Försäkringar

Sv: Försäkringar

Detta var en vardag antar jag?
En helg så hade priset sett betydligt annorlunda ut.
Jag har 60 000 vet vård, 6000 liv, avelstillägg och medicin på mina. Betalar ca 900/ år. Helt klart värt det. Försäkringarna är oförändrade oavsett ålder.
Jag har via min hund erfarat att vill det sig illa så är det inte mångas ekonomi som pallar med utan försäkring. Har inte ens vågat räkna på hennes omkostnader med veterinär och medicin under hennes livstid. Men i snitt har det väl varit vet. Besök varje månad i två år, innan vi till slut hittadr orsaken till alla infektioner och i flammationer.
Hennes livmoderinflammation inträffade en söndag = över 30 000 för en kastration.
 

Liknande trådar

Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 190
Senast: Marvin
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 040
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
Svar
8
· Visningar
844
Senast: Stekspaden
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 233

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp