Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Nu har mina katter börjat fälla. Båda är korthåriga men den ena har en väldigt "fluffig" päls. Underbar att ta på men guuuud vad han...
Svar
5
· Visningar
3 451
Senast: Sassy
·
Katthälsa Har sökt runt lite bland trådarna men inte tyckt att jag hittat det jag letat efter riktigt. Har två katter, varav honan är riktigt...
2 3
Svar
49
· Visningar
10 597
Senast: Kratus
·
Övr. Katt haha måste dela med mig av den här videon för dom som inte har sett! Någon som är lite hungrig eller?:D...
Svar
2
· Visningar
800
Senast: Celija
·
Övr. Katt Skall snart flytta till ny lägenhet, och har fått en liten idé att jag kanske skulle vilja ha en katt (eller två?). Har på grund av...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 675
Senast: Celija
·
Katthälsa Jag har en ungkatt med lite knorr på svansen. Är det detta som kallas kroksvans? Hon har inga problem att räta ut svansen och krokar...
Svar
9
· Visningar
8 056
Senast: Shark
·
Övr. Katt Jag vet inte vad jag ska göra längre. Jag tog hem en katt nån månad innan jul för jag tyckte min andra katt behövde lite sällskap...
Svar
16
· Visningar
4 232
Senast: dee79
·
Katthälsa Min ena katt, kastrerad hona, går på toaletten o försöker kissa men det kommer bara några droppar så jag misstänker starkt att hon har...
Svar
5
· Visningar
2 133
Senast: hjarterdam
·
Övr. Katt Sambon och jag har kärat ner oss i en kull kattungar :o Tid, plats och ekonomi finns för en katt till, men frågan är hur det funkar med...
Svar
6
· Visningar
1 042
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Nu idag fick jag hem min katt efter att jag flyttat från orten där jag tidigare arbetade och bodde. Jag jobbade som hästskötare och fick...
Svar
4
· Visningar
2 165
Senast: MiaMaria
·
Övr. Katt jag ska om några år skaffa katt och tänkte då ha den som innekatt. Dock tänkte jag gå promenader med den. (om den vill;)) Men kom och...
Svar
12
· Visningar
2 021
Senast: sthu
·
Övr. Katt Jag har en hona (Birma)här hemma som är parad för ca 5 veckor sen. Hon visar alla dom vanliga tecken på att vara dräktig. Hon har fått...
Svar
6
· Visningar
8 053
Senast: bengeten
·
Katthälsa Undrar om nån har nån bra beskrivning av hur jag på bästa sätt borstar/kammar pälsen på min birma? Inte för att det behövs men för...
Svar
4
· Visningar
2 315
Senast: Folshult
·
Övr. Katt En av dem här hemma..lilla One :love:
Svar
3
· Visningar
1 247
Senast: Popcorn
·
Katthälsa Har alldeles nyss blivit ägare till en Maine Coon på snart 2 år. Hämtade hem honom i måndags och han har ännu inte varit på lådan och...
Svar
1
· Visningar
838
Senast: Celija
·
L
Övr. Katt Hej! Jag behöver beställa mer torrfoder till mina katter, har haft Olivers lamb & duck till dom förut, men hittar den inte på olivers...
Svar
5
· Visningar
1 436
Senast: fluffig
·
Övr. Katt Jag hämtade två 1,5åriga kattsystrar igår. Båda är kastrerade.De är huskatter. Och vaccinerade. Och öronmärkta. Jag är ovan vid...
Svar
6
· Visningar
13 467
Senast: MonikaH
·
Katthälsa Tänkte höra lite vad ni tycker. I vårt trapphus bor en katt, som bott där i rätt många år och som vars ägare dött. Katten har varit...
Svar
6
· Visningar
1 446
Senast: Heulwen
·
Katthälsa Våt hankatt Lambo är en kastrerad utekatt på 6 år och de två sista veckorna har han förändrats väldigt. Han har aldrig varit värst kelen...
Svar
8
· Visningar
1 870
Senast: MonteRose
·
L
Katthälsa Har en 6 månaders kattunge här hemma, som av och till bli lös i magen och då bajar överallt (förutom lådan)... Nu är hon så lös så att...
Svar
10
· Visningar
5 285
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa Sist jag var in med Abbie fick jag med en antibiotikadroppe som heter Refobacin Augentropfen med Merck som tillverkare. När jag nu...
Svar
7
· Visningar
1 435
Senast: Nafayette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp