Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa En av mina katter har lyckats med konststycket att ramla ner i en hink spillolja.... Inga mängder men hon är rejält FLOTTIG!! HUR får...
Svar
7
· Visningar
2 950
Senast: Texaz
·
Övr. Katt Hej! Nu skulla jag tippa på att ungarna är ca 8 veckor och här är liv o rörelse vill jag säga. Kattsand o kattmat köps i parti o...
Svar
4
· Visningar
826
Senast: Sol
·
Övr. Katt Just det, världens goaste verkligen! :love::love::love: Han kommer från våra släktingar som blivit allergiska, och vi som har saknat...
Svar
6
· Visningar
1 337
Övr. Katt Jag och sambon är i svängarna och ska skaffa en liten kisse, båda är totala nybörjare, så har lite frågor! - Vad behöver vi...
Svar
17
· Visningar
1 454
Senast: sandra87_
·
C
Övr. Katt Jag tänkte att alla kattmänniskor här på buke som tränar lydnad och trix med sina katter kunde samlas i den här tråden så kan vi få lite...
Svar
0
· Visningar
557
Senast: Chiqitita
·
Katthälsa Har ett gäng kattungar som nu är flyttklara. De är 12+ samt 14+ veckor. En mamma blev påkörd för några veckor sedan, men den mamman som...
Svar
0
· Visningar
775
Senast: kisse
·
L
Katthälsa Min katt är väldigt kräsen av sig när det gäller mat... Hon har ätit Royal Canins torrfoder sedan hon var liten (hon är nu 9 månader)...
Svar
4
· Visningar
1 082
Övr. Katt Nån som vet om dessa kan vara skadliga på något vis? Yoga älskar dom och verkar inte reagera allergiskt på dom heller.
Svar
0
· Visningar
603
Övr. Katt Jaaaa! Nu är det äntligen på gång. Min F1a (hälften devon hälften britt) Feliformia Dragonforce är dräktig. Pappa katt... han är...
Svar
10
· Visningar
1 424
Katthälsa Jag har en gammal kattfröken på 15 år som i våras fick diagnosen gifstruma (hypertyreos). Hon har också problem med levern. Vi fick...
Svar
7
· Visningar
4 512
Senast: Sassy
·
Katthälsa Nu frågar jag igen ang. min kattunge som egentligen är jättego. Ibland blir han nämligen arg (tror jag då) och inte så där lekarg när...
Svar
6
· Visningar
2 847
Senast: Sassy
·
L
Katthälsa Jag håller på att träna min katt. Hon är väldigt kräsen och gillar godis, men lessnar fort på samma smak. Tips på kattgodis?
Svar
3
· Visningar
1 342
Senast: fetange
·
Övr. Katt Min son har fått en omplaceringskatt (pga av ägarens flytt) och den verkar va lite rolig på det viset att han tydligen kan komandot...
Svar
9
· Visningar
3 705
Senast: Sinfonie
·
L
Katthälsa Vad tycker ni om att "träna" katten? Dvs. att kunna gå i sele, sitt, ligg osv. Jag har tränat min katt till att kunna gå i koppel...
Svar
5
· Visningar
2 576
Senast: littlecat
·
L
Katthälsa Min katt började bete sig lite annorlunda för kanske en månad sedan. Först blev hon mycket keligare och sen började hon kissa i...
Svar
10
· Visningar
986
Senast: littlecat
·
Katthälsa Viss ironi i rubriken men men ;) Finns det nån möjlighet att avmaska en katt som man inte lär få trycka ner tabletter i halsen på hur...
Svar
10
· Visningar
2 016
Senast: Elina8
·
Katthälsa Idag ska jag till veterinären med min ena katt, och hon har något fel med sina tänder... En dag så kände jag bara på mig att något inte...
Svar
2
· Visningar
902
B
Övr. Katt Hej! Har nog aldrig skrivit här förut men nu har jag funderingar på hur man gör när man tagit han om en mamma hennes 4 ungar (5v) och...
Svar
2
· Visningar
1 296
Senast: Sol
·
Övr. Katt Om jag nu har förstått saken rätt så är det inte så vanligt... Jag har inte haft katt så länge och kan därmed inte mycket om dessa...
2
Svar
21
· Visningar
7 342
Senast: Micks
·
Katthälsa Det börjar bli dags att klippa lillkissens klor nu och jag har varit mycket och pillat tidigare för att vänja honom, dock har jag inte...
Svar
1
· Visningar
1 201
Senast: MsLuna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp