på gården, välgödd och fin. Verkar tam då jag efter lite lock kunde få klappa och ta upp den. Har...
Svar
16
· Visningar
3 641
Senast: Red_Chili
·
Övr. Katt Våran kastrerade kattpojke Hugo är 7 år och har fått något på bakdelen (Typ vid "svansroten"..Eller iaf där svansen börjar). Han hade i...
Svar
0
· Visningar
986
Senast: Tippie
·
Katthälsa Finns det några veterinärer/djursjukhus i Sthlm som är bättre eller sämre när det gäller att ta bort tandsten på katter? Jag lyckades...
Svar
2
· Visningar
1 187
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Blir så förband. En gård inte långt ifrån mej hade i början av året 4 kastrerade katter under sommaren har folk dumpat katter hos han...
2
Svar
35
· Visningar
4 996
Senast: tanten
·
Katthälsa Som rubriken lyder, jag har en 11 år gammal livsnjutare. Det är en helt vanlig, kastrerad bondkatt. Denna herre mår kalasbra, äter...
Svar
10
· Visningar
1 466
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa Jag köpte lilla Vessla på ett katthem i augusti och då var hon ca ett år ung och 2 1/2 kg lätt. Hon hade suttit i en kattbox i flera...
Svar
16
· Visningar
2 119
Senast: et_flickan
·
Övr. Katt Glöm LCHF, GI och alla andra förkortningar - nu är den här! CRX-metoden ger dig både viktnedgång och kärlek! Allt du behöver göra är att...
Svar
2
· Visningar
947
Senast: Asko
·
Övr. Katt Vi har nyss införskaffat en kattunge, och eftersom hon är enbart inne gäller ju kattlåda. Vår förra katt uträttade alla sina behov...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 700
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Vår katt har gått bort av ålderdom, så nu är vi kattlösa. Ny kissemiss ska bli familjemedlem till sommaren, och jag trodde valet var...
2
Svar
35
· Visningar
5 302
Senast: fluffig
·
Övr. Katt Min lilla katthona beräknas nedkomma med ungar om ca två veckor, så nu har hon utegångsförbud. Eftersom hon är van vid att kunna gå in...
Svar
3
· Visningar
1 117
Senast: Gimlan
·
Övr. Katt Hej på er bukefolk! Jag och sambon har precis köpt hus på landet och vi börjar flytta imorgon :). Vi har bestämt oss för att skaffa...
Svar
4
· Visningar
1 432
Senast: Ruben
·
Övr. Katt Jag har en katt som vid möte med annan katt mer eller mindre alltid visar någon form av aggression. Ofta handlar det om vuxna, lösa...
Svar
5
· Visningar
1 908
Senast: Sol
·
Övr. Katt På torsdag flyttar mina små bebisar hem till mig :love: Men trots att jag haft katt hela livet, så har jag totalt hjärnsläpp över...
Svar
3
· Visningar
1 066
Senast: Ruben
·
Övr. Katt Tjo :) Vi tog över en katt som nu har bott hos oss i snart en tre veckor. Farfars katt, men då farfar blev sjuk så var katten lamnad...
Svar
1
· Visningar
1 266
Senast: Popcorn
·
Katthälsa Är det någon som har erfarenhet av att ha en katt med epilepsi? Alla råd, tankar och hjälp mottages tacksamt! Jag börjar med att säga...
Svar
12
· Visningar
4 829
Senast: Baldintata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka