Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Våt hankatt Lambo är en kastrerad utekatt på 6 år och de två sista veckorna har han förändrats väldigt. Han har aldrig varit värst kelen...
Svar
8
· Visningar
1 873
Senast: MonteRose
·
L
Katthälsa Har en 6 månaders kattunge här hemma, som av och till bli lös i magen och då bajar överallt (förutom lådan)... Nu är hon så lös så att...
Svar
10
· Visningar
5 325
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa Sist jag var in med Abbie fick jag med en antibiotikadroppe som heter Refobacin Augentropfen med Merck som tillverkare. När jag nu...
Svar
7
· Visningar
1 438
Senast: Nafayette
·
Katthälsa Aslan kräkdes igår, men jag reflekterade inte vidare över det då han brutit sig in i skafferiet och käkat hundmat, antog alltså att det...
Svar
0
· Visningar
778
Senast: Celija
·
Katthälsa Min ena katt har efter kastreringen börjat få problem med tovor i pälsen, främst under magen och mellan fram-och bakbenen. Jag kammar...
Svar
2
· Visningar
2 699
Senast: ufot
·
Övr. Katt vår familj har skaffat en 2årig kastrerad hankatt. Han har bott i stallet innan och fick flytta hem till oss då vi fått problem med...
Svar
1
· Visningar
1 022
Senast: Shark
·
Övr. Katt Mammas siames (som jag har ansvaret för) har sedan hon kom som omplacering i våras varit väldigt mager. Och inte bara smal eller tunn...
2
Svar
30
· Visningar
9 125
Senast: Heidi
·
Övr. Katt Efter dagens storstädning började jag fundera lite. Har ni kattägare några speciella städtips? Hur bär man sig åt för att hålla hemmet...
Svar
9
· Visningar
2 149
Senast: monster1
·
Övr. Katt Vi har fått hem en liten kattflicka på 12 veckor. Vi fick namnge henne redan hos uppfödaren, och bestämde oss för Elvira. Då jag är...
Svar
4
· Visningar
1 275
Senast: Lizzi
·
Övr. Katt Jag skulle verkligen behöva ha en behållare av något slag till kattsandspaden! Den blir ju lite smutsig och inte så fräscht när den...
Svar
5
· Visningar
1 221
Senast: sthu
·
Katthälsa Det är så att jag har en blandras på 8år. Hon har alltid haft ett lite udda beteende, har varit extremt rädd/stressad för att i nästa...
Svar
1
· Visningar
982
Senast: Skjøldur
·
Katthälsa Har en hankatt på 3 år som hela sitt liv varit snorig. Har varit hos veterinären ett flertal gånger och de kan inte komma på vad det är...
Svar
10
· Visningar
6 764
Senast: Hoobes
·
Katthälsa Har funderingar på att skaffa två underbara små katter till årets slut men jag är lite orolig över att vår lägenhert kan bli för varm...
2
Svar
20
· Visningar
9 568
Övr. Katt Läs här Underbart lagförslag. Vet inte riktigt hur det blir med ev avelskatter som vistas ute, eller har man inte sina honor på...
7 8 9
Svar
173
· Visningar
12 452
Senast: clusia
·
Katthälsa Vi ska hem nu över jul och nyår, en vecka, och det var planerat att katterna givetvis får följa med hem också. Nu har mamma helt...
Svar
4
· Visningar
1 309
Senast: Puttis
·
Övr. Katt Har sökt bland trådarna men inte riktigt hittat något som passar. Jag har en katthona som är 2,5 år,van vid andra katter. Hon har varit...
Svar
2
· Visningar
991
Senast: Bella
·
Övr. Katt Har en vuxen sköldpaddsfärgad hittekatt hemma här nu, söker kors och tvärs över internet efter nån som efterlyser henne. Har hittat en...
Svar
4
· Visningar
1 104
Senast: Shark
·
Katthälsa Vi har tagit hand om en hittekatt (tror vi iaf) sen en tid tillbaka. Efter att hon stått utanför vår dörr i flera dagar och verkade...
Svar
3
· Visningar
1 099
Senast: Draumsyn
·
Katthälsa Ger mina katter RCdietfoder nu, men nu när de börjar nå sin målvikt funderar jag på ifall det finns något billigare alternativ. Är det...
Svar
16
· Visningar
1 855
Övr. Katt Enkelt, hva utfodrar du din(e) katt(er) med og hvilke katter er det ? Mine spiser :) Zarah; 2,5 årig Birma, kastrert tjei: RC...
Svar
11
· Visningar
1 164
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10