Sv: Kan man ge katt rökt skinka?
Nu vänder du mina ord så att jag ska verka lika löjlig som du som blandar in ett våldtäkt när man snackar om djur. våldtäkt har inget med skinka och en katt att göra det handlar om trädkramare som du som inte låter en stackars katt äta skinka eller få kärlek när den är 8 veckor. INGEN KATT HAR DÖTT AV ATT ÄTA SKINKA FÖRUT!!!! inte av små mängder iaf. Snarare så borde din undsättning komma och ta dig ifrån denna tråd
Men herre gud människa. Det är väl en jävla skillnad på att överleva och att det är risk för negativ påverkning av uppväxten!!
Ska man resonera som du så är ju varenda lag jävligt löjlig då.
Äh vadå, våldtäkt, varför ska det vara olagligt? Spela roll, kvinnan dör ju inte.
Lagar finns för att djur och människor ska kunna leva så bra som möjligt, inte bara överleva!
Ett spädbarn överlever nog en diet på skinka och att bli lämnad ensam med, men inte fasen är det bra!
Jösses, kom TS 15 åriga vän till undsättning måntro?
Nu vänder du mina ord så att jag ska verka lika löjlig som du som blandar in ett våldtäkt när man snackar om djur. våldtäkt har inget med skinka och en katt att göra det handlar om trädkramare som du som inte låter en stackars katt äta skinka eller få kärlek när den är 8 veckor. INGEN KATT HAR DÖTT AV ATT ÄTA SKINKA FÖRUT!!!! inte av små mängder iaf. Snarare så borde din undsättning komma och ta dig ifrån denna tråd