Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

T
Övr. Katt Hej! Jag har en fråga till er som har pee wee kattlåda hemma. Gäller "regeln" en låda till varje katt och en extra även till pee...
Svar
7
· Visningar
5 368
Senast: Totally
·
Katthälsa Hej! Jag har ett problem med min 6månaders honkatt som kissar inne! Det är gärna på mattor och hemskt gärna på mina kläder och i min...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 530
Senast: sows
·
Övr. Katt Efter att ha varit kattlösa ett tag har dom övriga i familjen bestämt att vi ska ha katt igen. Men jag vill inte. Inte därför att jag...
Svar
13
· Visningar
1 402
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Min katt har en kärlek till vissa plastpåsar, han kan ligga och slicka på dom i evigheter. Han stryker sig som en galning som när han...
Svar
6
· Visningar
984
Senast: SandraM
·
Katthälsa Min älskade katt har börjat kissa på golven och jag vet inte varför eller vad jag ska göra! Snälla hjälp! Min honkatt, kan kalla...
Svar
6
· Visningar
1 223
Senast: oxer
·
Katthälsa Min katt är opererad för juvertumörer två gånger, första gången skickades tumören på analys och den var godartad. Andra gången ( i...
Svar
2
· Visningar
1 173
Senast: Altaria
·
Katthälsa För tre dagar sedan var jag in till veterinären med min äldsta katt (15 år) för att hans vänstra öga hade runnit ett par dagar och pang...
2
Svar
22
· Visningar
20 636
Senast: Altaria
·
G
Katthälsa NU vill jag bara ha svar på min fråga!!! Jag fick för ett dygn sedan tre små kattbebisar...Vi insåg ganska omgående att det inte stod...
Svar
2
· Visningar
2 712
Senast: bengeten
·
Katthälsa Jag har ett stort katthjärta och har fått förfrågan om att ta mig an en kattunge som inte riktigt är som alla andra barn. Fick först...
Svar
11
· Visningar
3 410
Senast: Sol
·
Övr. Katt Hur länge kan blötmaten stå framme i rumstemp. utan att bli förstörd?
Svar
3
· Visningar
6 789
Senast: Romanov
·
N
Katthälsa Hej !! Jag har en underbar lite svart kattunge hona på 14 veckor, men som jag är rädd att hon är sjuk... När jag fick hem henne var...
Svar
8
· Visningar
1 142
Senast: mackan
·
Katthälsa Någon som varit med om att en juvertumör spruckit?? Kan det läka ihop om man tvättar o håller rent eller är det bara operation som...
Svar
4
· Visningar
6 265
Senast: Puttis
·
Övr. Katt Hjälp mig är ni snälla! Granne med vårt stall bor en katt som jag inte kan identifiera vilken ras det kan vara. Ngt säger mig att det är...
Svar
4
· Visningar
1 017
Senast: mackan
·
Övr. Katt Hej! I natt hände något som jag tycker är lite märkligt/roligt. Min äldsta katt smet ut sent på natten. Vi bor högst upp i ett...
Svar
7
· Visningar
1 766
Senast: mazurka
·
Katthälsa Pappa sa häromdagen att Z inte varit ute på länge.(Hon springer ut och in mkt) Jag tyckte inte att det var så konstigt då hon kan sova...
Svar
7
· Visningar
1 100
Senast: Lilla
·
Övr. Katt Nu är det bara 10 dagar kvar!!! Längtar så jag blir tokig!! Idag har jag köpt hem det sista, så nu finns det kattmat, kattsand...
Svar
2
· Visningar
723
Senast: Elina8
·
Övr. Katt För fyra månader sedan födde vår honkatt ungar. Katterna är stallkatter och de fyra blev snabbt väldigt tama. En av dem var borta i tre...
Svar
0
· Visningar
841
Senast: rebus
·
Katthälsa Jag har en snabb fundering som jag inte hittar någonstans. Men vilken färg ska slemhinnorna i kattens mun ha? Tittade i våra katters...
Svar
5
· Visningar
2 388
Senast: Altaria
·
Katthälsa Jag har kastats mellan hopp och förtvivlan senaste veckorna. Har en 14 årig katthane som varit dålig till och från senaste månaderna...
Svar
14
· Visningar
16 602
Senast: Altaria
·
Övr. Katt Hej! Har idag fått hem 4 övergivna kattungar på ca 3veckor. Hur tar jag hand om dem på bästa sätt. Hur ofta ska jag stimulera magen och...
Svar
9
· Visningar
1 170
Senast: gulkiwi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föräldrar till barn som rider
  • Födda 2022
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp