Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Jag har tänkt köpa en vattenfontän till kissen i julklapp och har nu lite funderingar så om någon har en sån och vill svara skulle jag...
Svar
7
· Visningar
1 936
Senast: Bison
·
H
Katthälsa I söndags fick vi lite oplanerat hit en liten kattunge. Vi har sedan innan en hona på 7-8 månader (kastrerad). Till att börja med så...
Svar
6
· Visningar
4 311
Senast: Sol
·
Katthälsa kastrerade vår ybermysiga honkatt för nästan ett år sedan, nu är hon skitgrinig och morrar för det mästa eller ligger bakom...
Svar
3
· Visningar
1 083
Senast: TantEster
·
E
Katthälsa Jag står inför det svåra beslutet att ta bort min alldeles för unga katt. Han är 6 månader gammal, och lider av akut njursvikt efter att...
Svar
5
· Visningar
4 224
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Nån som ska dit? Det blir Lillans första och min första på väldigt länge utställning. Hon ska få ett helt eget, glittrande burskynke...
Svar
14
· Visningar
1 378
Senast: fluffig
·
Katthälsa Skaffade precis försäkring hos agria åt lillan. Det blev vetvård upp till 50 000 kr Självrisk 1100 kr + 15 % 91 kr i månaden...
Svar
12
· Visningar
2 090
Senast: CeciliaT
·
Övr. Katt Ni som läste om kattungen i avloppsröret i Göteborg för ett tag sen - här är en uppföljning om hur hon har det idag. Hon är runt 4...
Svar
1
· Visningar
832
Senast: Heulwen
·
Katthälsa Jag igen! Imorse när jag vaknade upptäckte jag att Lillan var halt. Hon är inte varm eller svullen i benet och hon bryr sig inte om man...
Svar
6
· Visningar
1 087
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Hej kära kattvänner! Jag är ingen katt-människa, men har på uppdrag av min mor gett mig in i det här med kattavel. Hon har en...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
10 238
Övr. Katt Hejsan! Jag har lusläst en mängd info kring det här med utställningar och är jättesugen på att ställa ut min lilla ragdoll (renras)...
Svar
19
· Visningar
2 282
Senast: Myggan_ox
·
Övr. Katt Har en katt som nu är inne på dag 66. Slemproppen gick i måndags (!) men hon visar inga symptom på att dra igång med värkar eller...
Svar
12
· Visningar
15 066
Senast: limona
·
Katthälsa Alltså hönsmamman är i farten igen. Hur märker man om katten har tandproblem? Vår hane har alltid varit benig och haft svårt att...
Svar
2
· Visningar
811
Senast: Celija
·
Övr. Katt Vad gör du för knäppa saker med din katt? Här är två ingenjörer som sysslar med katt joddling... :D...
Svar
2
· Visningar
2 217
Senast: pajaztar
·
R
Övr. Katt Håller på att bli tokig! Tog över en 3-årig omplaceringskatt, en hona av rasen Ragdoll. Hon är steriliserad. Jättefin, social katt...
Svar
4
· Visningar
1 894
Senast: cili
·
M
Övr. Katt Jag har en "bonnakatt" som heter Bosse. Bosse är mörkt grå med vita tassar och vit nos, men under den mörka pälsen är han helt vit. När...
Svar
13
· Visningar
2 192
Senast: Roark
·
Katthälsa Min Spurs verkar ha en ny tumör :cry: Hon opererades för drygt 3 år sedan (är 5 år nu, kastrerades samtidigt som op). Hon har tre tuttar...
Svar
10
· Visningar
2 740
Senast: Sinfonie
·
Övr. Katt Igår kväll när vi skulle ta in hästarna kommer vildkatten in i stallet. Hon verkade medtagen och såg väldigt sliten ut. Hon gick rakt...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
14 181
Senast: Folshult
·
Övr. Katt http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=KhYhagKgVqk#! Vem säger att katter inte kan lära sig någonting? hihi :love:
Svar
1
· Visningar
729
Övr. Katt Min lilla kisse på ca 6 mån skriker nå så kopiöst så ja håller på o bli galen. Började först när man va i köket, tänkte då att han e...
Svar
7
· Visningar
1 785
Senast: Jempan
·
Katthälsa Hej Jag har lite frågor ang. Coronavirus. Det är så att jag ska flytta om 2 veckor, tyvärr fick jag precis veta av den jag ska överta...
Svar
2
· Visningar
1 241
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp