När släppa ut småttingarna i bostaden?

Sv: När släppa ut småttingarna i bostaden?

Gud vad söta !
De är verkligen frjäkliga i avsaknaden av självkännedom :( min 12 veckors när hon var så liten, klättrade i ett "snällt" klätterträd jag har och vrickade ngt i en tass .var hemskt , hon kunde inte stödja på benet och grät och klagade :( fruktansvärt , jag storgrät när jag kom in till veterinären helt oanmäld . De röntgade och hade sig men inget hittades och de har ju så otroligt mkt små ben i tassarna så det är svårt . Men efter en hel dag i bur hos dem var hon bra igen ;)
 
Sv: När släppa ut småttingarna i bostaden?

Tack :love:

Ja, jag litar inte för 5 öre på att de små ska känna vad som är okej och inte. Om Malla klättrar upp i trädet kommer ju de små att vilja testa också. Och ramlar dom då... Nä, vill inte riskera.
 
Sv: När släppa ut småttingarna i bostaden?

182907_10151473456111158_1137503316_n.jpg


Apropå olika raser, olika temperament då:D
 

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
784
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Hej! Jag och min familj har nyligen upptäckt tjusningen med fricamping, vi far runt i ett taktält, men har ännu inte varit iväg längre...
Svar
1
· Visningar
419
Senast: gammalek
·
Övr. Katt Hej alla, Vi behöver råd om hur vi kan få vår katt och nya valp att trivas tillsammans. Vi har en 7 år gammal katt som inte är särskilt...
Svar
4
· Visningar
597
Senast: MJLee
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
774

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp