Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Igårkväll hämtade vi en urgosig och busig kattunge på 15 veckor. Allt har gått jättebra, det enda jag undrar över är att han ibland...
Svar
2
· Visningar
1 072
Senast: Celija
·
L
Katthälsa Har tagit hand om en lösspringande katt i ett fritidsområde. Kvarlämnad och dumpad. Hon är ung, verkar inte ens fullvuxen. Vi trodde att...
Svar
4
· Visningar
1 081
Senast: Lisabet
·
Katthälsa http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article13569896.ab Även om ägaren ifråga inte verkar (vilja) fatta helt vad...
Svar
4
· Visningar
1 050
Senast: Tahari
·
Katthälsa Ska försöka göra en lång historia kort Har en perserhona på 4 år som vid ett års ålder blev allvarlig sjuk och det visade sig att hon...
Svar
7
· Visningar
877
Övr. Katt Jag är ofta ut och promenerar och träffar ofta på en hel del katter. Har tagit för vana att kolla efter efterlysta katter på katthemmets...
Svar
5
· Visningar
1 209
Senast: Cilla
·
F
Övr. Katt jag har en kull kattungar hemma, de är svart/vita...Trodde jag iaf ända tills jag upptäckte för ett par dagar sen att den som varit...
Svar
3
· Visningar
1 229
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Nu har jag ÄNTLIGEN fått hem min lilla katt! Jag visste att hon var lite blyg, så jag var förberedd på att hon skulle gömma sig...
Svar
7
· Visningar
915
Senast: Elina8
·
L
Katthälsa Hej! Fick 3 kattungar för exakt en vecka sen och nu idag har dom blivit snoriga och verkar ha svårt att andas genom nosen, detta har...
Svar
5
· Visningar
804
Senast: LinnLaakso
·
Katthälsa Vet att det finns många trådar om detta... Men nu har vi försökt allt, och jag vill bara höra vad ni säger. Jag och min sambo...
Svar
1
· Visningar
906
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Idag när vi skulle åka och hämta en släpkärra för att hämta möbler så såg vi en katt ligga och sprattla vid vägkanten. Vi hann inte se...
Svar
8
· Visningar
1 868
Senast: Altaria
·
Katthälsa Vår katt slickar sig inte så mycket som andra katter. Han tvättar sig lite här och var då och då, slickar en smutsig tass och så, men...
Svar
4
· Visningar
5 186
Senast: Skjøldur
·
E
Katthälsa Vi har två innekatter, 5- och 4år gamla. De var på besök hos mina svärföräldrar ett par veckor (även där enbart inne) och kom hem för ca...
Svar
2
· Visningar
6 240
Senast: fluffig
·
Katthälsa kan nån hjälpa mig. Lång historia kort: hade stopp i avloppet på wc. De har har vari här och fixa upp det medans jag varit på jobb...
Svar
4
· Visningar
1 010
Senast: fluffig
·
Övr. Katt Dom 4 små kattungarna växer o frodas. Dom är otroligt goa o keliga. Vi har 3 snälla kastrerade hankatter som leker, bär o tvättar dem...
Svar
5
· Visningar
921
Senast: Rosett
·
Katthälsa Min katt är ca 1,5 år gammal. Har blivit avmaskad 1 gång innan hon kom hit. Hon är innekatt med tillgång till balkong så risken för mask...
Svar
1
· Visningar
760
Senast: MonteRose
·
E
Övr. Katt När jag gick hem igår kväll var det en katt på vägen som sprang fram till mig och jag klappade den lite. Den var väldigt kelig och...
Svar
5
· Visningar
940
Senast: emmen
·
Övr. Katt Våran kattunge ~20v älskar att vara ute. Han är nyfiken och smiter gärna in till grannarna för att upptäcka inne i deras hus. Närmaste...
Svar
9
· Visningar
8 437
Senast: Bison
·
Övr. Katt Jag kommer inom kort få hem två kattungar från ett katthem, det är två syskon - en hane och en hona. De har inga namn, så nu behöver jag...
Svar
9
· Visningar
5 475
Senast: Tigris
·
Katthälsa TNRM= Trap Neuter Return Management Katterna fångas in, kastreras,vaccineras, behandlas för ev skabb,löss m.m släpps ut till sitt gamla...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 910
Senast: MissFideli
·
G
Katthälsa Jag har en liten knasig fråga, Jag har haft tre katter innan som fått kattungar så jag har absolut kunskapen av det, Dock har dessa...
2
Svar
35
· Visningar
4 849
Senast: Guppysmamma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föräldrar till barn som rider
  • Födda 2022
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp