försäkringsbolag

Sv: försäkringsbolag

Agria försäkrar även tio-åriga katter. De kräver bara veterinärintyg för alla katter som försäkras när de är äldre än sju år.

Som ullo skriver tar agria emot äldre katter med veterinärintyg, och inte drar de ner ersättningstaket när katten blir äldre heller...

Jag har faktiskt flyttat över mina från agria till folksam. Dels för att det nästintill halverar priset och dels för att min klinik sa att agria börjar bli hårda med att betala ut. Dom va lite förvånade sist när jag var inne att de ersatte.
Folksam har ersatt varenda tur jag vart inne med min hund utan en enda ifrågasättning (det handlar om 20 tal besök och kostnader upp emot 30.000 som mest).
Sedan är det trist att vet. vården sänks på folksam efter 8 år men den smällen får jag ta isf.
Sänkte mina försäkringskostnader med drygt 5500/år när jag bytte.

Jag har faktiskt flyttat över mina från agria till folksam. Dels för att det nästintill halverar priset och dels för att min klinik sa att agria börjar bli hårda med att betala ut. Dom va lite förvånade sist när jag var inne att de ersatte.

Vad var du inne för? Jag har fått alla mina "knepiga" fall ersatta utan knot. Vet att många bolag inte godkänner jodbehandling av struma tex. Sist var jag inne för förlossningskomplikationer med en hona som födde första på vägen in. Då tänkte jag att det här får jag inte ut (men valde att gå in ändå eftersom hon blev snittad med första kullen och haft avtagande krystvärkar). De ersatte tom röntgen som de ville göra för att se att hon var tom innan vi åkte hem.

Min vet säger att folksam är bra, men jag har bara bra erfarenheter av agria också.

Liknande trådar

Övr. Katt Katten kom med en liten klösmöbel. Hon använder faktiskt den för att klösa klorna på, men hon utnyttjar inte den särskilt mycket, jag...
Svar
19
· Visningar
655
Senast: Bison
·
Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
388
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
376
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
10
· Visningar
529

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Hjälp!
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

• Uppstigningspall