Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Har 3 katter som går ut och in som de vill. En på 3år, en på 5år och en på 10år. De äter Royal Canin outdoor 30 fri tillgång. Jag...
Svar
2
· Visningar
784
Senast: Limelight
·
C
Övr. Katt Hej, jag undrar om någon har använt TRIXIE Cat Protect systemet med teleskopstolpar som fästs på balkongräcket? Det finns att köpa hos...
Svar
0
· Visningar
1 611
Senast: carbonel
·
Katthälsa Precis som rubriken säger. Jag har en katt som har lite lätt att bli lös i magen. (dock inte extremt, men så man märker det). Finns det...
Svar
8
· Visningar
12 032
Senast: ufot
·
C
Övr. Katt Precis som rubriken lyder så undrar jag vart man får tag på klösmöbler (gärna billigt)? Zooaffärerna jag har tittat i verkar inte ha så...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
11 930
Senast: MsLuna
·
Övr. Katt Då var det dags för flytt, från lantlig stuga med kattlucka till en lägenhet en trappa upp. Det är fortfarande i lantligt och tryggt...
Svar
0
· Visningar
1 024
Senast: hljomalind
·
Katthälsa Någon här som har någon information/erfarenhet om bakterier som kan ge ont i munhålan/svalget?
Svar
1
· Visningar
989
Senast: bengeten
·
Övr. Katt mer bildterror..men är så stolt över mina troll :laugh:
Svar
7
· Visningar
1 245
Senast: Sassy
·
Katthälsa Jag har en bit högrev med ben i, kan man ge det benet till katterna eller blir det för hårt? Jag tror inte dom sätter i sig hela, kanske...
Svar
1
· Visningar
898
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Jag har två kissar, båda rännstensungar som jag tagit hand om, så de kom till mig relativt ohanterade och den ena aningen skeptiskt till...
Svar
7
· Visningar
4 283
Senast: dee79
·
Övr. Katt Jösses så chockartat! Jag skulle googla fram en bild för att kolla något som nämns i en annan tråd - och så snubblar jag över en bild av...
2
Svar
20
· Visningar
2 682
Senast: mandalaki
·
K
Katthälsa Jag har en katt som är inne på sitt 19:e år nu. Senaste året har hon gått ner i vikt, och blivit ganska benig, hon äter friskt och...
Svar
8
· Visningar
22 892
Senast: Kerstin63
·
Övr. Katt Mitt hem består mest av katthår, på mattor, möbler och i mängder på kläder. Hur gör ni för att sanera? Jag dammsuger och torkar golv...
Svar
11
· Visningar
2 643
Senast: Piglet
·
Katthälsa Vad är det med min katt? Han som oftast sover hela dagarna går nu fram och tillbaka, runt och runt, jamar och gnäller. Han har flera...
Svar
6
· Visningar
1 002
Senast: Kilauea
·
Katthälsa Funderar på om det finns nåt smidigare sätt att väga katten på än att väga sig tillsammans och sen räkna ut kattens vikt. Har en...
Svar
4
· Visningar
7 118
Senast: MinIan
·
Övr. Katt Jaha nu har ena katten börjat med sitt marsylande :cry:. Han börjar i god tid och håller på onödigt länge. Killen har inte ens sina...
Svar
4
· Visningar
2 892
Senast: Sara75
·
Övr. Katt Har 2 kattungar på 6 månader som är mer vilda än tama. Dom är bröder och far omkring och hoppar upp precis överallt! Det hjälper inte...
Svar
2
· Visningar
1 034
Senast: Sassy
·
Katthälsa Min katt har gått och blivit tjock :-(. Vet ju att det inte är bra för honom, och måste nu göra något åt det. Det bor även en...
Svar
8
· Visningar
1 329
Senast: Mysgrisen
·
Övr. Katt Jag blev med katt för några veckor sedan och nu kom jag och tänka på det här med ägarbyte, måste man göra ett sådant? Tänkte mest på att...
Svar
2
· Visningar
980
Senast: Sofie.S
·
Katthälsa Nu har vår ena katt, Norsk Skogkatt, blivit allvarligt sjuk. Vi åkte in med henne till djursjukhuset tidigare idag, men jag undrar om...
2
Svar
25
· Visningar
10 353
Senast: mandalaki
·
Katthälsa Började fundera i och med "rökt skinka"-tråden... Om man skulle hitta en frusen och hungrig katt ute och vill ta in den i väntan på att...
Svar
11
· Visningar
17 370
Senast: Shark
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp