Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa ...Och den behöver kissa hur gör man då? Kanske dagens idiot fråga men jag känner inte för att sitta i en bil som lukar kattkiss i...
Svar
2
· Visningar
1 024
Senast: Tassetass
·
B
Övr. Katt Vi funderar på att köpa en ny katt och har fastnat för en bengal eller en ocicat. Den är inte tänkt att ha till avel, utan bara som...
Svar
5
· Visningar
6 846
Senast: Elina8
·
Övr. Katt Är det någon som har, eller känner väl till, Sibirier? Jag har läst på lite om dem, och är väldigt förtjust i utseende och den...
Svar
4
· Visningar
1 319
Senast: Lager
·
Övr. Katt Flyttade för en dryg månad sedan in i ett hus på landet och de senaste veckorna har vi haft en katt strykande kring huset. I början gick...
Svar
9
· Visningar
5 245
Senast: ylvalill
·
Övr. Katt Nu för tiden finns det alla möjliga varianter av kattmat, bla för långhåriga katter. Är det någon som tycker det fungerar? Jag tycker...
Svar
15
· Visningar
8 618
Senast: Sara75
·
Övr. Katt Jag är kattägare sedan länge men har alltid haft bondkatter. Nu har vi funderat hemma och nästa katt kommer att bli en raskatt. Men det...
2
Svar
31
· Visningar
5 590
Senast: Marty
·
Katthälsa Har två katter hemma som bott hos mig sedan två månader tillbaka ungefär. De är innekatter och trivs bra med det (De har tidigare haft...
Svar
3
· Visningar
8 514
Senast: Tassetass
·
Övr. Katt Efter mkt donande mår båda våra katter bra igen. Stressen försvann helt när dom skolades om till utekatter. Dom trivs så himla bra med...
Svar
7
· Visningar
2 036
Senast: GotAsecret
·
Övr. Katt Lite hastigt flyttade i onsdags en liten persertjej in hos oss (hund och 2 katter innan) Lite skygg fortfarande men jätte gosig när...
Svar
3
· Visningar
864
Senast: Buck
·
Katthälsa Menar nu inte bara mocka ur den utan ta ut all sand och verkligen skrubba rent den. Vad använder ni för medel? Har ni ute eller inne...
2
Svar
35
· Visningar
9 895
Senast: Bison
·
Övr. Katt Jag läste en tråd om någon som hittat en katt (som vissa ansågs spårar ut). Men blir nyfiken på hur ni skulle agera om ni hittar en...
Svar
9
· Visningar
1 235
Senast: Ruben
·
Övr. Katt Vi har tagit hand om en hemlös katt. Efter att ha sökt efter ägare en tid har hon nu blivit "vår". Vad jag undrar om, då jag alltid bara...
Svar
7
· Visningar
4 350
Senast: Inflikaren
·
Katthälsa Min nuvarande burma får dem på helt andra ställen än min gamle halvsiames gjorde. Han fick på klassiska ställen som i nacken där man såg...
Svar
7
· Visningar
2 003
Senast: ullo
·
Katthälsa Nu är det såhär att min systers jobbarkompis hittade en liten kattunge (ca 5 veckor) på en grusväg och tog hem denna, nu är det så att...
Svar
9
· Visningar
1 851
Senast: Ankpower
·
Katthälsa Hej! Jag har en ungkatt (6 månader) som kom in igår kväll och hoppade på tre ben. Han kan nu inte stödja på vänster framben. Jag...
Svar
7
· Visningar
4 965
Senast: minor
·
Övr. Katt Jag vet inte vad jag ska göra och tänkte om jag kanske kunde få lite råd eller tips ifrån er vad jag ska göra.. Det gäller min...
Svar
1
· Visningar
973
Senast: bengeten
·
B
Övr. Katt Jag har vanligtvis 4st katter, två hanar och två honor. Men nu i somras så fick båda honorna ungar och nu springer det katter överallt...
2
Svar
29
· Visningar
3 709
Senast: mison
·
S
Övr. Katt Jag och min sambo har hittat en underbar liten pälsboll (korsning mellan norsk skogskatt och maine coon) och vi har kollat upp vad vi...
Svar
3
· Visningar
1 235
Senast: Sasse
·
Övr. Katt Jag funderar på att ta hem en ny kattunge snart. Men frågan är, hur kommer våra vuxna katter att reagera på den? GÅR det? Tips och idéer...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 574
Senast: gugge
·
Övr. Katt Transportväska (och sele) Till hösten kommer jag behöva transportera min stackars katt en hel del, både på cykel, på buss och i bil...
Svar
5
· Visningar
1 849

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp