Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Har tänkt näta in min balkong och har fått många bra tips om det genom sökning i trådarna här. Det blir någon träramskonstruktion med...
Svar
11
· Visningar
4 164
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Ena kissen kom in idag och hade en hel del olja på svansen, i nacken och på ryggen just innan svansen tar vid. Antagligen har han väl...
Svar
5
· Visningar
1 180
Senast: Glimfeather
·
Övr. Katt Hej på er, vad skulle ni säga att det är för kön på dessa kattungar (2,5 vecka gamla)? http://dayviews.com/snurpe/2011/12/3/...
Svar
8
· Visningar
5 235
Senast: Ganescha
·
Katthälsa Och vad kan hon tänkas vilja ha? Vi har provat med a/d critical care och med royal canin recovery. Vi har även försökt få i henne aptus...
2
Svar
26
· Visningar
22 788
Senast: Sassy
·
Katthälsa Var med min 8 månaders hankatt idag till veterinären för kastrering och tänkte samtidigt att de kunde kolla hans högra öga som har...
Svar
4
· Visningar
1 862
Senast: Sassy
·
Övr. Katt http://youtu.be/vwgBxtOCV54 Inte ett dugg :love:
Svar
4
· Visningar
1 116
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Hur tycker ni att hullet på en katt ska kännas? På en mer korthårig katt är det ju enkelt att se så att katten har midja så den är inte...
Svar
1
· Visningar
2 338
Senast: Sassy
·
H
Katthälsa Hjälp! våran underbara 12åriga hankatt dreglar mycket när han är stilla, han äter inte mycket, och är väldigt slö. detta sker mellanåt...
Svar
1
· Visningar
1 378
Senast: Heulwen
·
A
Övr. Katt Jag har två katter hemma, en honkatt och en hane. Honan är könsmogen och har löpt innan, ska kastreras innan året är slut. Hankatten är...
Svar
5
· Visningar
2 863
Senast: bengeten
·
Katthälsa Jag har lagt märke till att det luktar mycket mera kiss från vår katts låda den senaste veckan. Bör jag oroa mig/kontakta veterinär...
Svar
2
· Visningar
939
Senast: Sandra78
·
Övr. Katt Jag ska bli dagmatte åt två småhundar som ska vara hos mig på dagarna, de är kattvana. Men, mina katter är inte hundvana för fem öre...
Svar
3
· Visningar
1 358
Senast: Celija
·
Katthälsa Vart åker man in med katten om man vill ha en KUNNIG och noggrann veterinär som är bra på katter..? Vill höra vart alla andra som bor i...
Svar
4
· Visningar
978
Övr. Katt Någon som har tips på en bra foderautomat med timer? :) Någon som testat t.ex. denna?
Svar
0
· Visningar
739
Senast: Tassetass
·
Katthälsa Har idag varit hos vet med min ena katt som blivit elakt biten i svansen. Såret blev hjälpligt hopsytt, huden räckte inte runt...
Svar
3
· Visningar
984
Senast: MonteRose
·
E
Katthälsa Jag har suttit och läst flera forumsinlägg av personer som har haft samma problem som vi nu har stött på, men kände ändå att jag behövde...
Svar
1
· Visningar
851
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Läste om den rasen i ett reportage i lokala tidningen. Blev intresserad, verkade vara en mycket trevlig ras! :) Någon som har en eller...
Svar
14
· Visningar
3 628
Senast: Whirlie
·
Katthälsa Jag tycker min tioåring har börjat äta lite sämre. Han småknaprar lite hårdmat om dagarna. Och småslickar lite mjukmat på morgonen. (För...
2
Svar
21
· Visningar
18 137
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Vi har tre katter i hushållet sedan ca 2 år. Jag hade en kastrerad hankatt och en hona sedan förut och min sambo hade med sig en annan...
Svar
3
· Visningar
1 134
Senast: bitta
·
Övr. Katt Om att går som det ska så blir jag förmodligen med katt om inte alltför lång framtid! :love: Och nu skulle jag vilja ha tips på...
2
Svar
32
· Visningar
3 539
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa Är det någon som har erfarenhet av eller kan säga något om detta, tydligen relativt nya foder? Min katt har fått flytta hem till mig...
Svar
3
· Visningar
1 498
Senast: Celija
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp