Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Vi har en tioårig katthona som då och då blir dålig i magen. För några år sedan testade vi en mängd olika fabrikat, allt från topp 1...
Svar
3
· Visningar
1 616
Senast: fishcake
·
Katthälsa HJÄLP! Vad kan jag AKUTMATA till kattungar som är ca 2 veckor gamla? Gårdens ena katt har fått ungar ute och vi hittade dom först nu...
Svar
5
· Visningar
5 802
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa Satt nyss och kollade lite i kattens mun och upptäckte något annorlunda med tandköttet på ena överkäken. Vad kan det vara? Infektion...
Svar
6
· Visningar
6 160
Senast: Tassetass
·
Övr. Katt Har lite hastigt och lustigt tagit hand om en kattunge som ingen ville veta av. Den lilla stackarn var ovanligt slö och ointresserad av...
Svar
6
· Visningar
1 517
Övr. Katt Hej! Min katt har kissat i sängen och de hann torka in innan jag märkte detta! Har spolat hela madrassen med vatten. Försvann inte. Tog...
Svar
7
· Visningar
22 216
Senast: Shark
·
Katthälsa För två veckor sedan hittade jag en liten knöl på Skinnys mage och efter ett besök hos den lokala veterinärkliniken var vi igår till...
Svar
10
· Visningar
1 864
Senast: Sleepy
·
L
Katthälsa Jag har två katter på 1,5 år, som jag vaccinerat och tagit hand om på bästa sätt (då jag haft omplaceringskatter tidigare) Min lilla...
Svar
2
· Visningar
5 775
Senast: MonteRose
·
S
Övr. Katt Vi har varit borta i 4 dagar. Kommer hem och två av tre katter (som har kattlucka och som givetvis lämnats gott om både vatten och...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 644
Senast: monster1
·
Katthälsa Upptäckte nu ikväll att min lilla kisse haltade. Jag har inte varit hemma på hela dagen idag, men min farmor sa att hon har bara legat...
Svar
0
· Visningar
841
Senast: Beet
·
K
Övr. Katt Kolla in den här rasen! http://www.corriere.it/cronache/07_ottobre_31/ashera_gatto_genetico.shtml (ursäkta att det är på italienska)
2 3 4
Svar
76
· Visningar
24 549
Senast: sthu
·
Katthälsa Jag har en maine coon tjej på 10 år.. Jätte fin, och utställd med bara"vinster".. Cert och titlar var inget problem med att få.. Men...
Svar
4
· Visningar
1 287
Senast: Shark
·
Övr. Katt Vi har ett ställe efter vår väg (70väg) ett hus som ligger ca 10m från vägen precis på ett backkrön och med en tät granhäck som växer...
Svar
2
· Visningar
1 147
Senast: Sol
·
Katthälsa Har en treårig kastrerad hankatt som är sjuk. Han gick lite märkligt i somras och kändes lite mysko, och vet var här och tittade på min...
Svar
8
· Visningar
4 770
Senast: Centaur
·
B
Katthälsa För två veckor sen fick vi hem en ny kattunge. En bengal. Han är lite underviktig och det tyckte även veterinären vid besiktningen som...
Svar
16
· Visningar
9 024
Senast: Centaur
·
Övr. Katt Vår nya kattunge är inte rumsren för fem öre. Han kissar och bajsar precis överallt. Verkar lite underligt då han är förr i lägenhet...
Svar
5
· Visningar
1 227
Senast: Majvi
·
Katthälsa Katt: Hankatt 2 år, kastrerad vid ca 6 mån ålder. Moder förvildad o avlivad av katthem. Uppfödd på flaska. Troligtvis...
Svar
10
· Visningar
2 473
Senast: bengeten
·
Katthälsa Vad ska jag ta mig till? Min man är bortrest och jag tar under tiden hand om katterna. Det är hans katter. Förut när han har varit...
Svar
14
· Visningar
1 896
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Fick hem en 12-veckors kattunge för några veckor sedan som hostade lite försiktigt emellanåt. Den var ej vaccinerad eller avmaskad, så...
Svar
7
· Visningar
5 999
Senast: KesoNeso
·
Övr. Katt Jag blir så trött så jag vet knappt var jag ska börja. För det första det här med att inte sälja kattungar under 12 veckor. Man tror ju...
8 9 10
Svar
195
· Visningar
16 451
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Hej, Jag har en undran om hur man kan få bukt på min spända skogisblandning? Otto, som han heter, blir rädd och springer iväg om...
Svar
7
· Visningar
1 612
Senast: sows
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp