Snygg och smidig transportbur

Sv: Snygg och smidig transportbur

Sassy - vet du någon IRL-återförsäljare av Clipper här i Gbg? Överväger att köpa ny bur.

Jag köpte mina på Huveröds men de kanske bytt sortiment nu när de är Arken. Ska förbi backaplan och köpa möss (ormmat) i veckan, så jag kan kolla vad de har inne :)
 
Sv: Snygg och smidig transportbur

KL
Nu är jag inne på en såndär som man kan dra efter sig som en liten vagn, alt ryggsäck. (Jag har nog för mycket tid att tänka :angel: )
 
Sv: Snygg och smidig transportbur

Jag tittade på ryggsäckar innan jag köpte Sturdin, men jag tycker dom är för små. Kolla bottenytan på dom, de flesta är typ 22 cm breda och det tycker jag är på tok för lite.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 271
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 167
Senast: QueenLilith
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 499
Senast: Imna
·
Övr. Hund Vi har en ettårig dvärgschnauzerkille Frippe som på många sätt känns som världens enklaste hund. Lugn och trygg och lagom social med nya...
Svar
19
· Visningar
3 502

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp