Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Hej! Vad tror ni, hur lång tid brukar det ta innan vuxna katter går ihop? och hur stor är sannolikheten att dom kommer att funka om...
Svar
3
· Visningar
1 491
Senast: Minerva
·
Övr. Katt Vi kör idag med Pussi eftersom uppfödaren hade det och han var van vid det samt att jag själv från tidigare erfarenhet vill ha...
Svar
8
· Visningar
1 850
Senast: Sjalen
·
Övr. Katt Funderar på att skaffa en katt, vad måste man tänka på? Har även en hund, är det fler här som har både katt och hund? :)
Svar
2
· Visningar
955
Senast: Sjalen
·
Katthälsa Jag åker en del tåg nu med Aslan och det går superbra, han är jättelugn och charmar medpassagerare så väl som konduktörer. Det finns...
2
Svar
24
· Visningar
6 450
Senast: Sorbe
·
Övr. Katt Vi köpte en transportbur för någon vecka sen, av märket Dogman. På taket finns det en lucka men det är bara liiite nedsänkt så om man...
Svar
12
· Visningar
1 510
Senast: Whoever
·
Katthälsa Jag kommer att flytta i höst och vill självklart att min katt ska få följa med. Den nya lägenheten är dock bara 25 kvm så jag behöver...
Svar
0
· Visningar
1 128
Senast: Piek
·
Övr. Katt Dimma har ju inte figurerat lika mycket på Buke som Isola, helt enkelt för att det inte är lika mycket action kring henne. Hon har...
Svar
16
· Visningar
1 591
Senast: Tassetass
·
Katthälsa Jag har en innekatt som har tendens till att bli en aningen rund om magen. En kastrerad hankatt på 2 år, han är inte speciellt aktiv...
2
Svar
22
· Visningar
5 030
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Har fem stallkatter där 3 av dom "häckar" i stallet i princip jämt, dom drar också jämt. Dom två andra håller sig ofta borta och en av...
Svar
3
· Visningar
998
Senast: MonteRose
·
Katthälsa Bör man ha något hemma? Vilken fråga, men jag fick en lista när jag var på en stor djurbutik tidigare i veckan med saker de tyckte att...
Svar
9
· Visningar
1 760
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Min lilla hittekatt har fått en sten i urinblåsan (= urinsten? Antar jag?) Hon kom till mig 2002, då var hon strax under året gammal...
Svar
6
· Visningar
1 960
Senast: Shark
·
Katthälsa Gammelkatta har klåda. Överallt. Kollad av veterinär och hon har ingen ohyra. Så då kom förslaget att hon kan ha allergiska symtom...
Svar
8
· Visningar
1 352
Senast: Nafayette
·
Övr. Katt Jag har ett dilemma som jag aldrig varit med om tidigare så jag tänkte kolla vad era tankar kring det hela är. Jag har en katthona på...
2
Svar
22
· Visningar
6 920
Senast: Shark
·
J
Katthälsa Hej. Är det någon som har tips på vad jag kan använda för solskyddsfaktor till mina katter? Jag har två Devon Rex och en Sphynx...
Svar
7
· Visningar
3 381
Senast: JusticeGirl
·
Övr. Katt Jag ska flytta och funderar över var jag ska göra av kattlådan i den nya lägenheten - det vore väldigt skönt att kunna gömma undan den...
Svar
16
· Visningar
5 048
Senast: aiquen
·
Övr. Katt en av gammelkatterna har dragit på sig ohyra... :crazy: har ett schampo hemma, men beroende på om det är löss eller loppor ska...
Svar
12
· Visningar
8 105
Senast: Kilauea
·
Katthälsa Var har ni era katter försäkrade o vad har ni för premie? Jag har två Birmor, födda 05 o 06. Tog över dem förra året o de var då...
2
Svar
39
· Visningar
3 720
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Läste i metro häromdagen om att många katter blir så kallade "sommarkatter". Föräldrar köper en kattunge för att ha till sina barn ute...
Svar
5
· Visningar
1 356
Senast: sows
·
Katthälsa Har adopterat två kattungar via kattkommandoSYD och de hämtas om en vecka. Tros vara ca 12veckor enl våg och vet. vaccinerades med...
Svar
3
· Visningar
1 135
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Jag har en katt som har börjat med att vägra att komma in. Vi flyttade till min kille omkring december.Allt har gått jättebra försen...
Svar
3
· Visningar
1 397
Senast: bengeten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sekretessbrott?
  • Håravfall
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp