Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har vänt oss till experter. Allt från folk som sagt att vi ska spraya medel där hon pissar till folk som säger att hon är sjuk.
Jag tror inte vissa av er förstod vad jag mena när jag skrev "princesshus". Detta betydde att vår katt ville att dörrarna skulle öppnas så fort hon kom. Att maten skulle flyga till skålen så fort hon kolla på den. Att ALLT i vårt hus skulle v anpassat för henne. Som ni kanske förstått nu så går det inte att renovera hela huset för en katt.
Vi har varit hos veterinär flera gånger om året och alla påstår att katten INTE är sjuk.
Katterna funkar bra tillsammans. Inga småbarn. Här finns en hund också men detta kissande pågick innan hunden flytta in. Det är alltid någon hemma. Mat och vattenskålar är placerade på 2 ställen i köket och på två ställen i källaren. Här finns gott om sovplatser. Jag leker med henne väldigt ofta. Dom vässar klorna på växter här inne..
Angående hur hon kissar så står hon på alla 4 och lyfter på svansen och kissar en bit upp. Som du beskrev det, Ruben. Bajsar gör hon i lådan eller utomhus. Aldrig bajsat inne. Händer att hon kissar i lådan också.
Jag skulle faktiskt ta bort den. En död katt lider inte och det blir ju en helt ohållbar situation. Tycker det låter som att ni har gjort det mesta för katten och du behöver inte känna dig som en dålig människa för att du tar bort den.
Tycker det låter som att den har ett mycket bra hem och jag fattar inte hur de har kunnat stå ut i 9 år med att ha en katt som pissar inne över allt. Hade tagit bort den för länge sedan.Katterna funkar bra tillsammans. Inga småbarn. Här finns en hund också men detta kissande pågick innan hunden flytta in. Det är alltid någon hemma. Mat och vattenskålar är placerade på 2 ställen i köket och på två ställen i källaren. Här finns gott om sovplatser. Jag leker med henne väldigt ofta. Dom vässar klorna på växter här inne..