Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Tänkte ventilera lite om det problem vi haft med att katterna kissar inne senaste veckan. Det började med att Aslan råkade kissa på...
Svar
8
· Visningar
1 701
Senast: cili
·
Katthälsa Min katt har inte ätit ordentligt sedan nyår. Nu börjar jag bli riktigt orolig! Veterinär är kontaktad, jag ska avvakta till måndag...
2
Svar
20
· Visningar
11 723
Senast: sthu
·
Övr. Katt Jag drömmer om en kompakt korthårig katt. En som är kort i kroppen, kraftigt byggd och ett kort, tjockt ben "i varje hörn" ...
Svar
15
· Visningar
2 511
Senast: aprilmaj
·
Övr. Katt Jag tänkte köra och kolla på kattutställning. Men då jag inte orkar så länge (är sjuk) skulle jag vilja ha tips på när det är bäst...
Svar
1
· Visningar
1 089
Senast: Sol
·
Övr. Katt Hjälper till med att fånga in (med fälla), kastrera och omplacera (evt TNR) en kattkoloni hos en man som låtit katterna föröka sig...
Svar
11
· Visningar
2 506
Senast: Centaur
·
Övr. Katt Måste ju få visa vår jättesöta underbara Millami, brittiskt korthår, som vi har tagit över från vår son som inte kunde ha kvar henne...
Svar
14
· Visningar
1 999
Senast: Zarro
·
S
Katthälsa Nu söker jag inte diagnos eller liknande, jag vet att det ej går att ställa en sådan över internet. Min katt blev för några år sedan...
Svar
9
· Visningar
15 330
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Nu har jag äntligen fått min första kull kattungar!! (de tillhör dock uppfödaren då jag är fodervärd) Men är ju ändå miiina bebisar ;)...
Svar
12
· Visningar
3 282
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Det ligger ett par riktigt äckliga och vidriga varelser i min säng och sover... Vad gör man med såna här skadedjur? Gosar ihjäl dem...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 633
Senast: Micks
·
Katthälsa Upptäckte idag att Vilda somnar som en bebis om man andas på henne med öppen mun? Det är lite udda tycker jag, brukar mammor andas på...
Svar
8
· Visningar
1 285
Senast: Celija
·
Katthälsa Vill först och främst klargöra att jag inte kommer börja ge mina katter vegetarisk kost eller ens är intresserad av det. Däremot är...
Svar
19
· Visningar
8 795
Senast: vallhund
·
Övr. Katt Hej jag har en dräcktig norskskogskatt som väntas få ungar nu runt den 7 aprill om jag räknat rätt:o hon är i alla fall som en tunna och...
Svar
14
· Visningar
1 943
Senast: Skjøldur
·
Katthälsa För två år sedan fick vi en 7-8 årig kastrerad utekatt från ett hem där han inte längre var önskad. Han fanns sig till rätta oväntat...
Svar
5
· Visningar
1 814
Senast: moiran
·
Övr. Katt idag har min stora fröken spytt sammanlagt fyra gånger, igår en gång. de senaste tre gångerna var nyligen, då hon först spydde upp en...
Svar
4
· Visningar
3 437
Senast: TinyWiny
·
S
Katthälsa För en dryg vecka sedan hittade jag en tre, fyra veckor gammal kattunge på tydlig vift. Körde först förbi den i tron att det var en...
Svar
6
· Visningar
3 315
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa Vi hittade en utmärglad och skruttig katt nästan hemma hos oss i söndags. Den gick vingligt och var otroligt mager och sårig på nosen...
Svar
6
· Visningar
1 933
Senast: Cillaramsa
·
Övr. Katt En av mina arbetskamrater är allergisk mot katter vilket ställer till problem då han inte kan vara i närheten av mig. Jag har själv...
Svar
3
· Visningar
1 050
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Vad gör man det med? En mängd fönsterspärrar till utåtgående fönster finns det men inte till just vridfönster eftersom dessa redan anses...
Svar
6
· Visningar
2 128
Senast: Sjalen
·
Övr. Katt Våran lilla ute katt som är sex månader gammal har den senaste tiden börjat följa med på hund promenaderna. Detta gör ju att man inte...
Svar
7
· Visningar
1 127
Senast: Erikaa
·
Övr. Katt Stort problem! Vet inte hur mycket hö jag har fått slänga! Jag har rundbalar, och det är svårt, för att inte säga omöjligt att hålla...
Svar
1
· Visningar
830

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp