Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag är hundmänniska men har ändå två underbara katter. Idag när jag kom hem ifrån en liten resa märkte jag på en gång att ena katten är...
2
Svar
20
· Visningar
3 118
Senast: Kilauea
·
Övr. Katt Jaha, ännu ett bekymmer med mina små fyrbenta vänner. Min ena katt kan bara inte låta en av mina blommor bara ifred. När jag äntligen...
Svar
4
· Visningar
1 019
Övr. Katt Vi har lite ofrivilligt blivit med katt och jag har ingen tidigare erfarenhet av dessa djur. Min fråga gäller om katter möjligen har en...
Svar
3
· Visningar
955
Övr. Katt Sedan ett par månader tillbaka så har min katt börjat hoppa upp på ett bord. Vet inte alls varför han började med detta beteende till...
Svar
6
· Visningar
7 197
Senast: Sasse
·
D
Övr. Katt Min granne (en ensam gammal dam) gick bort i går och ensam hemma sitter hennes katt. Polisen sa till min man att Djurens vänner var...
Svar
5
· Visningar
1 373
Senast: Dextrosol
·
A
Katthälsa Jag har en hankatt på 12½ år som är totalt obegriplig, såväl för mig som för veterinärer. Kanske har någon här upplevt liknande. Förra...
Svar
3
· Visningar
865
Senast: Agnes7
·
Övr. Katt Mina katter äter i dagsläget bara burkmat (utom den ena som är ute-/innekatt och således får i sig en del möss m.m. också) men jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 583
Senast: Sjalen
·
Katthälsa Ja, i helgen så var det då dags att halvera vår lilla kattflock.... Vi blev tvungna att gå från två katter till en. Vår ena katt...
Svar
0
· Visningar
828
Senast: Destiny_D
·
Övr. Katt Det där kattklippet som cirkulerar sen ett tag - visst låter det gulligt men vad handlar det om? Katten har pupiller som tefat och...
Svar
16
· Visningar
2 200
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa I måndags var min katt hos veterinären. Han visade sig vara kraftigt förstoppad och fick microlax, tarmen spolades och han fick dropp...
2 3
Svar
40
· Visningar
7 157
Senast: KesoNeso
·
S
Övr. Katt hm ja som rubriken lyder. min lille plutt på 15v e gul o vit. men så satt jag o kelade lite o hittade ca 20 hårstårn som bildar en liten...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 377
Senast: MsLuna
·
Katthälsa Min perserkatt på 16 år har blivit jätte konstig. Nu under helgen har han lagt sig ner på sidan och kissat på sig, vi trodde att han...
Svar
7
· Visningar
3 174
Övr. Katt Hej! vi har ett ganska.. eller ett väldigt jobbigt problem med våra två innekatter. Katt 1 kastrerad hona 2½år Katt 2 kastrerad...
Svar
3
· Visningar
1 133
Senast: Kaluna
·
Katthälsa Åh, det här är nog mest en skriva av sig tråd, jag är SÅ trött just nu :cry:. För några månader sedan så tyckte jag att ena kattens...
Svar
5
· Visningar
1 379
Senast: cress
·
Övr. Katt såg ett program om lejon häromdagen och insåg att min ena katts sätt att föra sig och rörelsemönster påminner en hel del om en...
Svar
6
· Visningar
1 000
Senast: Mirre
·
Övr. Katt Efter att min favviskisse nu blivit nyopererad i munnen pga FORL,som jag inget visste om förut:crazy: så kanske fler behöver info om...
2
Svar
34
· Visningar
13 578
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Jag upplevde just en väldigt konstig grej med mina två kastrerade hankatter. Den svarta katten låg och halvsov. Då kom grå och tvättade...
Svar
4
· Visningar
3 145
Senast: mandalaki
·
Katthälsa Påhopp undanbes. Jag har en honkatt, vet inte om det spelar någon roll men hon är från början en hittekatt. Hon satt på vår trapp en...
Svar
10
· Visningar
1 552
Senast: Babe
·
Katthälsa Känner mig lite nere nu, vill bara skriva av mig.. Min katt kom in rufsig i pälsen och kunde inte gå i går, eller hon gick med o...
Svar
1
· Visningar
785
Senast: Sorbe
·
E
Katthälsa Hejsan! Jag tog hem en liten hona igår (ägaren skulle avliva alla katterna så hade inte hjärta till att låta alla försvinna så erbjöd...
Svar
1
· Visningar
2 646
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp