Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Vad äter din katt? Med lite följdfrågor - Vad för ras? - Lång/korthårig? - Hur gammal? - Inne/Ute katt? Frågor för...
2
Svar
30
· Visningar
3 800
P
Katthälsa Var hos veterinären i förrgår, fick veta att min katt har för höga njurvärden. Köpte dyr specialmat som han åt av omedelbart men nu...
Svar
6
· Visningar
3 057
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Tänkte bara klottra ner lite för att få skriva av mej lite.. Nu är det så att min katt har varit på rymmen i en vecka, och inte synts...
Svar
15
· Visningar
2 114
Senast: mollyphlox
·
Övr. Katt Med risk för att denna är postad här tidigare: awkward cat sleeping positions Missa inte bildtexterna, det är obetalbart:D:D
Svar
14
· Visningar
2 108
Senast: Hepzheba
·
Övr. Katt Om en katt blir utskriven från klinik och sedan behöver åka in och bli inlagd igen akut dagen efter utskrivning, återställs den...
Svar
2
· Visningar
791
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Att borsta min lilla tiger på sju månader görs på egen risk. Han är korthårig men med ganska tjock päls och han fäller riktigt mkt för...
Svar
8
· Visningar
1 494
Senast: Bison
·
Katthälsa Min kisse var hos veterinären idag och fick lugnande. Det var tre timmar sedan han kom hem (han fick något i nålen som skulle få honom...
Svar
2
· Visningar
746
Senast: kolblakkur
·
Katthälsa Min katt har fått en skada på hornhinnan. Det typ sitter något på ögat ,en bit från puppilen. Fläcken är inte alls stor,ca en...
Svar
5
· Visningar
1 262
Senast: manpila
·
Katthälsa Hej. Jag har en undran om min ettåriga hankatt. På morgonen lägger han sig alltid vid mitt eller min sambos huvud. Alltså "korvar...
Svar
6
· Visningar
5 145
Senast: MissFideli
·
Z
Katthälsa Vi har just fâtt hem en katt som är 5 mânader ca. Vi bor i villa sâ han kan gâ ut när han vill. Saken är den att när han gâr ut, sâ det...
Svar
1
· Visningar
6 281
Senast: Elaine
·
Katthälsa Hej! Jag undrar vad normalvikten på en hankatt ska ligga på. Båda mina katter väger 6,5 kg :eek: kan man tycka. Saken är den att...
2
Svar
20
· Visningar
21 486
Senast: Shark
·
S
Övr. Katt Hej, jag har på kort notis (några timmar) sagt att jag kan passa en kattunge. Honhar varit i skolan då ägaren ville visa upp henne...
2
Svar
31
· Visningar
15 670
Senast: Shark
·
Övr. Katt vi får inte tag i en enda veterinär, och behöver lite hjälp med akutvården hon har inte en enda skråma. förmodligen har hon sprungit...
2
Svar
25
· Visningar
3 586
Senast: Fibusen
·
Övr. Katt Ja, planen är då att jag ska börja gå ut med katten i koppel när det blir varmare ute. Vi tränar för fullt på att våga gå ut ur...
Svar
6
· Visningar
985
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Så ÄNTLIGEN fick jag mej en egen kull bebbar igen.... Gissa om jag har längta efter denna kull :love: Så i tisdags eftermiddag...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 640
Övr. Katt Tänk vad en liten myra kan vara så intressant! Är man bara 5 månader är ALLT intressant! url=http://www.pixbox.se/pic32873136][/url]
Svar
2
· Visningar
1 063
Övr. Katt Jag är lite sugen på att skaffa en till katt. Har två hankatter(bröder) på ca 3,5 år.Dom är ute nästan hela dagarna annars är dom inne...
Svar
1
· Visningar
594
Senast: Shark
·
Övr. Katt Jag har precis får hem en ny vuxen katt och funderar lite på hur jag bäst ska göra för att få honom att känna sig så hemma och trygg så...
Svar
3
· Visningar
3 823
Övr. Katt Har fyra vuxna (5 år) kastrerade hanar som kommer bra överens, dock har en av dem sedan cirka 1,5 år tillbaka, börjat fräsa åt de andra...
Svar
5
· Visningar
1 053
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Jaha då får jag väl presentera min nya prins som jag förhoppningsvis får hem om några veckor. Längtar som bara den. Jag har letat...
Svar
12
· Visningar
1 611
Senast: Shark
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp