Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Hej! Behöver hjälp här. Vet inte vad jag ska pröva med härnäst. Jag har en kastrerad hankatt på ca 1 år. Sedan har vi en annan hane...
Svar
2
· Visningar
1 702
Senast: madde_84
·
Katthälsa Gäller inte mina katter, men vad kan felet vara om en kastrerad honkatt kissar blod typ varannan gång, normal urinmängd, dricker mer än...
Svar
1
· Visningar
1 096
Senast: Sol
·
Övr. Katt Jag badade precis min pojkväns ena katt, något som gick jättebra - tills dess att hon träffade den andra katten, som hon bott ihop med i...
Svar
5
· Visningar
1 379
Senast: Houdinie
·
T
Katthälsa Vår katt fick ungar förra onsdagen, tills i går pep katten , åt och klättra de runt (ena dog för 3 dagar sedan av samma symtom dock...
Svar
7
· Visningar
3 228
Senast: Shark
·
H
Katthälsa Igår fick vi hem en kattunge på 9 v av en vän som ej kunde ha kvar henne längre (skulle annars ha skjutit henne) men har märkt att hon...
Svar
1
· Visningar
758
Senast: Holly1224
·
Övr. Katt Jag ska flytta till en annan lägenhet inom ett år och känner suget efter katt som sällskap igen (efter ett halvår utan någon) och så...
Svar
7
· Visningar
3 532
Senast: cirkus
·
Katthälsa Hej! Jag har en kastrerad hankatt på ca 1 och ett halv år vars bröstvårtor har blivit irriterade. Det gällder vårt-paret som sitter...
Svar
4
· Visningar
6 207
Senast: CeciliaT
·
Övr. Katt Jag har precis bokat in en resa till Skövde, för att hämta två katter till mig. Det blir två bengaler, kastrerade hanar. Jag ska ägna...
Svar
11
· Visningar
1 477
Senast: nevin
·
Övr. Katt Har läst på flera ställen att torrfoder inte är speciellt nyttigt för katten och att de inte behöver det. Jag har alltid trott tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
4 141
Senast: Sol
·
Övr. Katt Har en grannkatt som kommer och muckar gräl med mina katter. Den ena som är högst i rang (för att hon är äldst, inte för att hon är...
Svar
7
· Visningar
10 203
Senast: Bison
·
Övr. Katt Min katt reagerar inte som min tidigare katt eller andra katter jag känner kring det här med mat. Han svansar förvisso runt benen när...
Svar
3
· Visningar
1 087
Senast: Sjalen
·
T
Övr. Katt Hej! Jag är newbie här på Bukefalos så skäll gärna om jag gör något fel ;) När jag skaffade min första katt Siri (från ett katthem, hon...
Svar
4
· Visningar
1 330
Katthälsa min pojkvänns syster har en liten hon kat. sist jag såg henne var hon jätte fin i pälsen, normalt byggd och sprang omkring och mjauade...
Svar
3
· Visningar
1 495
Senast: CeciliaT
·
R
Katthälsa Hej! Min katt som är 8 mån.har börjat vara ute men så flyttade jag till en lägenhet med 3 tr.hur gör jag bäst för vill att han ska vara...
Svar
10
· Visningar
1 166
Senast: elza
·
Övr. Katt Min kompis har 2 st sådana. Det är omplaceringskatter ( hon jobbar på ett djurhem). Lustiga saker måste jag säga. Jag har då aldrig sett...
Svar
8
· Visningar
3 482
Senast: Mynta2
·
Övr. Katt Så för lite mer än ett halvår sen trillade min underbara :love: birmahane in här hemma:laugh: En fantastisk kille som är tänkt som...
Svar
10
· Visningar
4 213
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Vi åkte in med vår katt akut till djursjukhuset 4/3. Var tungandad, nedsatt allmäntillstånd + att det pep och "klickade" i varje...
Svar
6
· Visningar
2 826
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Jag bor och min katt bor i en stuga längs en "vanlig" villa gata. Kissen är ute på dagen och inne på natten (oftast). Jag ska om...
Svar
4
· Visningar
1 050
Senast: FiaM
·
Katthälsa Enligt min Ica har Doggy slutat tillverka Mjau färs i konserv i samband med att de nya tetrorna kom. (Har mailat Doggy och frågat men...
2
Svar
28
· Visningar
5 729
Senast: Equidaem
·
Katthälsa Hej! Jag fick i sensommaren en katt utav en bekant jag kände väldigt lite när jag kom hit som nyinflyttad. Katten är öronmärkt...
Svar
5
· Visningar
971

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp