Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Veterinärtid är bokad i morgon eftermiddag, men tänkte kolla runt lite här o se om någon har nån aning om vad det kan vara. Min...
Svar
0
· Visningar
1 141
Senast: Meibla
·
Övr. Katt Går i kattköpartankar och hoppas på katt typ i sommar eller så, men räknar innan det på hur mycket det kommer kosta att ha katt så jag...
Svar
16
· Visningar
6 962
Senast: gul_zebra
·
Katthälsa Jag är kattvakt ett par månader åt en 4 årig Birmahane. Igår var han pigg och gladoch åt . Idag har han kräkts minst 5 gånger , först...
Svar
7
· Visningar
12 898
Senast: _FiA_
·
Övr. Katt Den 10;onde Oktober tog min mamma hem en kattunge som städerskan på hennes arbete hade hittat i en rabatt. Han var väldigt mager och...
Svar
1
· Visningar
6 926
Senast: Sol
·
Övr. Katt Jag vet inte om detta är rätt forumavdelning, men vill helst inte lägga in det på "Katt" eftersom jag tycker det är mer allmänt...
2
Svar
32
· Visningar
8 547
Senast: Myelin
·
Katthälsa Nu är jag tacksam för alla råd jag kan få! Jag har 3 katter, 1 katthona på 7 år och ett syskonpar (hona och hane) som kom till oss för...
Svar
6
· Visningar
1 802
Senast: Zilla3
·
Katthälsa Hur ofta är det en förrymd katt kommer hem igen? Jag har precis haft väldens sjå med en en katt som vi hittade på jobbet, kyrkogård mitt...
Svar
9
· Visningar
1 349
Senast: tanten
·
Övr. Katt Min siames kom sent i livet på nöjet med att jaga, men utvecklade snabbt oanade musdräpartalanger. Nu klipper han allt som rör sig...
Svar
13
· Visningar
12 086
Katthälsa Tänkte höra om någon vet vad detta beror på: jag har tre katter varav två helsvarta. Dessa hade från början svarta morrhår, men har...
Svar
3
· Visningar
10 541
Senast: Sassy
·
Katthälsa Hur vet man om katten är i bra hull? Om den är fet är ju lätt att se, men hur smal är lagom? Min mor oroar sig konstant för att katten...
Svar
3
· Visningar
3 934
Senast: Red_Chili
·
Katthälsa I början på juni i år fick min katt en massa skit i öronen och det kliade, veterinären konstaterade öronskabb och vi fick stronghold och...
Svar
5
· Visningar
1 343
Senast: Shark
·
Övr. Katt I somras köpte vi en klösmöbel till katten. Den är precis så hög att hon kan se över balkongräcket när hon sitter på den och vi köpte...
Svar
4
· Visningar
1 068
Senast: Red_Chili
·
Övr. Katt Hur aktiverar ni era katter och hur mycket? Upplever ni att de får lagom med aktivering? (Skriv gärna vilken ras ni har också.)
Svar
15
· Visningar
1 503
Katthälsa Jag vet att en sån här tråd har startats miljontals gånger, men vi är desperata här hemma. Har en katthona på snart 2 år som kissar i...
Svar
12
· Visningar
5 385
Senast: Bison
·
Övr. Katt Kanske fel fråga att ställa här men; Vilken kattklubb ska jag välja att gå med i när jag blir med raskatt? Jag bor liksom lite mitt...
Svar
4
· Visningar
1 038
Senast: fluffig
·
Övr. Katt Hej, gör ett litet inhopp här på kattforumet (som jag inte är så aktiv på i vanliga fall) Jag funderar på hur hållbarheten är på...
Svar
3
· Visningar
1 019
Senast: Sol
·
Katthälsa Och det är helt underbart. Men jag har nog lite börjat i fel ände för jag har inte så där värst stor faktakoll bakåt precis. Så jag...
Svar
3
· Visningar
1 165
Senast: Shark
·
Övr. Katt Min kattunge sitter som ett klister på en så fort man äter något. vi äter oftast vid tvn men det är ganska svårt när han klättrar och...
Svar
2
· Visningar
3 712
Senast: Kilauea
·
Katthälsa Hon är på Bagarmossen nu. Nästan hela hennes högra lunga trycks ihop av nått, vad gick inte att se på röntgenbilden nu. Men vätska eller...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 389
Senast: IngelaH
·
Övr. Katt Vi har en fd. hemlös katt här hemma som vi adopterat... han är vuxen (ca 2år enligt veterinär) och har levt ute minst ett halvår..(så...
Svar
5
· Visningar
1 766
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp