Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Hur ska jag få min huligan att sluta klättra i dörrkarmarna. Han är 18månader och jag tror att det är skogkatt i honom. Jag har 4 katter...
Svar
7
· Visningar
1 526
Senast: Bailey98
·
Katthälsa Hur bekymrad ska man vara över att stallkatter får i sig råttgift om man använder sånt i stallet? vi har sånt där som är som en liten...
Svar
4
· Visningar
1 647
Senast: mackan
·
Katthälsa Ska till veterinären i övermorgon med mina två små kärlekar till katter. Dem har fått öronskabb så dem ska titta på det och den ena har...
Svar
4
· Visningar
1 160
Senast: Shark
·
Katthälsa Igår fick jag så reda på varför Yoga inte äter. Hon har pancreatit, en inflammation i bukspottskörteln. Hon får från och med idag...
Svar
17
· Visningar
2 184
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Jag började fundera på en sak idag. när man har ett snöre med en leksak i änden och viftar med snöret och drar det längs backen och...
Svar
5
· Visningar
1 270
Senast: _FiA_
·
Katthälsa Går det? Har en katt som ska flytta idag och undrar om det är lämpligt att göra så trots att det var sent igår som han avmaskades...
Svar
0
· Visningar
714
Senast: eldkyss
·
Övr. Katt passar tråden bättre här eller inne på gnagarsidan? I lördags kom min lilla kanin (med betoning på liten, väger pyret 0,5 kg är det...
Svar
0
· Visningar
783
Senast: vinkelina
·
Övr. Katt problem problem, jag är kattvakt ett par månader och , ägaren varnade för att han hade varit på hennes kablar lite. Men jag höll honom...
Svar
5
· Visningar
1 424
Senast: Sol
·
Övr. Katt ... Estelle och Mette-Marit? :D:confused::D Om inte, ge mig andra alternativ! Katterna är grå, nätta, små och eleganta - och ska...
Svar
13
· Visningar
1 847
Senast: aprilmaj
·
Katthälsa Vad är egentligen bäst att ge? Blir så himla förvirrad då alla säger olika. Min katt får nu fri tillgång på Iams Cat Adult Lamb...
2 3
Svar
55
· Visningar
10 734
Senast: mandalaki
·
Katthälsa Jag hämtade hem en vuxen hittekatt från ett katthem förra veckan :love:. Där serverades Friskies torrfoder och lite blötmat morgon och...
Svar
3
· Visningar
1 052
Senast: Whirlie
·
Övr. Katt Känner mig uppgiven och ledsen. Jag har en pojkvän som är allergisk min mina katter :( Vi har träffats sen årsskiftet och har försökt...
Svar
19
· Visningar
3 893
Senast: Kilauea
·
Övr. Katt Hej på er. Jag är så dålig på att skriva här, läser dagligen, men loggar sällan in och skriver. Men,men, är det någon av er som...
Svar
4
· Visningar
961
Senast: cili
·
Katthälsa Min lilla hittekatt är förkyld. Tror jag... Igår var första gången han nyste till och idag har han nyst några gånger+att han nästan...
Svar
0
· Visningar
774
Övr. Katt Jag ska på min första utställning snart och undrar vad jag ska tänka på vad gäller Katten. Det är en långhårsras (birma)och den ska gå...
Svar
0
· Visningar
723
Senast: Corax
·
Övr. Katt Är det nån här som har en sån och kan säga om det finns nått dåligt med den? Funderar på att köpa en.
Svar
5
· Visningar
2 208
Senast: Bison
·
Övr. Katt Idag nämnde farsan att man kanske borde avliva morsans katt och till min stora förskräckelse tyckte morsan att det kanske inte var en så...
Svar
12
· Visningar
6 734
Senast: Andromedae
·
Övr. Katt vad har ni för transportväska till era katter. funderar på att köpa denna http://www.pwss.se/product.php?productid=9736&cat=175&page=1...
Svar
8
· Visningar
1 396
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Helt oväntat har jag blivit med katt, en alldeles underbar liten kille på ca 10 veckor (och 700 g vilket väl är ganska lite?), och jag...
2
Svar
26
· Visningar
4 656
Senast: Pazuzu
·
Katthälsa Jag har en 7årig honkatt, lugn och snäll, som jag har haft sedan hon var 1,5 år (kastrerad, utifall det spelar roll). Jag tog nyligen...
Svar
2
· Visningar
1 022
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Parfym
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp