Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Undrar en sak. Min katt är lite knasig och när han fått mat och ätit en stund och kanske lämnar lite, så går han runt matskålen och...
2
Svar
20
· Visningar
29 687
Senast: Elina8
·
Övr. Katt Jag har två hankatter, födda i maj och kastrerade i november. De är inte syskon. Den gula är en bestämd herre som gärna är för sig...
Svar
3
· Visningar
834
Senast: Sol
·
Övr. Katt Vi har fyra stycken katter, dels gamla tanten "L" som blir 16 i år och så tre stycken kullsyskon "M", "T" och "C" som blir 12 i år...
Svar
11
· Visningar
1 224
Senast: mandalaki
·
Katthälsa Jag har en honkatt på ca 2,5 år, osteriliserad och som löper väldigt ofta (med ca en veckas mellanrum från det att hon slutar till att...
Svar
14
· Visningar
7 467
Övr. Katt Jag sitter just nu i den sitsen att en vän till min syster måste bli av med sin 3 åriga honkatt då deras 4 månaders baby visar allergi...
Svar
3
· Visningar
1 033
Senast: _Lina
·
Katthälsa Ger ni ngt sånt? Vår 15 åring har blivit gammal och sliten, lite dassig i pälsen och tappat vikt (överviktig innan) nu mer i normal...
Svar
7
· Visningar
2 675
Senast: Gimlan
·
Övr. Katt Finns det någonstans? Har en riktig liten mullvad som gräver som attan med båda framtassarna så sanden flyger över allt! Hennes...
Svar
7
· Visningar
1 218
Senast: Egonson_
·
Katthälsa Hej! Mina kamrater har adopterat en hittekatt ifrån polisen. Hon är jättekelig och tillgiven, verkar inte alls ha några svåra skador...
Svar
5
· Visningar
1 813
Senast: Pathmaker
·
Övr. Katt För drygt en vecka sedan var jag in med katten för vaccination då han ska flytta (kattpest + snuva) och det i sig var inga problem -...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 802
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Har en fråga som jag tror ni kan besvara. Jag har kommit på ett förslag på stamnamn som jag gärna vill ha, men upptäckte nu att det...
Svar
5
· Visningar
1 885
Senast: Astael
·
Katthälsa Hej! Jag går i tankarna på att skaffa en ny katt och har hittat en söt tjej som jag tror borde funka med min lite äldre kattherre. Dock...
Svar
4
· Visningar
1 052
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Vad :devil: är det för fel i huvudet på folk? Två grabbar slänger in en katt i tvättmaskin och drar sedan på ett tvättprogram på 60...
Svar
5
· Visningar
1 200
Senast: Mia_R
·
Katthälsa Rent instinktivt då känns det som att blötmat och lite rått kött någon gång ibland är det bästa för katten. Men efter att jag kastrerat...
Svar
7
· Visningar
1 694
Senast: steve
·
Övr. Katt Undrar varför lägger vår hankatt lägger sin favoritleksaksmus i lådan? vi tycker det är lite äckligt då den får sand på sig men han vill...
Svar
1
· Visningar
1 746
Senast: Ruben
·
Katthälsa Hej! Ni som också har katter, har ni någonsin hört talas om att en katt slickar av sig pälsen så den blir nästan naken? Min katt gör det...
Svar
12
· Visningar
10 924
Senast: Sorbe
·
Katthälsa Jag känner att jag behöver få ner min katt i vikt och funderar lite kring hur jag ska gå till väga gällande foderbiten. Jag skulle vilja...
Svar
10
· Visningar
2 240
Senast: Sasse
·
Övr. Katt Sist vi var och handlade köpt vi mjau på burk istället för som vanligt på tetra och jag inbillar mig att de äter mer från burken och ffa...
Svar
10
· Visningar
1 819
Katthälsa Hej! I förrgårkväll hörde vi en duns från sovrummet, skyndade oss inte dit då katten ofta framkallar dunsar. När vi kom dit går...
Svar
4
· Visningar
13 807
Senast: paperplanes
·
Övr. Katt Jag behöver lite nya sätt att aktivera hjärnan på min katt, dom gamla kan han så väl att det inte ger någon utmaning längre(=energisk...
Svar
4
· Visningar
1 339
Senast: _FiA_
·
Katthälsa Min mammas katt, hona 10 år gammal, har tydligen bajsat på golvet nu två ggr. Hon har aldrig gjort det förut. Nu var det tydligen två...
Svar
3
· Visningar
1 359
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp