När släppa ut småttingarna i bostaden?

Sv: När släppa ut småttingarna i bostaden?

Gud vad söta !
De är verkligen frjäkliga i avsaknaden av självkännedom :( min 12 veckors när hon var så liten, klättrade i ett "snällt" klätterträd jag har och vrickade ngt i en tass .var hemskt , hon kunde inte stödja på benet och grät och klagade :( fruktansvärt , jag storgrät när jag kom in till veterinären helt oanmäld . De röntgade och hade sig men inget hittades och de har ju så otroligt mkt små ben i tassarna så det är svårt . Men efter en hel dag i bur hos dem var hon bra igen ;)

Tack :love:

Ja, jag litar inte för 5 öre på att de små ska känna vad som är okej och inte. Om Malla klättrar upp i trädet kommer ju de små att vilja testa också. Och ramlar dom då... Nä, vill inte riskera.

182907_10151473456111158_1137503316_n.jpg

Apropå olika raser, olika temperament då:D

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag ska åka tåg med min nya katt Mezzi ( har haft honom i 3 veckor och han är 5 månader gammal) i 5,5h på fredag. Har försökt...
Svar
5
· Visningar
313
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 119
Senast: ameo
·
Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
10
· Visningar
529
Övr. Katt Jag tror min katt börjar bli lite understimulerad nu på vintern. Hon är ensamkatt eftersom mobbat ut andra katter i tidigare hem. Och nu...
Svar
2
· Visningar
457
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp!
  • ”Hund” 2005-2010
  • Uppdateringstråd 31