Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Min katt har blivit mer och mer tam de senaste månaderna. Men de senaste veckorna har hon fått en dålig vana. Dvs att försöka bitas. Hon...
Svar
5
· Visningar
2 553
Senast: Dentaku
·
Övr. Katt En granne till min pappa har flyttat och slängt ut/övergett sina två katter, som sedan några veckor tillbaka har fått bo i...
Svar
9
· Visningar
1 622
Senast: clusia
·
Övr. Katt Jag har två kastrerade hankatter på 2,5 resp 8,5 år och en liten honkattunge på ca 4 månader. Vi har kattlucka och nu har hankatterna...
Svar
8
· Visningar
1 975
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Jag har för någon vecka sedan tagit hem min katt som varit på ett långt kollo hos mina föräldrar. Tanken är att hon ska vara hos mig...
Svar
2
· Visningar
1 145
Senast: oxo
·
Katthälsa Någon som har några råd hur man bryter detta beteende om det ens går? Har en 13 veckors kattunge som bott hos oss knappt en vecka...
Svar
4
· Visningar
1 287
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Jag har vid flera tillfällen under året varit kattvakt åt en kompis katt då han har varit bortrest. Nu senast var jag kattvakt i 6...
Svar
4
· Visningar
3 658
Senast: Whirlie
·
Katthälsa Behöver lite kloka råd! Vi har en katthona, kastrerad, på 8 månader som går utanför lådan (oftast bajsar hon utanför, men ibland kissar...
Svar
14
· Visningar
1 488
Senast: Whirlie
·
E
Övr. Katt Jag har hittat en katt som jag VERKLIGEN vill ha! Han påminner så grymt mycket om min älskade kise som jag blev tvungen att ta bort för...
Svar
4
· Visningar
1 706
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag har nu beslutat mig för att ta bort min ena katt pga sjukdom för tre år tillbaka och sorgen är verkligen stor och jag kände en stund...
2
Svar
32
· Visningar
6 088
Övr. Katt Nån som ska dit? Jag och Lillan ska dit på söndagen den 8/1. Nästa år ju :eek:
Svar
4
· Visningar
899
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Undrar om någon nyligen varit i Ullared och besökte djuravdelingen? Om så är fallet kan någon av er många minnas vad det finns för...
Svar
5
· Visningar
1 665
Senast: nangiialaa
·
S
Övr. Katt Jag har fått hem en broschyr från Husse och funderar på att beställa mat och sand till mina kissar därifrån för att slippa släpa från...
Svar
1
· Visningar
1 050
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Hej! Nu när min kattkille börjar gå mot året och det är dags att byta till "vuxenkattfoder", så är jag jäkligt sugen på att byta bort...
Svar
3
· Visningar
1 668
Katthälsa Min katt har käkat en tio cm lång tråd och ev. en halv tops! Hur får jag honom att spy? Jag gav honom lite paraffinolja ifall det...
Svar
2
· Visningar
4 626
Övr. Katt Ja, så som rubriken låter, kan man ha sågspån istället för kattsand? Jag menar, kattsand skitar ner och luktar illa något förbannad. När...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
11 923
Senast: nangiialaa
·
Katthälsa Ja nu kommer jag här med fler, kanske dumma, frågor men jag kan ju inte mycket om katter så jag måste ju vända mig någonstans. :D Jag...
Svar
9
· Visningar
3 784
Senast: Folshult
·
Övr. Katt Vår katt jamar och kommer stolt in med stora kottar som han lägger på golvet vid oss. Är visserligen mäkta tacksam att det inte är...
Svar
5
· Visningar
1 182
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Yoga och Lillan har förstås blivit cartoonized: Yoga: Lillan:
Svar
16
· Visningar
2 270
Senast: MissFideli
·
S
Katthälsa Hej! (ursäkta den krångliga rubriken, haha) Jag vet att till exempel bulldogs har andnings problem på grund av aveln, där människor...
Svar
7
· Visningar
1 744
Senast: Dentaku
·
Övr. Katt När vi flyttade ut på landet var vi oroliga för vår ena katt då han verkligen gillar hundar. Har nu bott på landet ca 6 år och katten...
Svar
3
· Visningar
1 293
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp