Klösmöbler - var köper man det?

Sv: Klösmöbler - var köper man det?

Den du fick hem vart ju jätte fin och det måste ju ha varit riktigt billigt pris för den!! :) Men den köpte du på e-bay då?
 
Sv: Klösmöbler - var köper man det?

Jag har från ÖB den är jättebra
Det är väl väldigt olika kanske på dessa klösträd därifrån....men tror bestämt att jag ska 'satsa' lite mer istället, lite bättre kvalité och kanske liiite större... :p
 
Sv: Klösmöbler - var köper man det?

Jag tror att jag hoppar den från ÖB helt...vill nog som jag skrev i förra inlägget 'satsa' lite mer....har nog kommit fram till att jag vill ha en större också än den för 299:- från ellos... :p ;)
 
Sv: Klösmöbler - var köper man det?

Den du fick hem vart ju jätte fin och det måste ju ha varit riktigt billigt pris för den!! Men den köpte du på e-bay då?
Såg ju nu att du gjorde det... ;)
 
Sv: Klösmöbler - var köper man det?

Jepp. ;) Företaget som tillverkar dem säljer via e-bay hela tiden. Hur bra som helst.
 
Sv: Klösmöbler - var köper man det?

Jag hann tyvärr aldrig inom ÖB igår, men tänkte jag skulle hinna med det idag.... Men det är ju inte bra om dom känns rangliga (men man ska väl inte förvänta sej allt för mycket för det priset), min katt väger ju iofs inte 7 kg, men hälften iallafall.. Tittade på internet på ellos (har inte tidningen) där fanns det ju endel, men kanske inte samma som i katalogen, verkade vara lite andra priser än vad du skrev..

Denna gillar jag för 599:-, precis lagom stor att det får plats i vårat hem utan att vara i vägen... :p Undrar hur den är? Men sedan tillkommer väl en massa frakt också?
07101-564ells_0955555.jpg


Jag har detta klösträd (fast i diskretare färg) o jag tycker det är toppenbra! Lätt att skruva ihop, stadigt o smidigt att kunna ha i hörn, o katterna älskar det :) Jag har tre katter varav en är en klump på 10 kilo, men trädet har hållt för både lek o bus ;)
 
Sv: Klösmöbler - var köper man det?

Kan man välja färg på klösträden från ellos?
 
Sv: Klösmöbler - var köper man det?

Hittade det företaget på e-bay nu när jag sökte och dom har ju super många olika fina modeller...men jag vågar nog inte bjuda på något därifrån.. :p
 
Sv: Klösmöbler - var köper man det?

Hittade det företaget på e-bay nu när jag sökte och dom har ju super många olika fina modeller...men jag vågar nog inte bjuda på något därifrån.. :p

Du kan ju köpa direkt från deras webbutik om du vill, men då blir det lite dyrare, dock fortfarande bra priser. De kan prata och skriva på engelska om du inte är grym på tyska. ;)
 
Sv: Klösmöbler - var köper man det?

Ett träd i stil med detta kan man få för 850 kr inkl frakt. Jag tycker det är väldigt prisvärt. ;)

KBD003alleFarben.JPG


Kolla här så ser du vad buden ligger på i svenska priser (exklusive frakt förstås). Klart du vågar bjuda!! :)

/Erica
 
Sv: Klösmöbler - var köper man det?

Inte för att jag är grym på engelska heller, men förstår ju mer det än tyska iallafall... :p :D För jag måste säga att man får nog inte tag på lika fina för det priset i sverige...
 
Sv: Klösmöbler - var köper man det?

Jo, det är ju väldigt prisvärt...haha, jag är rädd för att jag budar helt fel eller inte förstår vad frakten går på eller att det krånglar så att jag inte får någon möbel... :o :p :D
 
Sv: Klösmöbler - var köper man det?

Jag är precis som du... Har köpt grejer på Tradera och varit helt livrädd varje gång. :D Men jag har hört från sååå många som lyckats så bra med sina köp från tyska eBay så jag känner mig väldigt lugnad. Och det är ju värt priset. :)

/Erica
 
Sv: Klösmöbler - var köper man det?

Denna gillar jag för 599:-, precis lagom stor att det får plats i vårat hem utan att vara i vägen... :p Undrar hur den är? Men sedan tillkommer väl en massa frakt också?
07101-564ells_0955555.jpg

Jag har en sådan klösmöbel (fast den tidigare modellen som har diskretare färg och var 100 kr billigare :p) och den är superbra! Var enkel att sätta ihop, står stabilt och är mycket omtyckt av katten!
 
Sv: Klösmöbler - var köper man det?

Hornbach är ett stort... byggvaruhus(?) som har en ganska stor "zoo-avdelning", verkar iof bara finnas i Malmö och Göteborg..


Du kan titta på www.braprylar.se, de har flera snygga klösmöbler och riktigt bra priser.

Har själv köpt från utländska sajter tidigare men tyvärr dålig kvalitet, vet inte om jag haft otur eller ej men det är ju svårt att reklamera....
 
Sv: Klösmöbler - var köper man det?

jag hittar ingen klösbräda! jag måste ha hjälp! någon som vet var jag kan hitta en ganska billig blösbräda?
 
Sv: Klösmöbler - var köper man det?

jag tycker de inte är så bra på öb de vinglar på golvet så min katt vågar aldrig hoppa upp på den:(
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 376
Övr. Hund Hur har era äldre hundar förändrats med åldern? Alvin var ett busfrö som liten, men ett snällt busfrö. Inget nafsande eller bråk, bara...
Svar
12
· Visningar
2 240
Senast: tuaphua
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 021
Senast: alazzi
·
Hundavel & Ras Som rubriken lyder, vad har ni för ras med er i stallet och på ridturer? Nästa hund SKA jag köpa från valp, där jag får vara med från...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 285
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp