Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jösses, jag har tackat ja till att akut ta hand om två äldre damer en CRX och en orientalkorsning. Deras matte har avlidit och det är...
Svar
4
· Visningar
973
Senast: zassoo
·
Övr. Katt Skrev här för ett tag sen om att vi hade en katt som ville flytta in hos oss. Vi annonserade ju efter ägaren, satte på katten halsband...
Svar
2
· Visningar
925
Senast: ylvalill
·
Katthälsa Nån av katterna har kissat i klösträdet, minimalt, men ändå kiss. Nu vill ingen av mina katter vara där så jag misstänker att det är...
Svar
4
· Visningar
2 032
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Jaha, när jag flyttade och inte längre kunde ha mina kattlådor på samma vis som innan har jag nu insett att dem stinker något...
2
Svar
33
· Visningar
4 820
Senast: Elma_vip
·
Övr. Katt Jag har en lätt fråga ;) Hur är det att ha bengal? Vad ska man särskilt tänka på om man släpper in en liten prick i familjen? Är de...
Svar
0
· Visningar
783
Senast: Sandra78
·
N
Övr. Katt Hej, någon mer än jag som har testat klickerträning för katter, jag har tränat min katt ett tag, och nu kan hon "sitt" och "stegra" :)
Svar
8
· Visningar
2 663
Senast: Glooper
·
Övr. Katt Är garderobsblomma (zamioculcas) giftig?
Svar
6
· Visningar
14 390
Senast: gugge
·
Katthälsa Nu har jag tagit mod till mig och tänkte rådfråga er på bukefalos lite ang. våran katt! det är lite allmänfrågor, jag hoppas titeln...
Svar
5
· Visningar
1 959
A
Katthälsa Har haft mina två katter (syskon) i sex år, och dom har alltid varit bästisar. Men när hankatten Kir (kastrerad) kom hem från en...
Svar
1
· Visningar
1 346
Övr. Katt Hej Täönkte kolla här med lite hjälp. Vi har 2 katter på gården (steriliserade) som både är inne och ute katter. Har kattlucka ute i...
Svar
4
· Visningar
1 369
Senast: Shark
·
Katthälsa Min katt (5,5 mån) blev inlagd på sjukhus igår för utredning. Dålig balans, kräktes, kunde inte fokusera blicken. Han är försäkrad och...
Svar
18
· Visningar
7 550
Senast: Trossa
·
Katthälsa För drygt två månader sedan tog jag över en väns katt. Katten är från början mammans, hon har flyttat utomlands, döttrarna kunde i ha...
Svar
16
· Visningar
2 696
Senast: Hipphopp
·
Övr. Katt Som frågan lyder, vart sover era katter på nätterna? mina två sover i sängen med mig om jag är hemma, ena vid huvudet och den andra...
2
Svar
25
· Visningar
6 589
Senast: Babe
·
Övr. Katt Har ni sytt något till era katter? Blev ju givetvis inspirerad av katten i hängslebyxor! :love: Men tänker mer på nån säng eller...
Svar
2
· Visningar
1 081
Senast: Folshult
·
Katthälsa Hej min bondkatts flicka på 12 år har 2ggr nu trillat ihop & krampat i ett framben. Första gången var för 1 ½ månad sedan, hon drog upp...
Svar
2
· Visningar
1 285
Senast: LindgrenV
·
Katthälsa En kompis ena katt har ett utslag på halsen, veterinär misstänker ringorm. Det ska tydligen vara svårt att bli av med, och det smittar...
Svar
3
· Visningar
1 079
Senast: Sol
·
Övr. Katt Igår så var jag hemma hos min kompis och vi kollade på tv. Så utan någon anledning så bara skriker hennes katt, hoppar upp och springer...
Svar
6
· Visningar
2 755
Senast: Misiaczek
·
Övr. Katt Är luckan igenbommad så blir de ju så klart "ofrivilliga" inne- eller utekatter, men annars? Det är en fråga som har förföljt mig sen...
Svar
5
· Visningar
1 064
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa Jag har fått mina blommor och mina krukväxter avtuggade av vår ena katt, varför gör hon så och vad kan man göra åt det? :-( Eftersom...
Svar
2
· Visningar
1 052
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Jag hittade ingen färgtråd här på kattforumet, men jag vet att det finns en hel del duktiga kattmännsikor här som jag fräckt hoppas...
Svar
2
· Visningar
1 471
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp