Kattlådestank, BLÄ!!!

Sv: Kattlådestank, BLÄ!!!

*KL*

Jag måste bara uppdatera och tacka för tipsen jag fick.

Jag köpte Öko-plus, och det är ju en skitbra sand!! Luktar inget, klumpar sig bra och man kan spola ner det i toan.

Tack för tipset! :bow:

Vi tog bort taket på lådan, nu behöver jag nog köpa en ny låda med kant istället, och en sådan där matta som någon nämnde, för det är lite för mycket sand på golvet... men hellre det än lukt!

Kristaller kanske?

Min katt gar mest utomhus men kissar kanske pa ladan inne nagon gang i veckan. Har alltid kristaller och byter ladan var 6:e manad.

Luktar absolut ingenting. Och jag har kanslig nasa, HATAR kattkisslukt.

Alla katter gillar dock inte kristaller, men gor de det sa ar det overlagset for det luktar inte ett dugg.

Tänk vad olika det kan vara. Vi provade kristaller och det var den värsta "sand" jag har haft! Det stank och fy vad ont det gjorde i fötterna när man trampade på kristallerna som hade hamnat utanför lådan. Jag slängde alltihop efter en vecka och köpte everclean sand igen.

Liknande trådar

Katthälsa Jag varnar för ett långt inlägg, men skulle behöva lite tips och råd från er om vad det kan bero på och vad jag kan göra åt det. Jag...
Svar
6
· Visningar
3 117
Senast: Beckie
·
Övr. Katt Har fått ett "mega"problem, och jag förstår inte vad det är som händer. Ska försöka göra en lång historia kort så ni vet lite bakgrund...
Svar
14
· Visningar
4 135
Senast: Galore
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama