Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Vi har fyra katter. Sambons 17åringa persergubbe (innekatt), mina två 10åriga huskatthuliganer (går ut) och min nyligen avlidna mormors...
Svar
7
· Visningar
1 652
Övr. Katt min sibiriska kattunge sover sittandes i mitt knä :)
Svar
0
· Visningar
197
Senast: Zalkina
·
Övr. Katt min fina sibiriska katt :)
Svar
0
· Visningar
109
Senast: Zalkina
·
C
Katthälsa Hejsan! Min kompis har tagit in en kattunge som jag gissar är runt 4-6 veckor gammal. Den har en massa ohyra som såklart måste behandlas...
Svar
18
· Visningar
3 466
Senast: Huffsa
·
Övr. Katt Vår feta kastrerade hankatt Hugo som vi försöker hålla kort med mat.. han är huuuungrig! Igår moffade han i sig det där pappret som är i...
Svar
6
· Visningar
3 379
Senast: Yayis
·
Övr. Katt Åh, det här är sååå jobbigt... vi köpte en hankatt på 15 veckor (trodde dom) från ett katthem för 1,5 månad sedan. Förra veckan hade...
Svar
3
· Visningar
1 352
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Finns det? Det vill säga ett hus/låda eller nåt liknande i ordentlig storlek med ett hål i så katten kan krypa in. Att det finns på...
Svar
2
· Visningar
1 865
Senast: Tussilago
·
Övr. Katt Jag fick i fenruari två katttungar, då ca 13 veckor gamla. Till hälften norska skogskatter. Kunde aldrig tro att de skulle ställa till...
Svar
17
· Visningar
2 492
Senast: Tussilago
·
Katthälsa Jag sökte lite, men hittade inte riktigt det jag sökte, så startar en ny tråd. Idag åkte jag in för att kastrera vår katt och när...
Svar
12
· Visningar
2 312
Senast: MissFideli
·
Katthälsa När jag vakna i morse så märkte jag att min ena katt haltar. Har ett svagt minne av att jag vakna till av en dunst i natt. Gissar på att...
Svar
3
· Visningar
1 434
Senast: Celija
·
Katthälsa Tidigare idag när Aslan låg och vilade hörde jag hur han knaprade på något hårt! Jag reste mig för att kolla vad han fått tag i men han...
Svar
8
· Visningar
4 594
Senast: Shark
·
Övr. Katt Våran katt äter vanligtvis torrfoder, men ibland vill vi lyxa till det lite för honom och ger blötmat. Men han äter bara såsen eller...
Svar
19
· Visningar
15 815
Senast: Sasse
·
M
Övr. Katt Jag och min sambo har ett prekärt problem. En av våra katter har börjat hämta min sambos handskar i hallen, släpa dem dit han är och...
Svar
17
· Visningar
1 745
Senast: Tussilago
·
Övr. Katt Jag inser att olika människor vill ha olika saker, som raser på katt och liknande. Men varför ska en raskatt vara så dyr? Kostar det...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
10 404
Senast: lady_mike
·
Övr. Katt Min gamla (14 år) kisse fäller SJUKT mycket päls. Spelar ingen roll om jag borstar och borstar och borstar och borstar, det blir knappt...
Svar
2
· Visningar
892
Senast: Petre108
·
Övr. Katt Vi har fem äldre katter sedan tidigare, men har under flera år längtat så otroligt mycket efter att ha kattungar i huset igen. Alla våra...
Svar
8
· Visningar
1 706
Senast: Shark
·
Katthälsa Vet att blötmat är bättre. :) Men katterna är hungriga på natten, och jag kan inte ha blötmat stående framme då eftersom den blir dålig...
Svar
16
· Visningar
1 963
Senast: cili
·
Övr. Katt Lillen ligger i blomlådan
Svar
0
· Visningar
123
Senast: Pali
·
Övr. Katt Jag har en han katt som är straxs över halv året. han har tillgång till ren kattlåda och han vistas ute dagligen, men ändå skiter han på...
Svar
13
· Visningar
2 179
Senast: Megs
·
Katthälsa Stackars min "lille" Voldemort. Han har brutit av klo, med kloben och allt :( Så idag var vi till veterinären och opererade bort den...
Svar
15
· Visningar
1 651
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp