Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Sist vi var och handlade köpt vi mjau på burk istället för som vanligt på tetra och jag inbillar mig att de äter mer från burken och ffa...
Svar
10
· Visningar
1 822
Katthälsa Hej! I förrgårkväll hörde vi en duns från sovrummet, skyndade oss inte dit då katten ofta framkallar dunsar. När vi kom dit går...
Svar
4
· Visningar
13 940
Senast: paperplanes
·
Övr. Katt Jag behöver lite nya sätt att aktivera hjärnan på min katt, dom gamla kan han så väl att det inte ger någon utmaning längre(=energisk...
Svar
4
· Visningar
1 353
Senast: _FiA_
·
Katthälsa Min mammas katt, hona 10 år gammal, har tydligen bajsat på golvet nu två ggr. Hon har aldrig gjort det förut. Nu var det tydligen två...
Svar
3
· Visningar
1 361
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Nåt nytt ord här som jag läst i flera trådar, vad betyder det?
Svar
3
· Visningar
950
Senast: Speedway
·
Övr. Katt Finns det någon sådan? Alltså någon kattras som allergiker kan ha utan att få de symptom de annars fått med en "vanlig" katt? Frågan...
Svar
5
· Visningar
1 290
Katthälsa Jaha, nu har det kommit till den gräns om jag inte vet om mina katter "bråkleker" eller verkligen bråkar. Båda är jämngamla, jag har...
Svar
6
· Visningar
2 972
Senast: nangiialaa
·
Övr. Katt Jag vill skaffa en katt och är intresserad av raserna Maine Coon och Ragdoll. Tänkte om ni kan berätta lite om dom olika raserna då jag...
Svar
16
· Visningar
18 222
Senast: Ramona
·
Övr. Katt haha man säger kanske inte högdräktig men ni förstår nog vad jag menar. min fina kisse är väldigt dräktig nu och jag undrar om någon av...
Svar
7
· Visningar
1 223
Senast: bengeten
·
Katthälsa Mina katter äter bara mjaus tetror (alternativt bozita när jag har varit på djuraffären) och funderar på det här med kycklingvingar för...
Svar
12
· Visningar
2 219
Senast: Michellan95
·
Övr. Katt Är allergisk mot en av mina katter, har varit det sen dag ett. Vilket nu är 4 månader sedan. Tänkte i början att det kanske var hennes...
Svar
0
· Visningar
792
Senast: Modig_Korn
·
Katthälsa Känner väl mest att jag bara inte orkar mer just nu, har haft sån grym otur på husdjursfronten... :cry: Men i alla fall. Var till...
Svar
10
· Visningar
6 057
Katthälsa Jag funderar på om jag ska ge torrfoder och våtfoder. Har läst på lite och många säger att det bästa är att bara ge våtfoder. Men då...
Svar
7
· Visningar
1 466
Senast: Simply me
·
Övr. Katt Hur gör ni vid matningen? Jag skulle vilja att hon väntar tills jag lagt upp all mat och säger varsågod. Men man kanske inte gör så med...
2
Svar
21
· Visningar
3 968
Övr. Katt I veckan, eller iaf under närmste månaden, kommer en liten kattös flytta in hos mig och nu letar jag efter en bra och snygg transportbur...
2
Svar
23
· Visningar
3 731
Senast: MissFideli
·
Katthälsa De här mindre blommorna/växterna som man kan börja köpa nu inför våren, som pärlhyacint, vitsippor, videung, regndroppar och krokus till...
Svar
5
· Visningar
17 730
Övr. Katt Min kastrathane har varit försäkrad sedan jag köpte honom som liten pilt. Nu fyller han nio år i år och helt plötsligt betalar jag sjukt...
Svar
5
· Visningar
1 549
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Ja, egentligen tycker väl jag oxå att katt- GPS är överkurs, men mot följande bakgrund funderar jag på att skaffa en: Katten Edward...
Svar
4
· Visningar
4 848
Senast: cewe
·
Övr. Katt Är det vanligt att hankatter skriker efter kastrerade honor? Jag har en drygt 2-årig hona som är kastrerad sedan nästan två år, så hon...
Svar
1
· Visningar
1 137
Katthälsa Min stallkatt har vid två tillfällen under helgen tappat styrseln över ena bakbenet, lagt sig ned på sidan (på höften till det ben som...
Svar
2
· Visningar
1 211
Senast: Mooch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX
  • Skottlossning på skola

Hund, Katt, Andra Djur