Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Aslan kräkdes igår, men jag reflekterade inte vidare över det då han brutit sig in i skafferiet och käkat hundmat, antog alltså att det...
Svar
0
· Visningar
776
Senast: Celija
·
Katthälsa Min ena katt har efter kastreringen börjat få problem med tovor i pälsen, främst under magen och mellan fram-och bakbenen. Jag kammar...
Svar
2
· Visningar
2 684
Senast: ufot
·
Övr. Katt vår familj har skaffat en 2årig kastrerad hankatt. Han har bott i stallet innan och fick flytta hem till oss då vi fått problem med...
Svar
1
· Visningar
1 022
Senast: Shark
·
Övr. Katt Mammas siames (som jag har ansvaret för) har sedan hon kom som omplacering i våras varit väldigt mager. Och inte bara smal eller tunn...
2
Svar
30
· Visningar
9 091
Senast: Heidi
·
Övr. Katt Efter dagens storstädning började jag fundera lite. Har ni kattägare några speciella städtips? Hur bär man sig åt för att hålla hemmet...
Svar
9
· Visningar
2 149
Senast: monster1
·
Övr. Katt Vi har fått hem en liten kattflicka på 12 veckor. Vi fick namnge henne redan hos uppfödaren, och bestämde oss för Elvira. Då jag är...
Svar
4
· Visningar
1 264
Senast: Lizzi
·
Övr. Katt Jag skulle verkligen behöva ha en behållare av något slag till kattsandspaden! Den blir ju lite smutsig och inte så fräscht när den...
Svar
5
· Visningar
1 221
Senast: sthu
·
Katthälsa Det är så att jag har en blandras på 8år. Hon har alltid haft ett lite udda beteende, har varit extremt rädd/stressad för att i nästa...
Svar
1
· Visningar
972
Senast: Skjøldur
·
Katthälsa Har en hankatt på 3 år som hela sitt liv varit snorig. Har varit hos veterinären ett flertal gånger och de kan inte komma på vad det är...
Svar
10
· Visningar
6 748
Senast: Hoobes
·
Katthälsa Har funderingar på att skaffa två underbara små katter till årets slut men jag är lite orolig över att vår lägenhert kan bli för varm...
2
Svar
20
· Visningar
9 559
Övr. Katt Läs här Underbart lagförslag. Vet inte riktigt hur det blir med ev avelskatter som vistas ute, eller har man inte sina honor på...
7 8 9
Svar
173
· Visningar
12 337
Senast: clusia
·
Katthälsa Vi ska hem nu över jul och nyår, en vecka, och det var planerat att katterna givetvis får följa med hem också. Nu har mamma helt...
Svar
4
· Visningar
1 308
Senast: Puttis
·
Övr. Katt Har sökt bland trådarna men inte riktigt hittat något som passar. Jag har en katthona som är 2,5 år,van vid andra katter. Hon har varit...
Svar
2
· Visningar
991
Senast: Bella
·
Övr. Katt Har en vuxen sköldpaddsfärgad hittekatt hemma här nu, söker kors och tvärs över internet efter nån som efterlyser henne. Har hittat en...
Svar
4
· Visningar
1 104
Senast: Shark
·
Katthälsa Vi har tagit hand om en hittekatt (tror vi iaf) sen en tid tillbaka. Efter att hon stått utanför vår dörr i flera dagar och verkade...
Svar
3
· Visningar
1 097
Senast: Draumsyn
·
Katthälsa Ger mina katter RCdietfoder nu, men nu när de börjar nå sin målvikt funderar jag på ifall det finns något billigare alternativ. Är det...
Svar
16
· Visningar
1 850
Övr. Katt Enkelt, hva utfodrar du din(e) katt(er) med og hvilke katter er det ? Mine spiser :) Zarah; 2,5 årig Birma, kastrert tjei: RC...
Svar
11
· Visningar
1 163
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Har ni hört om tragedin i Töreboda? I Djurskyddet Skaraborgs djurhem brann 80-90 katter inne igår kväll. Så vitt jag vet så har man...
Svar
7
· Visningar
1 682
Senast: copernica
·
Katthälsa Jag har de åren vi bott på denna gård blivit av med ett STORT (!) antal katter. Mina katter är som barn för mig och helst hade jag hållt...
Svar
16
· Visningar
5 020
Övr. Katt Jag ska sälja mina två kattbröder (ej renrasiga) Någon som vet om de finns någon sida på nätet där man kan skriva ut kattkontrakt?
Svar
6
· Visningar
1 182
Senast: MsLuna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp