Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blir det Maine Coon så köper jag av en uppfödare som tycker det är ok med utekatt, känner en personligen
Det kan mycket väl bli en sådan raring!
Minns ju min ögonsten vi tyvärr fick ta bort för några veckor sedan! Hade inte mamma tagit hand om henne hade jag inte kunnat flytta när jag fick nytt jobb! Hade aldrig i livet tagit bort henne för ett jobb! Kisse fick allafall flytta till mamma, där levde hon gott i många år! Men när man satt där hos veterinären med sin 18-åriga katt som inte kunde leva vidare, då gick ju tankarna till den lilla kattungen jag hämtade hem för 19 år sedan! Minns inte när jag sist grät så mycket!
Allafall så var hon "bondkatt", till och med född i ett stall! Kanske ska satsa på en "likadan", det var ju ett lyckokast med 18 år av glädje!
Jag vill ha en kattunge eller ungkatt denna gång, i annat fall hade jag tagit en katt från katthemmet.
Jag antar att Main Coon uppfödarna inte vill sälja till folk som vill ha utekatt pga att dom är rädda för att den ska para sig. Uppfödare av renrasiga katter gillar inte konkurrens av folk som föder upp "nästan renrasiga" och säljer dom billigt.