Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag blev med katt för några veckor sedan och nu kom jag och tänka på det här med ägarbyte, måste man göra ett sådant? Tänkte mest på att...
Svar
2
· Visningar
983
Senast: Sofie.S
·
Katthälsa Nu har vår ena katt, Norsk Skogkatt, blivit allvarligt sjuk. Vi åkte in med henne till djursjukhuset tidigare idag, men jag undrar om...
2
Svar
25
· Visningar
10 385
Senast: mandalaki
·
Katthälsa Började fundera i och med "rökt skinka"-tråden... Om man skulle hitta en frusen och hungrig katt ute och vill ta in den i väntan på att...
Svar
11
· Visningar
17 555
Senast: Shark
·
Katthälsa Vad äter din katt? Med lite följdfrågor - Vad för ras? - Lång/korthårig? - Hur gammal? - Inne/Ute katt? Frågor för...
2
Svar
30
· Visningar
3 812
P
Katthälsa Var hos veterinären i förrgår, fick veta att min katt har för höga njurvärden. Köpte dyr specialmat som han åt av omedelbart men nu...
Svar
6
· Visningar
3 062
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Tänkte bara klottra ner lite för att få skriva av mej lite.. Nu är det så att min katt har varit på rymmen i en vecka, och inte synts...
Svar
15
· Visningar
2 126
Senast: mollyphlox
·
Övr. Katt Med risk för att denna är postad här tidigare: awkward cat sleeping positions Missa inte bildtexterna, det är obetalbart:D:D
Svar
14
· Visningar
2 108
Senast: Hepzheba
·
Övr. Katt Om en katt blir utskriven från klinik och sedan behöver åka in och bli inlagd igen akut dagen efter utskrivning, återställs den...
Svar
2
· Visningar
804
·
Övr. Katt Att borsta min lilla tiger på sju månader görs på egen risk. Han är korthårig men med ganska tjock päls och han fäller riktigt mkt för...
Svar
8
· Visningar
1 501
Senast: Bison
·
Katthälsa Min kisse var hos veterinären idag och fick lugnande. Det var tre timmar sedan han kom hem (han fick något i nålen som skulle få honom...
Svar
2
· Visningar
750
Senast: kolblakkur
·
Katthälsa Min katt har fått en skada på hornhinnan. Det typ sitter något på ögat ,en bit från puppilen. Fläcken är inte alls stor,ca en...
Svar
5
· Visningar
1 272
Senast: manpila
·
Katthälsa Hej. Jag har en undran om min ettåriga hankatt. På morgonen lägger han sig alltid vid mitt eller min sambos huvud. Alltså "korvar...
Svar
6
· Visningar
5 157
·
Z
Katthälsa Vi har just fâtt hem en katt som är 5 mânader ca. Vi bor i villa sâ han kan gâ ut när han vill. Saken är den att när han gâr ut, sâ det...
Svar
1
· Visningar
6 309
Senast: Elaine
·
Katthälsa Hej! Jag undrar vad normalvikten på en hankatt ska ligga på. Båda mina katter väger 6,5 kg :eek: kan man tycka. Saken är den att...
2
Svar
20
· Visningar
21 539
·
S
Övr. Katt Hej, jag har på kort notis (några timmar) sagt att jag kan passa en kattunge. Honhar varit i skolan då ägaren ville visa upp henne...
2
Svar
31
· Visningar
15 745
·
Övr. Katt vi får inte tag i en enda veterinär, och behöver lite hjälp med akutvården hon har inte en enda skråma. förmodligen har hon sprungit...
2
Svar
25
· Visningar
3 586
Senast: Fibusen
·
Övr. Katt Ja, planen är då att jag ska börja gå ut med katten i koppel när det blir varmare ute. Vi tränar för fullt på att våga gå ut ur...
Svar
6
· Visningar
986
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Så ÄNTLIGEN fick jag mej en egen kull bebbar igen.... Gissa om jag har längta efter denna kull :love: Så i tisdags eftermiddag...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 649
Övr. Katt Tänk vad en liten myra kan vara så intressant! Är man bara 5 månader är ALLT intressant! url=http://www.pixbox.se/pic32873136][/url]
Svar
2
· Visningar
1 066
Övr. Katt Jag är lite sugen på att skaffa en till katt. Har två hankatter(bröder) på ca 3,5 år.Dom är ute nästan hela dagarna annars är dom inne...
Svar
1
· Visningar
594
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka