Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Här har jag inte skrivit på länge, nä inte på år faktiskt:o Men, tänkte göra mig lite hörd nu..... Hade för många år sedan...
Svar
3
· Visningar
984
Senast: Pippi73
·
Övr. Katt Ja, allt är väl relativt och hänger på hur mycket man är hemma, vilka klösträd och klättringsmöjligheter det finns, hyllor, leksaker, om...
Svar
4
· Visningar
1 385
Senast: MagicaDeHex
·
Övr. Katt En norsk skogkatt har besökt oss under en tid. Han var skygg i början men nu är han mer avslappnad och jag kan klappa honom över hela...
Svar
5
· Visningar
1 160
Senast: MonteRose
·
Katthälsa Min ena skogis har länge haft problem med pälsen. Den har känts fet, tjock och tovig. Jag har försökt att både bada och kamma henne, men...
Svar
6
· Visningar
1 679
Senast: Kilauea
·
Katthälsa Efter att under många år ha hållit mina fertila katthonor på P-piller så har jag nu flyttat till en plats där det inte finns några...
2
Svar
21
· Visningar
3 040
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Vår katt har börjat kissa utan för lådan och vi måste komma till bukt med dethär omedelbart! Inom en månad måste, MÅSTE beteendet...
2
Svar
23
· Visningar
3 156
Senast: Svartfot
·
Övr. Katt Jag har haft katt i många år, i princip hela mitt liv. Mina nuvarande har jag haft i 6 respektive 4 år och framförallt den ena, Isola...
Svar
17
· Visningar
1 841
Senast: Tassetass
·
Katthälsa För ungefär två månader sen fick Isola någon form av inflammation i huden. Detta behandlades med kortison och blev bättre men beteendet...
Svar
13
· Visningar
2 172
Senast: Tassetass
·
F
Övr. Katt Dottern kan inte ha sin 4 åriga kastrerade hankatt, kvar pga av jobb på annan ort. Det är en innekatt som hon har tagit som omplacering...
Svar
5
· Visningar
1 243
Senast: frazze
·
Övr. Katt Jag har äntligen kommit lite nära min stora dröm, att få en alldeles egen hund. Problemet är att vi hemma har fem katter som nästan alla...
Svar
3
· Visningar
1 072
Senast: Sol
·
Övr. Katt Hej! Jag har en 2 årig katthona som är en blandras mellan Norsk skogskatt och vanlig bondkatt. Otroligt bra temperament och jättefin...
2
Svar
20
· Visningar
4 262
Katthälsa Jag igen ;) Första veckan Vilda har varit hemifrån så har det gått jättebra, han har inte saknat henne och efter ett par lugna dagar så...
Svar
8
· Visningar
2 194
Senast: Celija
·
Övr. Katt Om en tid får vi hem två kattungar, men jag vet inte vad vi ska kalla dem. Jag har tittat på kattnamn men inte hittat något som känns...
Svar
1
· Visningar
943
Senast: ullo
·
Övr. Katt Ja, vad gör man? Jag har två helt underbara sphynxar, dom är riktiga charmtroll och jag är så fruktansvärt fäst vid dom. För 10 månader...
Svar
7
· Visningar
1 721
Senast: Sassy
·
S
Katthälsa Hej, Jag och min pojkvän har precis flyttat ihop. Jag har en 4-årig steriliserad honkatt och han en 4-årig kastrerad hankatt som nu ska...
Svar
1
· Visningar
1 668
Senast: Ruben
·
Övr. Katt Min katt spyr en hel del, uppskattningsvid en gång varannan dag. Oftast hårbollar men ibland bara mat. Det känns som att det är lite för...
Svar
12
· Visningar
1 584
Senast: Celija
·
Övr. Katt Är det någon som har erfarenhet av och vet om det fungerar med UV ljus för att upptäcka urinfläckar? Det går ju att köpa lampor avsedda...
Svar
5
· Visningar
14 123
Senast: trofé
·
Katthälsa I höstas fick min katt öronskabb. Den behandlades och försvann, under behandlingen fick katten flytta till min mamma där hon bott i ett...
Svar
0
· Visningar
1 086
Senast: Piek
·
Övr. Katt Vi är på gång att skaffa katt och vi har fastnat för maine coon. I helgen ska vi åka och kolla på kattungar hos en uppfödare. Är det...
Svar
15
· Visningar
7 354
Senast: Sorbe
·
Övr. Katt Jag blir så less. En av katterna klättrar numera på ytterdörren när han vill in. Vi har en pardörr med en massa fönster och spröjs, så...
Svar
3
· Visningar
1 867
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp