Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag är absolut ingen kattmänniska och kan således väldigt lite om katter. För ca tre veckor sedan tog jag hem en katt från ett katthem...
Svar
12
· Visningar
1 191
Senast: limona
·
Övr. Katt Hej! Nu måste ni säga vad ni tycker. Det kanske är jag som är överbeskyddande. Mina moderslösa kattunger växer så det knakar och till 2...
Svar
9
· Visningar
1 150
Senast: Sol
·
Övr. Katt Igår hände något som jag aldrig att hoppats på att få vara med om! Jag och sambon hade varit ute och festat på olika håll igår. När jag...
Svar
12
· Visningar
1 680
Senast: enjoyable
·
Övr. Katt Så liten plats en katt tar på jorden - så stort tomrum den lämnar efter sig, en hel värld kan inte fylla det! Älskade, älskade, älskade...
Svar
15
· Visningar
1 691
Övr. Katt Som frågan lyder, vars sover era katter om natten? Siri sover än så länge med oss i sängen, men alltså, det funkar inte riktigt, vi får...
2
Svar
20
· Visningar
6 346
Senast: tyra1
·
Katthälsa Vad väljer jag för foder efter att ena honan ätit Hills S/D ? Finns ju bara att köpa hos veterinären, och det kan bli lite knepigt...
Svar
0
· Visningar
757
Senast: Mynta2
·
Katthälsa Lillkissen har dom senaste dagarna fått tre kala fläckar på huvudet :crazy: hon har alltid varit lite "tunnhårig" mitt uppe på huvudet...
Svar
6
· Visningar
4 526
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Upptäckte att det inte finns någon tråd om vilka roliga vanor våra katter har. Fix idéer och saker som de gör som är personliga och...
Svar
18
· Visningar
2 292
Senast: Bellan12
·
Katthälsa Finaste lille Sixten är väldigt, väldigt sjuk i lunginflammation och jag vet inte vad vi ska ta oss till. Han har varit hos veterinären...
Svar
9
· Visningar
12 248
M
Övr. Katt Har tagit emot en vuxen honkatt på snart två år. Jättemysig och social snäll katt. Hon är dock van att vara inne (inne och ute i...
2
Svar
23
· Visningar
3 053
Senast: thoora
·
Katthälsa Ja, Katten har fått för sig att hår är jättegott, eller något. Det är inte som att han söker sig till håret och ska äta det, men om han...
Svar
2
· Visningar
4 787
Senast: Gimlan
·
Övr. Katt Min kattunge på ungefär fem månader är en riktigt liten charmkille. Han är lugn, kelig och sover större delen av dagen. Den där andra...
Svar
5
· Visningar
1 060
Katthälsa Vilket torrfoder är bäst att ge till överviktiga katter som behöver gå mer i vikt? Det behöver vara ett foder som man kan ge relativt...
Svar
17
· Visningar
1 484
Senast: Tassetass
·
Katthälsa En av våra katter, som får gå ut och in, var inte hemma i fredagsmorse och inte heller på eftermiddagen när jag var hemma en snabbis...
Svar
4
· Visningar
770
Senast: miiiiiiia
·
Katthälsa "Våran" hemlösa katt har en benställning eller snarare en gång som jag aldrig sett hos katter förut. Iofs är jag ingen kattmänniska i...
Svar
1
· Visningar
2 513
Senast: Shark
·
Katthälsa Ja, som rubriken säger, vad är era åsikter/tankar kring att gå ut med innekatt i sele? Jag hade planer på att ta ut vår katt i sele...
Svar
11
· Visningar
19 742
Senast: CeciliaT
·
Katthälsa ... kattunge har jag fått hem. Hon är 15 veckor och är drygt 10 cm mindre än min andra som är 14 veckor. Hon har diareé och tycks inte...
Svar
9
· Visningar
1 363
Senast: Heulwen
·
Katthälsa Vem har koll? En veterinär sa nyligen:Torrfoder är det allra bästa, det innehåller alla viktiga näringsämnen och katter dricker så...
Svar
12
· Visningar
1 402
Övr. Katt Min älskade katt som jag har haft ända sedan jag valde ut henne från hennes syskonskara för nio år sedan avlivas imorgon på grund av att...
Svar
9
· Visningar
1 100
Senast: cello
·
Övr. Katt Lite konstig rubrik, men iallafall, vad tänker ni på när ni hör namnet Boris? alltså vad får ni för associationer? Vad skulle ni...
2
Svar
20
· Visningar
3 879
Senast: tassel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp