Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

M
Övr. Katt Kanske dum fråga, men hur ser man vilket kön en kattunge har? Hur gamla är de när man ser det tydligt? Min unge sägs vara hane och hon...
Svar
7
· Visningar
40 651
Senast: Sassy
·
Katthälsa Hej! Har två stycken bondkatter här hemma som innekatter. Upptäckte här om dan när den enda sprang(travade) att hon knyckte till...
Svar
5
· Visningar
4 046
Senast: Eliin_87
·
B
Katthälsa Hej! Har en kattunge på 8-9veckor som jag är lite orolig över. Vi fick den för 1 vecka sen! Och nu på senare dagar har jag märkt...
Svar
17
· Visningar
3 845
Senast: Mirre
·
Övr. Katt Udda rubrik kanske. Men har två siameser, en hona och en hane, båda kastrerade. De har bott tillsammans i många år och är verkligen...
Svar
18
· Visningar
5 771
Senast: Skogstroll
·
Katthälsa Min lilla 2 åriga hona blir jättestressad när hon ser en solreflex. Hon far runt överallt, jamar och ska bara ha den. Tar evigheter...
Svar
2
· Visningar
921
Senast: Mirre
·
S
Övr. Katt Kan en katt bli för gammal för att få ungar? Hur gamla kan dem bli i så fall?
Svar
13
· Visningar
3 619
Senast: Zizzy
·
Katthälsa Lilltjejen har lyckats få öronskabb :( var till vet och gick stronghold som skulle appliceras i nacken och cleanaural att göra rent...
Svar
0
· Visningar
662
Senast: Piek
·
Övr. Katt Jag fick hem en omplaceringskatt i förrgår och nu är jag lite fundersam över hennes beteende. Jag är inte så kattvan direkt så jag har...
2
Svar
23
· Visningar
5 327
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Hade för mig att det fanns en sån här tråd, men jag hittar den inte.. Men säg till isåfall :D Men nåja, jag tycker att det är himla...
Svar
2
· Visningar
816
Senast: Celija
·
Övr. Katt En katt har blivit övergiven och nu undrar jag lite över hennes bakgrund.. Hon är tatuerad, med fyra siffror. När man söker på skk´s...
Svar
12
· Visningar
1 578
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Jag ska kanske byta stall och ska då ta med min kastrerade honkatt, ca 1 år gammal (hittekatt, så jag vet inte exakt). Jag ska i sådana...
Svar
3
· Visningar
1 254
Senast: Mooch
·
Övr. Katt Jag funderar på att skaffa en tredje katt, har en 5-årig birma och en 2-årig huskatt. Båda kastrerade killar, birman ganska sent tagen...
Svar
4
· Visningar
3 134
Senast: Bellan12
·
Övr. Katt Vi har fått en hittekatt för en månad sedan. Först fick han vara bara inne i tre veckor, sen började han få gå ut i sele. Vågar man...
Svar
2
· Visningar
1 245
Senast: Kilauea
·
Övr. Katt Den här lilla kisebäbisen och hans bror ska flytta in hos oss om 8 veckor. Brosan är lite blyg och gömmer sej bakom. Längtar SÅÅ...
Svar
5
· Visningar
1 161
Senast: pepp
·
P
Katthälsa Jag har fått reda på att stallet jag var i för många år sedan ska läggas ner. Kvar finns 2 stallkatter, en hona och en hane på ca 11 år...
Svar
16
· Visningar
1 625
Senast: SoffiProppi
·
B
Katthälsa Hej alla! Har en 4-årig katt vid namn Sigge. Han äter det mesta och formligen älskar paprika. Det är ju kanska starkt - tror ni det...
Svar
3
· Visningar
7 721
Senast: MsLuna
·
P
Katthälsa Har en hankatt, kastrerad 5 år. För några månader sedan så kräktes han (galla) och efter det vinglade han iväg, la sig på sidan och...
Svar
4
· Visningar
1 089
Senast: Pascualina
·
B
Katthälsa Har haft en magentlucka i 5 år utan problem. De sista åren har den inte behövt vara låst. Nu har en katt hittat in. Aktiverade magneten...
Svar
19
· Visningar
3 261
Senast: lahsd
·
M
Katthälsa Min katt började halta för ca 3 veckor sen, efter lite kläm här och var tyckte jag det kändes som det kom från skulderbladen. Eftersom...
Svar
10
· Visningar
3 591
Senast: Bison
·
Övr. Katt Tänkte kolla lite med er kattmänniskor hur många av er som har problem med att era innekatter river på möblerna och på andra föremål än...
Svar
16
· Visningar
4 717
Senast: sillysinta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp