Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Jag har ett stort dilemma! Jag har två underbara norska skogkatter, som jag älskar (såklart). Den ena bajsar på golvet ca 2-3...
2
Svar
31
· Visningar
4 399
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Jag använder mig av EverClean i dagens läge, men jag känner att det är dags att gå över marknaden och se om det finns något bättre, och...
2 3
Svar
41
· Visningar
26 531
Senast: Twinflower
·
Övr. Katt Hejsan! Jag vill inte ha några kommentarer om att man inte ska avla på korsningar etc, det jag söker är svar på min fråga! :) Har...
Svar
4
· Visningar
2 478
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Så får man stå sitt kast o inte skylla på vargarna. http://www.expressen.se/gt/elisabeth-fruktar-att-vargen-vill-ha-katt-mat/
Svar
14
· Visningar
1 390
Senast: Shark
·
Katthälsa Jag har ca 4 m takhöjd och känner att det är dumt att inte utnyttja allt luftrum. Men eftersom jag inte kan göra något som JAG har nytta...
Svar
4
· Visningar
1 363
Senast: LindgrenV
·
Övr. Katt Vi skaffade en kattunge i höstas. Katthemskatt, väldigt reserverad och skygg. Hon tyr sig nuförtiden till mig och husse (framförallt...
Svar
15
· Visningar
5 277
Senast: mandalaki
·
Katthälsa Hej! Efter en desperat sömnlös natt kom jag att tänka på mitt gamla favoritforum Buke och att människor här brukar ha mycket kunskap...
Svar
9
· Visningar
1 827
Senast: Niceperson
·
Katthälsa Jag vill börja med att skriva att jag precis kommit hem från veterinären. Bakgrund: Jag har en steriliserad innekatt, runt 7 år...
Svar
16
· Visningar
7 211
Övr. Katt Vad heter era katter? Varför heter de det, hur kom ni på namnet? :)
2 3
Svar
48
· Visningar
5 852
Senast: Milene
·
Övr. Katt Lille kissen ska få ett nytt klösträd! Eller ett riktigt, kan man väl säga. Jag beställde ett som är så litet att det inte borde få...
2
Svar
20
· Visningar
14 681
Senast: Arabizar
·
Övr. Katt Jag är kattvakt sedan ett par dagar tillbaka och en vecka framåt åt en kompis som är bortrest. En hona, 6 år gammal. Jag kan nästan...
Svar
1
· Visningar
2 251
Senast: MonteRose
·
Katthälsa Ja som frågan lyder , är det ok?? Satt nämligen och debatterade med min kompis för några dagar sedan om detta. Hon var absolut emot...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
11 933
Senast: cherie
·
Katthälsa Jag är stolt ägare av en hankatt av blandningen huskatt och Norsk Skogkatt. Han har dock en sån fruktansvärt trist päls och har alltid...
Svar
12
· Visningar
2 095
Senast: Maqurell
·
Övr. Katt Jag har ett dilemma.Jag har tingat en kattunge.Meningen var att jag skulle ha henne till utställning/avel men då hon tyvärr har fått...
Svar
4
· Visningar
1 279
Senast: Zarro
·
Katthälsa Storviltsjägarna Estelle och Mette-Marit har nedlagt sitt första byte. Det var ett morrande och stökande utan dess like. De sprang undan...
Svar
6
· Visningar
14 148
Senast: Mabuse
·
Katthälsa Jahapp, då har Sigge varit på seniorkontroll idag. Vi fick rekommendationen att kolla hans njurvärden med jämna mellanrum då i höstas...
Svar
2
· Visningar
1 757
Senast: Sulax
·
Katthälsa Det började för lite mer än ett år sedan - Minimannen tvättade bort pälsen. Tvättade tvättade tvättade tills svansen var kal och...
Svar
18
· Visningar
15 780
Senast: LindgrenV
·
Övr. Katt Det är så spännande, för vi har lodjursspår härutanför, tjugo meter från huset. Men så funderar jag på katterna. Tar lon katter? Mina...
Svar
6
· Visningar
4 983
Senast: aprilmaj
·
Katthälsa Finns massor med varianter av det. Men ni som är experter: Vilken är bäst och smidigast? Gammelkatten är väl inte den mest...
Svar
9
· Visningar
1 926
Senast: Nafayette
·
Övr. Katt Behöver lite hjälp för fantasin tryter, vad ska jag kalla missen som heter Napoleon. Napoleon är fint , men det är ett för långt namn...
Svar
8
· Visningar
887
Senast: aprilmaj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp