Vad rekommenderar ni för foder?

Sv: Vad rekommenderar ni för foder?

Vet du vilken affär i Gbg som har bäst sortiment? Jag testade ett par smaker på katten och en klarade han utan problem. Han har börjat tröttna på en del Mjausmaker så det vore bra att kunna testa lite nytt.
 
Sv: Vad rekommenderar ni för foder?

Bäst sortiment på våtfoder generellt eller på MJAU/Bozita? Arken Zoo på Backaplan har nog inte MJAU, men alla Bozitavarianterna. Göteborgs hund- och kattcentrum håller på att utöka sitt sortiment så mer Bozita kommer och jag håller på att tala för MJAU så jag hoppas det blir MJAU också (och så kommer de ta in maaaasssor av kött för BARF till hösten!).

Men jag handlar inte så mycket på djuraffärer så jag har nog inget bra helhetsperspektiv, men Arken Zoo på Backaplan har ju ett jättesortiment av det mesta.
 
Sv: Vad rekommenderar ni för foder?

Bäst på Bozita tänkte jag. Mjau finns fullsorterat på min Ica.

Men då ska jag kolla på Backaplan. Tack!
 

Liknande trådar

Katthälsa Jag och min sambo är totalt nybörjare på katt och fick hem en liten neva masquerade för några veckor sedan. Vi köpte samma mat som...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 406
Senast: MJLee
·
Katthälsa Hej! Jag ger idag RC Veterinary Urinary S/O Moderate Calorie till mina två katter. Min svarta katt har haft urinsten för flera år sen...
Svar
0
· Visningar
755
Senast: Nikan
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 376
Katthälsa Min sibiriska katthane är 1 år (min första katt) och helt underbar på alla sätt såklart. Han är ute på dagtid med GPS, så under...
Svar
8
· Visningar
1 224

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp