Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Har ni hört om tragedin i Töreboda? I Djurskyddet Skaraborgs djurhem brann 80-90 katter inne igår kväll. Så vitt jag vet så har man...
Svar
7
· Visningar
1 686
Senast: copernica
·
Katthälsa Jag har de åren vi bott på denna gård blivit av med ett STORT (!) antal katter. Mina katter är som barn för mig och helst hade jag hållt...
Svar
16
· Visningar
5 095
Övr. Katt Jag ska sälja mina två kattbröder (ej renrasiga) Någon som vet om de finns någon sida på nätet där man kan skriva ut kattkontrakt?
Svar
6
· Visningar
1 183
Senast: MsLuna
·
Katthälsa Vi har fyra katter. Sambons 17åringa persergubbe (innekatt), mina två 10åriga huskatthuliganer (går ut) och min nyligen avlidna mormors...
Svar
7
· Visningar
1 663
Övr. Katt min sibiriska kattunge sover sittandes i mitt knä :)
Svar
0
· Visningar
197
Senast: Zalkina
·
Övr. Katt min fina sibiriska katt :)
Svar
0
· Visningar
109
Senast: Zalkina
·
C
Katthälsa Hejsan! Min kompis har tagit in en kattunge som jag gissar är runt 4-6 veckor gammal. Den har en massa ohyra som såklart måste behandlas...
Svar
18
· Visningar
3 473
Senast: Huffsa
·
Övr. Katt Vår feta kastrerade hankatt Hugo som vi försöker hålla kort med mat.. han är huuuungrig! Igår moffade han i sig det där pappret som är i...
Svar
6
· Visningar
3 390
Senast: Yayis
·
Övr. Katt Åh, det här är sååå jobbigt... vi köpte en hankatt på 15 veckor (trodde dom) från ett katthem för 1,5 månad sedan. Förra veckan hade...
Svar
3
· Visningar
1 353
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Finns det? Det vill säga ett hus/låda eller nåt liknande i ordentlig storlek med ett hål i så katten kan krypa in. Att det finns på...
Svar
2
· Visningar
1 866
Senast: Tussilago
·
Övr. Katt Jag fick i fenruari två katttungar, då ca 13 veckor gamla. Till hälften norska skogskatter. Kunde aldrig tro att de skulle ställa till...
Svar
17
· Visningar
2 522
·
Katthälsa Jag sökte lite, men hittade inte riktigt det jag sökte, så startar en ny tråd. Idag åkte jag in för att kastrera vår katt och när...
Svar
12
· Visningar
2 326
Senast: MissFideli
·
Katthälsa När jag vakna i morse så märkte jag att min ena katt haltar. Har ett svagt minne av att jag vakna till av en dunst i natt. Gissar på att...
Svar
3
· Visningar
1 437
Senast: Celija
·
Katthälsa Tidigare idag när Aslan låg och vilade hörde jag hur han knaprade på något hårt! Jag reste mig för att kolla vad han fått tag i men han...
Svar
8
· Visningar
4 626
Senast: Shark
·
Övr. Katt Våran katt äter vanligtvis torrfoder, men ibland vill vi lyxa till det lite för honom och ger blötmat. Men han äter bara såsen eller...
Svar
19
· Visningar
15 995
Senast: Sasse
·
M
Övr. Katt Jag och min sambo har ett prekärt problem. En av våra katter har börjat hämta min sambos handskar i hallen, släpa dem dit han är och...
Svar
17
· Visningar
1 759
·
Övr. Katt Jag inser att olika människor vill ha olika saker, som raser på katt och liknande. Men varför ska en raskatt vara så dyr? Kostar det...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
10 423
Senast: lady_mike
·
Övr. Katt Min gamla (14 år) kisse fäller SJUKT mycket päls. Spelar ingen roll om jag borstar och borstar och borstar och borstar, det blir knappt...
Svar
2
· Visningar
893
Senast: Petre108
·
Övr. Katt Vi har fem äldre katter sedan tidigare, men har under flera år längtat så otroligt mycket efter att ha kattungar i huset igen. Alla våra...
Svar
8
· Visningar
1 706
Senast: Shark
·
Katthälsa Vet att blötmat är bättre. :) Men katterna är hungriga på natten, och jag kan inte ha blötmat stående framme då eftersom den blir dålig...
Svar
16
· Visningar
1 972
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10