Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Har en honkatt på 7 månader som vi igår fick åka in akut med till veterinären efter att jag på morgonen hittat henne stel med alla benen...
Svar
9
· Visningar
2 787
Senast: Yayis
·
Katthälsa Jag kastrerade min katt förra veckan och såg att såret inte såg så trevligt ut (sytt med invändiga stygn, ingen trattkatt). Det visade...
Svar
6
· Visningar
1 567
Senast: cili
·
Katthälsa Vilket är det mest näringsrika fodret? Alltså högst kaloriinnehåll.
Svar
3
· Visningar
804
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Blir smått galen på mina katter. De skall vara i famnen hela tiden. Konstant. Ok för det mesta men ibland orkar jag inte. Hemma nu med...
Svar
0
· Visningar
850
Senast: vinkelina
·
Övr. Katt Kommer att flytta hemifrån om några månader och funderade på det här med katt. Jag kommer att ta med mig min hund som är van med katter...
Svar
13
· Visningar
1 741
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Han "nafsar" men gör det inte för att vara elak. Och han gör det alltid när man gosar med honom, han visar inga tecken på missnöje...
Svar
7
· Visningar
23 242
Senast: Houdinie
·
Övr. Katt Mina katter hittar på knas varje dag så nu vill jag höra vad era katter ställer till med om dagarna. :laugh: Dom älskar chips, står det...
Svar
13
· Visningar
1 461
Senast: Sinfonie
·
Övr. Katt Jag och sambon har nästan bestämt oss 100 % att vi ska skaffa katt nu. Vi har gått i de tankarna ganska länge, men tvekat på grund av...
Svar
11
· Visningar
1 420
Senast: clusia
·
Övr. Katt Den/de kissar på nummerplåten och ibland t o m upp på motorhuven ...:crazy: Vad kan jag göra för att förhindra detta? Hittills har...
Svar
6
· Visningar
4 907
Senast: Rie
·
Katthälsa Hej! Om några veckor får vi hämta hem våran kattunge. Det va några år sedan vi hade katt å ännu lägre sedan vi hade en kattunge! Vi vill...
2
Svar
20
· Visningar
2 043
Senast: KING88
·
I
Övr. Katt läste i ett vecko blad om 6 nya raser.två av dom blev jag total kär i.tyvärr har jag ingen kort eller länk,men karnsje någon kan hitta...
2
Svar
35
· Visningar
13 012
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Dom slutade tydligen tillverka den ett tag, men började igen efter protester. Tycker dock den är dammigare nu än tidigare?
Svar
0
· Visningar
690
Senast: MissFideli
·
L
Katthälsa Hej! Jag ska kastera min honkatt som nu blivit 6 månader, men kan inte bestämma mig vart... Vetrinärer är ju såå dåliga på att skriva ut...
Svar
3
· Visningar
866
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa Min katt har sen 2 veckor tillbaka börjat bita mig väldigt mycket. Känner inte igen detta beteende alls från andra katter jag har...
Svar
15
· Visningar
2 926
Senast: TryMe
·
Katthälsa Min katt på snart 2år har som sagt blivit jättehängig och har inte alls lust att äta. Och eftersom hon har stor aptit och tigger som en...
Svar
3
· Visningar
1 832
Senast: bengeten
·
Katthälsa Nu har jag en fråga angående vår fina gamla Alex, 15 år. En riktig gammal gentleman som är född här på gården och har levt ett bra och...
Svar
9
· Visningar
1 559
Senast: Skjøldur
·
Katthälsa Har två kastrerade honkatter och ena har blivit så jäkla ful i pälsen.. Som svinto nästan och har därför funderat på att byta foder...
Svar
3
· Visningar
1 177
Senast: Lindon
·
Övr. Katt jag ska bli foster mamma till en liten katt snart och jag har funderat på det här med balkong och katt. jag bor i Australien så det...
Svar
1
· Visningar
6 336
Senast: Cheeserica
·
Katthälsa Hur länge kan man lämna en katt ensam egentligen? har en bekant som kan lämna sin innekatt i en vecka utan tillsyn...! (överfull...
Svar
19
· Visningar
3 783
Senast: Giganten
·
Övr. Katt Vänder mig till de som är insatta i katters sociala relationer och deras signaler sinsemellan. Har 2 katter, en hona 8 år och en hane 12...
Svar
0
· Visningar
1 008
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp