Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag har letat runt lite på forumet men inte hittat något direkt svar på den frågan. Så hur tusan gör man för att bäst leka med flera...
Svar
4
· Visningar
1 612
Övr. Katt Ska försöka sammanfatta detta så kort som möjligt. (ursäkta långt inlägg!) Obs. är att detta är inte mina katter. Jag är inte heller...
Svar
9
· Visningar
1 417
Senast: lahsd
·
Övr. Katt Jag ber om ursäkt om jag missat något, men hittade ingen tråd som gav direkt svar på min fråga. Jag undrar, vad gillar era katter för...
Svar
5
· Visningar
1 842
Senast: Speedway
·
Övr. Katt Känns som en tråd som en mamma skulle kunna starta om sina barn på Förälder, men... Nu hamnar den här :D Hur mycket tittar era katter...
Svar
17
· Visningar
2 094
Senast: MonteRose
·
M
Övr. Katt Mina två katter har lite speciell stil när de ska dricka, stilar jag inte sett förut. Birman: håller en tass i vattnet (på ytan)...
Svar
15
· Visningar
4 059
Senast: Corax
·
Övr. Katt Hej alla kattvänner, Jag har fått hem en ny liten bekantskap som numera hunnit med att bo hos oss i tre veckor. Hon är fantastiskt fin...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
8 973
Senast: Speedway
·
Övr. Katt Jag har äntligen övertalat maken, nu gäller det bara att hitta rätt katt :bump: Vi bor i lägenhet och jag vill absolut ha en katt som...
2
Svar
20
· Visningar
3 773
Senast: Holger
·
Katthälsa Börjar fundera på det där med avmaskning. Mina två katter som bor hos min mamma har vi alltid avmaskat när man upptäcker att de har...
Svar
11
· Visningar
2 613
Senast: Sol
·
Övr. Katt Har kommit till det stadiet där jag bara blir mer och mer frustrerad på min små älskade liv. Har två bondkatter på 1,5 år och de...
2
Svar
21
· Visningar
3 640
Senast: skuggi
·
Katthälsa Hej alla! Är det nån som kan tala om för mig vad Fiv/FeLv/Fip betyder – jag fattar att det är sjukdomsförkortningar av nåt slag, och...
Svar
6
· Visningar
3 585
Senast: Spi
·
Övr. Katt Hej alla!! Jag har tidigare postat en fråga här, om huruvida vi är lämpliga kattägare, och fått massor av jättebra svar! TACK alla...
Svar
6
· Visningar
2 133
Senast: Spi
·
Katthälsa Hej allihopa, tänkte fråga er om ett litet råd. Vi fick hem en (innekatt) i fredags 30/11. Ägaren valde mig för att den skulle bo inne...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 315
Senast: ptr
·
Övr. Katt Jag ska flytta tillbaka till Gotland under januari månad och kommer ta med mig min katt. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra det på...
Svar
1
· Visningar
1 282
Senast: limona
·
Övr. Katt Hejsan alla! Jag är helt ny på detta forum, och anledningen till att jag skriver är att vi funderar på att köpa katt. Nu undrar vi...
2
Svar
38
· Visningar
4 043
Senast: Spi
·
Övr. Katt Är lite i kattköpartagen och försöker luska reda på vilken ras som skulle passa mig bäst. Av någon konstig anledning så gillar jag inte...
Svar
9
· Visningar
2 603
Senast: _FiA_
·
Övr. Katt Det finns på hundforumet så då måste det väl finnas här också!
Svar
8
· Visningar
1 281
Senast: Folshult
·
Katthälsa Vår 18-åriga honkatt (kastrerad) har blivit magrare och magrare sista åren. Njurar och vad mer man nu mäter med blodprov är ok. Tänderna...
Svar
1
· Visningar
1 260
Senast: Zilla3
·
Övr. Katt Vi söker en över social goskatt.. Vi har katt sedan tidigre.. Renrasiga Maine Cooner.. Dom är väldigt sällskapliga, men inte så mycket...
2
Svar
26
· Visningar
11 539
Senast: Pysan
·
Katthälsa Har fått hem en kattunge för några dagar sedan som är ca 12 veckor gammal och hon biter/gnager på allt och jag undrar om det kliar i...
Svar
4
· Visningar
5 638
Senast: Sol
·
Katthälsa Halloj! Varnar för långt inlägg :) Tänkte höra om någon har liknande problem. Har en katthona på 7 månader, köpte henne när hon var 4...
Svar
3
· Visningar
1 002

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp