Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Min halvskogis fick i måndags två stycken kattungar. Inna förlossningen hade hon rejält med mjök. När ungarna föddes så var den ena...
Svar
13
· Visningar
3 929
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Jag har blivit med kattungar (motvilligt eller kanske inte :P) min katthona försvann precis innan jag skulle kastrera henne. Veterinären...
2
Svar
29
· Visningar
4 074
Senast: ullo
·
Katthälsa Hej! Nu blir det här lite långt men jag hoppas att någon orkar läsa och kan hjälpa mig. Jag har en hankatt som är två och ett halvt...
Svar
3
· Visningar
1 530
Senast: sweetaah
·
Övr. Katt ... en gammal katt att gå i koppel. :D Under årens lopp har jag då och då testat det här med sele och koppel med resultatet att Isola...
Svar
8
· Visningar
1 479
Senast: Prisma
·
K
Katthälsa Hej! Jag skaffade min kattunge för en vecka sedan, det stod att hon var 12 v och gick på lådan, men hon har inte gått på lådan någon...
Svar
13
· Visningar
8 589
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt Jag och sambon funderar seriöst på att skaffa en till katt. Har idag en ragdoll hane (kastrat) som helt klart visat att han vill ha en...
2
Svar
35
· Visningar
5 048
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Jag och min familj har köpt en katt, ett brittiskt korthår. Vi ska hämta henne om en vecka och funderar nu på ett bra namn. Någon som...
Svar
0
· Visningar
1 037
Senast: Liv99
·
Övr. Katt Kan inte låta bli, men dessa människor annonserade på en stor internetsida/säljsida att de hittat en påkörd katt. De åkte till ett...
Svar
6
· Visningar
1 805
Senast: Hepzheba
·
Övr. Katt Jag har blivit erbjuden två katter, ca 3 år gamla. Om jag inte tar katterna kommer de avlivas som det ser ut nu. Jag verkligen älskar...
2
Svar
36
· Visningar
4 509
Senast: Uppsnarjd
·
Övr. Katt Hej! Tror det är första gången jag är inne på katt här och skriver. Men nu är det så att jag planerat att ta hem en till...
Svar
2
· Visningar
2 098
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Ska åka på en kortare semester torsdag-söndag och vet inte riktigt hur jag ska göra med kattisarna, så tänkte fråga er om tips och...
Svar
2
· Visningar
1 049
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Jag har ganska nyligen blivit med katter och känner mig helt vilsen, tänkte ni här kunde hjälpa mig lite Kattmat Katterna äter bara...
Svar
1
· Visningar
1 107
Senast: Shark
·
Övr. Katt Vi ska flytta till en annan gård i närheten av där vi bor nu, i flytten ingår två stallkatter som aldrig är inne, de är inte rumsrena...
Svar
2
· Visningar
1 283
Katthälsa Jag har det ngt udda intresset att jämföra olika katt (och) hundmatssorter. Vissa har namnet emot sig, fast innehållet är bra och...
2
Svar
27
· Visningar
9 006
Senast: Gimlan
·
C
Katthälsa Hej! Våran 14åriga gamla kattdam råkade för två månader sen ut för krampanfall vid kräkning, andningsproblem, avmagring och...
Svar
3
· Visningar
5 404
Senast: caerloc
·
Övr. Katt I veckan får jag hem två kattungar, 12 veckor gamla. Födda på gård men vana vid att vara inomhus. Hur gör man nu?! Jag räknar kallt med...
Svar
4
· Visningar
1 378
Senast: Cornetto
·
Övr. Katt Ja, våran familj får ett tillskott ikväll, har sen innan en honkatt på 3,5 och en hankatt på 2,5. Jag har nämligen adopterat en liten...
Svar
11
· Visningar
1 539
Senast: Solvira
·
Övr. Katt Fortfarande smeknamnslös är hon, men i morgon ska vi iväg på hjärtscanning och om allt är ua (vilket det borde vara, inga kända HCM-fall...
Svar
4
· Visningar
1 353
Senast: MissFideli
·
F
Övr. Katt Vi har sedan tidigare fem katter, 7, 9, 12, 13 och 18 år gamla, alla vaccinerade, kastrerade, försäkrade osv. De går ut som de vill...
Svar
13
· Visningar
2 298
Övr. Katt Vad har ni för kattoa inne? Och kan ni rekommendera den?
2
Svar
34
· Visningar
5 297
Senast: Uppsnarjd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp