Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Efter att vi för en månad sedan varit tvungna att söva och dra ut ytterligare 2 tänder ur Alvas mun räckte veterinären mig en...
Svar
4
· Visningar
1 516
Senast: Mischmasch
·
Katthälsa Vi verkar ha det väldigt fästingrikt här (första våren/sommaren sedan flytt) och plockar säkert 5 st fästingar om dan från den ena...
Svar
13
· Visningar
3 502
Övr. Katt Nån gång i framtiden kanske det blir aktuellt med en kattkompis till vår Aslan, så jag undrar om ni kan hjälpa mig med rasfunderingar...
Svar
5
· Visningar
1 349
Senast: BuenoBull
·
Katthälsa Jag fick i somras en gammal honkatt som jag inte vet ett dyft bakgrund om. Misstänker dock att hon varit utekatt tidigare pga 'märke'...
Svar
18
· Visningar
2 257
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Vi skaffade två underbara katter för ett halvår sedan :love: Eftersom vi bor i stan så är dom innekatter, men allting fungerar jättebra...
Svar
7
· Visningar
5 799
Senast: HeleneF
·
Katthälsa Jag har ett dilemma och skulle uppskatta lite input från er på Katt :) Det är så att Aslan och Vilda inte går ihop så bra. Eller...
Svar
2
· Visningar
1 331
Senast: Celija
·
Övr. Katt Tips på en /någon isolerad utomhusbur till katterna,som de kan ha att krypa in i när de är ute och jag ej är hemma och kan släppa in dem?
Svar
0
· Visningar
946
Senast: peace
·
Övr. Katt Jag har en snart nioårig honkatt. Jag fick henne av en internetbekant när hon var ett. Jag känner inte honom väl men är nästan säker på...
Svar
1
· Visningar
1 007
Senast: Skjøldur
·
B
Katthälsa Igår så hämtade jag och min sambo en ny katt. Vi har tidigare en katt som fäller relativt lite. Men den här katten tappar en handfull...
Svar
4
· Visningar
1 318
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt En av våra katter gick bort nyligen och nu har vi bara en katt kvar. Funderar nu på att ta hem en ny katt. Spanat in en steriliserad...
Svar
3
· Visningar
4 176
Senast: Domino_s
·
Övr. Katt Detta kommer säkert vara osammanhängande o lite luddigt men jag är otroligt upprörd o ledsen just nu... Vid 12-tiden idag så hade jag...
2
Svar
32
· Visningar
8 022
Övr. Katt Våra katter tål inte fodret vi köpte till dem (iams). Funderar på att skänka dem till nått katthem. Men tror ni de skulle vara...
Svar
3
· Visningar
1 076
Senast: zassoo
·
Övr. Katt Jag ska flytta till ett hus på landet. Har hithills bott i stor lägenhet med inburad terrass dit mina 3 katter gått som dom velat. I...
2
Svar
22
· Visningar
2 956
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Ja vad gör man? Bakgrund: Katt som vid försök till sövning går ned för lågt i hjärtljuden och därför väcks upp igen genast...
Svar
3
· Visningar
2 320
Senast: cirkus
·
Övr. Katt ...känner väl alla kattägare till. Finns det sätt att minimera detta? Vi klipper klorna på vår innekatt utom sommartid på landet men det...
Svar
5
· Visningar
2 287
Senast: Remix
·
Övr. Katt Undrar om någon har tips på vad som kan stå på med våran katt. Helt plötsligt kan han inte bajsa på lådan utan gör det på alla möjliga...
Svar
1
· Visningar
1 642
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag och min familj funderar lite smått på att skaffa katt. Har själv aldrig haft katt tidigare men tycker det verkar mysigt. Det som gör...
2
Svar
23
· Visningar
10 616
Senast: Sol
·
Katthälsa Vill passa på att fråga om någon här har erfarenhet av liknande problem. Min systers kastrerade hankatt Harry har åkt på ordentligt med...
2
Svar
33
· Visningar
5 649
Senast: TinyWiny
·
H
Övr. Katt (Säg till om tråden ska flyttas, tyckte dock att eftersom det handlar om vilken katt/kattras som passar bäst kanske den passar bland...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 460
Senast: hgfy
·
Katthälsa Jag försöker att ge min torrfoderGALNA katt mer blötmat och mindre torrfoder. Men vad är lågt kolhydratvärde i torrfoder? Jag hittade...
Svar
2
· Visningar
1 033
Senast: Centaur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp