försäkringsbolag

Sv: försäkringsbolag

Agria försäkrar även tio-åriga katter. De kräver bara veterinärintyg för alla katter som försäkras när de är äldre än sju år.
 
Sv: försäkringsbolag

Som ullo skriver tar agria emot äldre katter med veterinärintyg, och inte drar de ner ersättningstaket när katten blir äldre heller...
 
Sv: försäkringsbolag

Jag har faktiskt flyttat över mina från agria till folksam. Dels för att det nästintill halverar priset och dels för att min klinik sa att agria börjar bli hårda med att betala ut. Dom va lite förvånade sist när jag var inne att de ersatte.
Folksam har ersatt varenda tur jag vart inne med min hund utan en enda ifrågasättning (det handlar om 20 tal besök och kostnader upp emot 30.000 som mest).
Sedan är det trist att vet. vården sänks på folksam efter 8 år men den smällen får jag ta isf.
Sänkte mina försäkringskostnader med drygt 5500/år när jag bytte.
 
Sv: försäkringsbolag

Jag har faktiskt flyttat över mina från agria till folksam. Dels för att det nästintill halverar priset och dels för att min klinik sa att agria börjar bli hårda med att betala ut. Dom va lite förvånade sist när jag var inne att de ersatte.

Vad var du inne för? Jag har fått alla mina "knepiga" fall ersatta utan knot. Vet att många bolag inte godkänner jodbehandling av struma tex. Sist var jag inne för förlossningskomplikationer med en hona som födde första på vägen in. Då tänkte jag att det här får jag inte ut (men valde att gå in ändå eftersom hon blev snittad med första kullen och haft avtagande krystvärkar). De ersatte tom röntgen som de ville göra för att se att hon var tom innan vi åkte hem.

Min vet säger att folksam är bra, men jag har bara bra erfarenheter av agria också.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag blev uppringd av ett försäkringsbolag som erbjuder betydligt bättre villkor än nuvarande. Hur är det när det gäller hund? Törs jag...
Svar
6
· Visningar
634
Senast: Puffindog
·
Övr. Katt Jag har en katt som vantrivs som innekatt och har en kompis uppe i Norrland som jag känt i många år som behöver en stallkatt. Min katts...
Svar
2
· Visningar
701
Senast: ufot
·
Övr. Katt Det luktar bajs. Vi har flera lådor, men katterna envisas med att bara använda en. Trots ihärdigt rensande luktar det bajs. Speciellt...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 140
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
554
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp