Para på nytt eller inte?

Sv: Para på nytt eller inte?

Skönt att höra att någon gått den vägen. ;) Nu blev jag jättepeppad på att börja ställa ut efter den här dagen. :)

Sorry för OT!
 
Sv: Para på nytt eller inte?

Sant.. Men vi åkte och hämtade min hona idag igen. Hanen är inte intresserad av min flicka längre... Väldigt konstigt då han varit väldigt på henne tidigare men då är det hon som vallat ur. Nu är det tvärtom. Hon är mer än villig och han ignorerar henne. Dåligt självförtroende för han inte lyckats eller vad :)?

I övrigt gör min hona mig knäpp. Hennes tuttar har blivit stora och tämligen rosa, hon är väldigt trött och hade mått väldigt illa i morse. Känns inte som det är några bebisar men jag blir ändå helt förvirrad. Har ju hört om honor som löper men ändå är dräktiga. Kan hon ha "symptom" för att hon gick tom men trots allt fick ägglossning förra gången? Trodde de skulle försvinna i samband med löp isf. Suck...
 
Sv: Para på nytt eller inte?

Hon kan vara skendräktig alt. Dräktig och därför hanen inte är intresserad längre.
Sedan trots folk säger att skendräktighet osv kräver en parning så har jag själv en hona som utan parning visat tecken på dräktighet. Aktiv juvervävnad, rosa tuttar och trött. Jag var innan parningen helt utom mig av oro att hon på ngt omöjligt sätt blivit tjuvparad. Men veterinären sa att hon va tom och sen kom löp.
Jag har inget vettigt svar på din fråga tyvärr mer än att jag vet att dräktigetstecken inte alltid följer regelboken så att säga. Eftersom min hade det utan att blivit parad ens. Avvakta och vänta på nästa löp eller gör en dräktighetsundersökning så får du ju svar.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
557
Senast: Svartkatt
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 183
Senast: Gunnar
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 759
Senast: Jamtland
·
Övr. Katt Det här är en fristående fortsättning på min tråd om att kastrera hemlös katt. Den katten, S, är numera kastrerad, vaccinerad och...
Svar
11
· Visningar
2 301
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp