Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Kom på en liten fråga som jag inte hittar nåt svar på.. Hur gör man om man ska resa med en katt mellan Sverige och Finland? Vilka...
Svar
0
· Visningar
666
Senast: mollyphlox
·
Katthälsa En kompis till mig som nyligen köpte en (ovaccinerad) kattunge som reagerade på vaccinet när han vaccinerade katten. I och med...
Svar
1
· Visningar
1 845
Senast: Celija
·
Övr. Katt Nån som ska dit? Lillan är anmäld båda dagarna. Hon är över 10 månader då och ska börja plocka cert :eek::love: Mitt skrutt
Svar
17
· Visningar
1 493
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Har kollat runt på olika torrfoders ingredienser och näringsinnehåll och ställde upp dem för en jämförelse. Vilken skulle ni säga var...
2
Svar
24
· Visningar
4 518
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Jag är just nu mitt upp i att toaträna mina katter, och ser bara fördelar med det, men finns det några nackdelar som jag inte tänkt på...
Svar
0
· Visningar
1 144
Senast: Celija
·
Övr. Katt Hej! Jag har en fantastisk katt vars vän gick bort för några månader sen. Hon har sen dess verkat rastlös och nästan blivit lite...
Svar
2
· Visningar
986
Senast: Centaur
·
Katthälsa Lite spinoff på den andra tråden, men jag tänkte att det kanske blir bättre att bryta loss min fundering... Hur ska det optimala...
Svar
3
· Visningar
993
Senast: _Maria_
·
Katthälsa Jag har en gammelkatt här hemma, han är i år minst 17år gammal. Jag skriver minst, för ingen vet närmare än så. Jag har själv haft...
Svar
16
· Visningar
5 588
Senast: Sol
·
Övr. Katt Måste bara visa mina finingar här hemma just nu:)
Svar
7
· Visningar
1 288
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Jag har ett dilemma och skulle behöva bolla lite. Honkatt, faller lätt ur och har varit väldigt kräsen. Hon är liten till växten och...
Svar
4
· Visningar
905
Senast: Centaur
·
Katthälsa Har en 6årig hona som lätt får urinsten. Hon får dock ut de själva så det går över av sig själv men det är inte kul för henne! Hon är...
Svar
8
· Visningar
1 794
Senast: CeciliaT
·
Övr. Katt Vad har ni för tillbehör till era katter? Något som ni verkligen rekommenderar? :) Jag är himla sugen på att köpa en elementsäng, ser...
Svar
10
· Visningar
5 073
Senast: cili
·
Övr. Katt Hej... Jag har en bengal kille som fyller 6 i år, jag ska resa bort i 2 veckor och lyckas inte hitta någon kattvakt som kan bo hemma...
Svar
9
· Visningar
1 452
Senast: Sol
·
Katthälsa Har fått hem två katter, nu ca 4 månader som båda visar tredje blinkhinnan. Enligt vad jag försått kan det tyda på mask? Båda är pigga...
Svar
3
· Visningar
978
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Jag har två sphynxar, skaffade dom tillsammans med mitt ex. Jag älskar katterna, har alltid gjort. Dom har varit som mina bebisar. Vi...
Svar
13
· Visningar
2 922
Senast: skuggi
·
T
Katthälsa Min 8-årige innekatt (kastrerad hane) som aldrig i sitt liv varit utomhus råkade av konstig anledning rusa ut genom hyreshusets...
Svar
12
· Visningar
1 942
Senast: tygismorsan
·
A
Katthälsa Jag har idag varit med om en minst sagt obehaglig upplevelse. Detta är helt sinnessjukt, och en otroligt lång historia. Vet inte var jag...
Svar
17
· Visningar
3 366
Senast: MissFideli
·
Katthälsa En av våra nykomlingar beter sig helt mysko. De ska enligt uppgift vara ca 5 mån. Ganska taniga är de. I alla fall så idag har ena...
Svar
6
· Visningar
1 070
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Jag har sedan sex månader tillbaka en katthane, fick han som kattunge (han är nu sju månader). För cirka en månad sedan fick jag en till...
2
Svar
21
· Visningar
5 253
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Vi har en liten katt på fyra månader här som jag har presenterat i en annan tråd, "Elvira Martingal". Ett riktigt charmtroll till liten...
Svar
9
· Visningar
24 080
Senast: emlem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp