Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Min brittkille på 9 månader har börjat bita på saker och ting i lägenheten. Jag är orolig för att han är uttråkad :( Ändå tycker jag att...
Svar
10
· Visningar
2 952
Senast: sthu
·
Övr. Katt Jag undrar om det går att ställa ut min katt som jag inte har fastställt rasen på? Eller går inte det? Min katt är dock väldigt "...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 633
Senast: Sol
·
N
Övr. Katt hej :cry: har en hankatt som är 5mån gammal den är en ute katt och på måndag gick den ut och kom inte tillbaka hela dagen och på tisdag...
2
Svar
24
· Visningar
2 538
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Som rubriken säger. Hur lång tid kan man ungefär säga att det tar innan en ny katt och den gamla kommer överens? Eller snarare, hur...
2
Svar
23
· Visningar
26 923
Senast: Celija
·
Övr. Katt Någon här som har lämnat in sin katt på ett kattpensionat?Berätta gärna. Jag funderar på att göra detta under en helg då jag ska åka...
Svar
2
· Visningar
827
Senast: mandalaki
·
Katthälsa Hej, jag har två kissekatter nu. Den ena kom för ca två veckor sedan. Båda är kastrerade men åldersskillnaden ligger på ca 2 år. Min...
Svar
3
· Visningar
992
Senast: sillysinta
·
Övr. Katt Jag ska klä om en stor fotölj och jag vil klä den i ett slitstarkt tyg som inte drar till sig katthår. Fotäljen är nämligen katternas...
Svar
1
· Visningar
4 828
Senast: sillysinta
·
Övr. Katt Min katt kan öppna ytterdörren på egen hand och knallar in och ut i huset som han själv vill. Detta ställer till problem då vintertid...
Svar
14
· Visningar
6 190
Senast: Sassy
·
Katthälsa Jag har ju en vild katt här hemma som bor i mitt stall. Finns en lång tråd om henne här...
Svar
7
· Visningar
1 609
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Hej Vi har 2 kisar, En hona på 2.5 år och en hane född i maj (knappt 6 mån). Jag och min sambo har märkt att honan sätter sig i...
Svar
5
· Visningar
978
Senast: bengeten
·
G
Övr. Katt Vi har haft vår bondgårdskatt i mer än ett år och nu har han börjat hugga mot oss när vi klappar honom. Innan har han alltid älskat att...
Svar
3
· Visningar
927
Senast: bengeten
·
Katthälsa Upptäckte nyss att min honkatt har fullt med svarta prickar runt 2 av sina bröstvårtor ! :confused: Dom har uppkommit nyligen, hon...
Svar
1
· Visningar
5 016
Senast: Sol
·
Övr. Katt Vi har fått in två katter i jourhem och jag tänkte lägga ut annonser på dem, men sen insåg jag att jag inte vet riktigt vad jag ska...
Svar
8
· Visningar
1 189
Senast: Micks
·
Katthälsa Har ni nå tips på 'super-duper-fodret' för viktuppgång? Kattskrället är kräsen, såklart, och äter hellre ost/smör/skinka från vårt...
Svar
16
· Visningar
28 233
Senast: MissFideli
·
N
Katthälsa Den ena åkte på rännskita vid hemkomst, det fixade vi med lite överkokt ris och lite kokt torsk på ett jehu... den mår bra nu. Men...
Svar
10
· Visningar
1 373
Senast: NordicKnight
·
Övr. Katt Hej! Vet att det tidigare funnits en tråd där TS sökte snygg klösmöbel, och fick då ett tips. Har sökt men hittar inte sidan! Någon som...
Svar
3
· Visningar
1 271
Katthälsa Min lille (nåja 6 månader och 4,5 kilo) ragdollkille har kastrerats idag och det är så synd om honom för han måste ha tratt. Han är den...
Svar
9
· Visningar
1 006
Senast: cirkus
·
Katthälsa Katten är mycket kring fötterna, andra gånger ligger han på golvet och sover och eftersom han är svart så syns han ganska dåligt i skumt...
2
Svar
31
· Visningar
6 280
Senast: lahsd
·
Katthälsa Hej! Är nu orolig och ledsen över min älskade kille sigge, Han är en kastrerad hankatt på 10 år som plötlsigt idag började få problem...
Svar
11
· Visningar
8 818
Senast: Rhodugune
·
Katthälsa Bor idag ute på landet och låter mina två katter vara ute hur mycket dom vill, men från november flyttar vi in till stan och således kan...
Svar
4
· Visningar
6 016
Senast: Modig_Korn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp