Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag bor och min katt bor i en stuga längs en "vanlig" villa gata. Kissen är ute på dagen och inne på natten (oftast). Jag ska om...
Svar
4
· Visningar
1 050
Senast: FiaM
·
Katthälsa Enligt min Ica har Doggy slutat tillverka Mjau färs i konserv i samband med att de nya tetrorna kom. (Har mailat Doggy och frågat men...
2
Svar
28
· Visningar
5 756
Senast: Equidaem
·
Katthälsa Hej! Jag fick i sensommaren en katt utav en bekant jag kände väldigt lite när jag kom hit som nyinflyttad. Katten är öronmärkt...
Svar
5
· Visningar
982
Övr. Katt Jag är hundmänniska men har ändå två underbara katter. Idag när jag kom hem ifrån en liten resa märkte jag på en gång att ena katten är...
2
Svar
20
· Visningar
3 127
Senast: Kilauea
·
Övr. Katt Jaha, ännu ett bekymmer med mina små fyrbenta vänner. Min ena katt kan bara inte låta en av mina blommor bara ifred. När jag äntligen...
Svar
4
· Visningar
1 019
Övr. Katt Vi har lite ofrivilligt blivit med katt och jag har ingen tidigare erfarenhet av dessa djur. Min fråga gäller om katter möjligen har en...
Svar
3
· Visningar
958
Övr. Katt Sedan ett par månader tillbaka så har min katt börjat hoppa upp på ett bord. Vet inte alls varför han började med detta beteende till...
Svar
6
· Visningar
7 278
Senast: Sasse
·
D
Övr. Katt Min granne (en ensam gammal dam) gick bort i går och ensam hemma sitter hennes katt. Polisen sa till min man att Djurens vänner var...
Svar
5
· Visningar
1 377
Senast: Dextrosol
·
A
Katthälsa Jag har en hankatt på 12½ år som är totalt obegriplig, såväl för mig som för veterinärer. Kanske har någon här upplevt liknande. Förra...
Svar
3
· Visningar
867
Senast: Agnes7
·
Övr. Katt Mina katter äter i dagsläget bara burkmat (utom den ena som är ute-/innekatt och således får i sig en del möss m.m. också) men jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 585
Senast: Sjalen
·
Katthälsa Ja, i helgen så var det då dags att halvera vår lilla kattflock.... Vi blev tvungna att gå från två katter till en. Vår ena katt...
Svar
0
· Visningar
832
Senast: Destiny_D
·
Övr. Katt Det där kattklippet som cirkulerar sen ett tag - visst låter det gulligt men vad handlar det om? Katten har pupiller som tefat och...
Svar
16
· Visningar
2 200
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa I måndags var min katt hos veterinären. Han visade sig vara kraftigt förstoppad och fick microlax, tarmen spolades och han fick dropp...
2 3
Svar
40
· Visningar
7 185
Senast: KesoNeso
·
S
Övr. Katt hm ja som rubriken lyder. min lille plutt på 15v e gul o vit. men så satt jag o kelade lite o hittade ca 20 hårstårn som bildar en liten...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 399
Senast: MsLuna
·
Katthälsa Min perserkatt på 16 år har blivit jätte konstig. Nu under helgen har han lagt sig ner på sidan och kissat på sig, vi trodde att han...
Svar
7
· Visningar
3 176
Övr. Katt Hej! vi har ett ganska.. eller ett väldigt jobbigt problem med våra två innekatter. Katt 1 kastrerad hona 2½år Katt 2 kastrerad...
Svar
3
· Visningar
1 135
Senast: Kaluna
·
Katthälsa Åh, det här är nog mest en skriva av sig tråd, jag är SÅ trött just nu :cry:. För några månader sedan så tyckte jag att ena kattens...
Svar
5
· Visningar
1 380
Senast: cress
·
Övr. Katt såg ett program om lejon häromdagen och insåg att min ena katts sätt att föra sig och rörelsemönster påminner en hel del om en...
Svar
6
· Visningar
1 000
Senast: Mirre
·
Övr. Katt Efter att min favviskisse nu blivit nyopererad i munnen pga FORL,som jag inget visste om förut:crazy: så kanske fler behöver info om...
2
Svar
34
· Visningar
13 598
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Jag upplevde just en väldigt konstig grej med mina två kastrerade hankatter. Den svarta katten låg och halvsov. Då kom grå och tvättade...
Svar
4
· Visningar
3 238
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka